Ik zie een plaatje aankomen van een schaap in jarretels!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zal ik dan maar mijn weekendoutfit voor je aandoen schat?
Ik zie het al, bier en tieten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Absoluut. Je moet maar kijken of je ook nog een mening wil inbrengen, of dat je het toch overal mee eens bent.
Ofzo.
Geloof me..be prepared!quote:
Ik heb me al een keer zo bloot gegeven voor iedereenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geloof me..be prepared!
Sheep had 'm vorige keer al gevonden
Het is zelfs een SuperSoempie gewordenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Mikkie het volgende:
En toch ff snel de Soempie maken voor ik wegga
quote:
Je hebt het al gevonden?quote:
Daar sta je van te kijken he?quote:
nee ben net terug van een uberlauw (ja zo zeiden ze het daar) feestquote:
met de mars en snickers voor maar 50 centquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:24 schreef B.ertha het volgende:
Ben ik terug, staat zeker iedereen op het punt om te gaan slapen?
Ik ben te moe om te gaan slapenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:24 schreef B.ertha het volgende:
Ben ik terug, staat zeker iedereen op het punt om te gaan slapen?
Nah zegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk is het tempo al de 0 posts per minute genaderd
Hey, dat ken ik. Raar maar erg vervelendquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ben te moe om te gaan slapen![]()
Nou, blijkbaar. Of zij zijn zo slecht..quote:
Mental note: never play pool biljarts with Soempiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar. Of zij zijn zo slecht..We waren eerst met z'n vieren en toen wonnen we ook. 2 potjes verloren en 6 gewonnen.
![]()
Had je die fotos van je ouders dan nog nooit eerder gezien?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:49 schreef B.ertha het volgende:
Wij hebben hier visite (zouden morgen komen, hadden zich in de dag vergist) die mijn ouders al heel lang kennen.
Nou zijn de oude fotoalbums bovengekomen en die zie ik dus ook. Kom ik tot de ontdekking dat mijn ouders vroeger behoorlijk knap en slank waren.En nou ben ik dus gewoon jaloers op mijn mammie vroeger
Stom he
Wel wat slecht nieuws over een van hun kinderen, dus das minder..![]()
Wel wat, maar das heel lang geleden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je die fotos van je ouders dan nog nooit eerder gezien?
Allebei een beetje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben je jaloers?
Of ben je bang dat als je nu op je moeder lijkt, dat je er dan over 30 ook net zo uitziet als je moeder nu?
Ik heb zo gelachen. We waren bezig met potje 4 en toen zei een van die jongens dat hij er gewoon nog 0 ballen in had.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Mental note: never play pool biljarts with Soempie
Dat vind ik altijd zo'n kloteregel!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Alleen het laatste potje niet, omdat ik de zwarte bal in de verkeerde pocket deed.![]()
Ach..dat kan bestquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef Mikkie het volgende:
Misschien moeten jullie morgen op de meet ook gaan poolen
Maar als dat allemaal wel zou mogen zou het geen leuke spelletje meer zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n kloteregel!
Dan ben je klaar en kan je aan het volgende spelletje beginnen. Je bent al beter (of minstens even goed) doordat je de zwarte bal er al in mag schietenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, 't maakt 't nog een beetje geinig. Anders is zo'n laatste bal veel te makkelijk.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Poolen rules
Zoals je weet heb ik gisteren natuurlijk dik verloren
Of minstens even goed. Jippiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan ben je klaar en kan je aan het volgende spelletje beginnen. Je bent al beter (of minstens even goed) doordat je de zwarte bal er al in mag schieten
Best. Ga ik even zorgen dat ik morgen mijn "dag" hebquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou best wel tegen jou willen poolen eigenlijk.![]()
Jojoor komt toch ook?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En terecht. Als enige vrouw moet je natuurlijk wel goed voor de dag komen
Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:05 schreef Mark_V het volgende:
Hey mensen, allemaal heel veel plezier op de meet morgen!
Ik ben nog even de laatste dingetjes aan het inpakken voor mijn reis richting sneeuw (of wat voor sneeuw door moet gaan)
Fijne week allemaal en volgende keer zal ik proberen erbij te zijn op de meet![]()
Viel Spaß!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:05 schreef Mark_V het volgende:
Hey mensen, allemaal heel veel plezier op de meet morgen!
Ik ben nog even de laatste dingetjes aan het inpakken voor mijn reis richting sneeuw (of wat voor sneeuw door moet gaan)
Fijne week allemaal en volgende keer zal ik proberen erbij te zijn op de meet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |