Ben te lui om het op te zoekenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:10 schreef Soempie het volgende:
Iedereen moet de trein van zwolle naar Groningen hebben.![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Handig zo'n soempie reisplanner![]()
quote:
Zei ze om 2 uur in de nacht terwijl ze anderhalf uur geleden nog meldde dat ze meteen naar bed zou gaan als ze thuis wasquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:54 schreef Soempie het volgende:
In het weekend vind ik het eerlijk gezegd behoorlijk rot om verplicht om een bepaalde tijd te moeten sporten. Altijd op zaterdag en altijd op een onmogelijk tijdstip.
M'n computer stond nog aan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:59 schreef Supersheep het volgende:
Zei ze om 2 uur in de nacht terwijl ze anderhalf uur geleden nog meldde dat ze meteen naar bed zou gaan als ze thuis was
net?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:02 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de cd's van Damien Rice gekocht.
Nee, nadat ik een preek had gekregen van degene van de bieb gister.quote:
Je mag er ook niet schreeuwen of had je de boeken verkeerd terug gezet?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, nadat ik een preek had gekregen van degene van de bieb gister.
Ik voelde me rot en heb toen die cd's gekocht.![]()
preek? cd's? heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, nadat ik een preek had gekregen van degene van de bieb gister.
Ik voelde me rot en heb toen die cd's gekocht.![]()
Ik had een boek te laat ingeleverd. Vlak voor het inleveren maakte een vriend me aan het lachen en tijdens de preek kon ik ook niet echt ophouden met lachen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je mag er ook niet schreeuwen of had je de boeken verkeerd terug gezet?![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had een boek te laat ingeleverd. Vlak voor het inleveren maakte een vriend me aan het lachen en tijdens de preek kon ik ook niet echt ophouden met lachen.En dat maakte het alleen maar erger.
![]()
En om het goed te maken heb je voor dat biebgeval maar cd's gekocht die je toen voor jezelf hebt gehouden?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had een boek te laat ingeleverd. Vlak voor het inleveren maakte een vriend me aan het lachen en tijdens de preek kon ik ook niet echt ophouden met lachen.En dat maakte het alleen maar erger.
![]()
Ja, 2 maanden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Was je erg te laat dan met je boek?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:17 schreef Supersheep het volgende:
En om het goed te maken heb je voor dat biebgeval maar cd's gekocht die je toen voor jezelf hebt gehouden?
Ik ben altijd op tijd met m'n boeken. Ben ik een keer te laat..dan moet je het ook goed doen.quote:
Zolang het maar bij deze ene keer blijftquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben altijd op tijd met m'n boeken. Ben ik een keer te laat..dan moet je het ook goed doen.![]()
Voorlopig leen ik geen boeken meer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zolang het maar bij deze ene keer blijft![]()
Bent meteen geblokeerd daarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voorlopig leen ik geen boeken meer.![]()
Foto's met onderschrift: ik mag er niet in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |