Ja, maar hij voegde dan ook niet zoveel toe.quote:
"Bellick, I'm with the bureau"quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:34 schreef bravo het volgende:
Goeie aflevering, vooral Bellick die ff ging oefenen. I'm Bellick,FBI
Vlieg, kan ik niet.. te laatquote:
Kellerman staat officieel als achtervolger, en aangezien je hem niet in kan schatten laat ik hem mooi zo staan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kellerman mag wel bij de achtervolgers weg, en een foto van die kerel bij Kim mag er wel bij want daar ben ik toch benieuwd naar.
Maar hij was grappig!quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:07 schreef IkWilbert het volgende:
goeie ep weer, jammer van Haywire.. maar ja hij voegt niet echt iets toe aan de serie.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:00 schreef RubenSosa het volgende:
Schitterend om die kop van Kim te zien ! hahah 2 x genaaid in de laatste afleveringen....
actie bij de trein
![]()
Kellerman is mijn held nuquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:10 schreef sitting_elfling het volgende:
ik ben al wel zo ver heen dat ik onze lieve kellerman vertrouw!
Wel een beetje gejat uit een X Files aflevering, toevallig ook van Fox.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:34 schreef bravo het volgende:
Goeie aflevering, vooral Bellick die ff ging oefenen. I'm Bellick,FBI
Euhhmm, wanneer heb jj hem voor het laatst gezien in de serie?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:12 schreef Staafje het volgende:
Euuhm, waarom staat Pope niet in de openingspost???
Dat zei Bill Kim toch?! Aangezien Haywire de tattoo heeft gezien én mee is ontsnapt, kan hij dus belangrijke informatie weten. Dat wisten ze niet, dus wilden ze hem liever dood hebben, voor de zekerheid.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:23 schreef planethugo het volgende:
vraag me alleen af waarom kim opeens vindt dat haywire belangrijk is. Hij heeft iemand vermoord ja, maar net alsof ie dan opeens inside-info heeft
SE02E17quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:53 schreef woutabest het volgende:
[..]
Euhhmm, wanneer heb jj hem voor het laatst gezien in de serie?
Ik had eigenlijk wel verwacht dat zijn hand eraf zou vallen toen ie zijn hand uitstakquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:52 schreef Un4 het volgende:
[..]
Wel een beetje gejat uit een X Files aflevering, toevallig ook van Fox.
Wel mooi hoor, T-Bag met z'n gezinnetje in een Volvo.
dat snap ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat zei Bill Kim toch?! Aangezien Haywire de tattoo heeft gezien én mee is ontsnapt, kan hij dus belangrijke informatie weten. Dat wisten ze niet, dus wilden ze hem liever dood hebben, voor de zekerheid.
die hond van 'm was wel goed getrainedquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
> Deadquote:Tweener
![]()
> Deadquote:Haywire
![]()
Ik zie Bellick er ook nog aan gaan eigenlijk, hij zat namelijk ook in de gevangenis en zou dus ook gepraat kunnen hebben met mensen die iets weten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:40 schreef nlboy het volgende:
Jammer dat Bellick niet meer in de pison zit, anders... Bellick
Dit stond in het vorige topic:quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:13 schreef Houtspeer het volgende:
Kent iemand het liedje dat afspeelt wanneer Haywire naar beneden springt?
Ik vond het wel een leuke
Weet niet of je deze bedoeltquote:Het liedje op het einde is: Home, door Alexi Murdoch
Kimquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik vind Kim echt heel goed rammend irritant geacteerd, ik zou graag zien dat die vent een paar goed tikken krijgt
Dit is idd het liedje wat je hoort als haywire van de toren springt. Het is vrij lastig te vinden maar het staat op het album Alexi Murdoch - Time without Consequencequote:Op woensdag 7 februari 2007 17:57 schreef Suerte het volgende:
[..]
Dit stond in het vorige topic:
[..]
Weet niet of je deze bedoelt![]()
Bedankt!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Hier te downloaden:
Alexi Murdoch - Home
Hahahaha, stil jij!! Ben boos op jouquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waarom heeft miss-scofield zn maffe avatar?
Dude...quote:Op woensdag 7 februari 2007 03:05 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Hij meent het ook niet want er is geen dubbele aflevering van Prison Break dit seizoen (meer).
deze site zegt weer wat anders:quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:47 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dude...
http://www.tv.com/prison-break/show/31635/episode_listings.html?season=2&tag=nav_bar;2
http://epguides.com/PrisonBreak/
Deze site heeft het fout....volgende keer = dubbele aflevering.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
deze site zegt weer wat anders:
http://www.thefutoncritic.com/showatch.aspx?id=prison_break&view=listings
Volgens mij, als er echt een dubbele zou komen, had de promo dit ook wel gesuggereerd. En ik haal het er niet uit.
Sara(h)quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:16 schreef Scofield het volgende:
[..]
*het bericht* Sarah *de rest van het bericht*
Ik vind T-bag's verhaallijn juist minder worden..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:25 schreef Mip1988 het volgende:
ik vond de ep erg tegenvallen![]()
buiten theezak vind ik de verhaallijnen naast Scofield/Burrows niet meer boeiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:16 schreef Scofield het volgende:
[..]
Deze site heeft het fout....volgende keer = dubbele aflevering.
En Sarah, je avatar is mooi hoor,![]()
jammer krijg ik um niet binnenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Hier te downloaden:
Alexi Murdoch - Home
Nee, de link volgen en dan staat er ergens onderaan een link naar het bestand zelf.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
jammer krijg ik um niet binnen![]()
je moet toch rechts klikken opslaan als ? toch![]()
![]()
Ik heb het nummer via Limewire binnen gehaald. Zoeken op albumnaam en hoppa.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
![]()
Ik moest eerst ook zoeken. Het staan beneden, tussen die reclames. Doel opslaan als...quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
![]()
Downloaden,torrents etcquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom is mijn bericht verwijderd?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:43 schreef Djensen het volgende:
[..]oke sorry snap het ook niet helemaal maar dan moeten mensen volgende week niet zeuren dat hij er wél weer bij moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd wat C-Note gaat doen. Hij is echt nix meer zo, zonder z'n vrouw. Hoe kan hij haar ooit uit de gevangenis krijgen...
En T-Bag zal Susan en de kinderen wel niet zo snel vermoorden.. zij is toch wel een van de redenen dat ie uit de gevangenis is ontsnapt. Maarja, het kan niet eeuwig goedgaan.. misschien een soort suicide waarin ie ze allemaal meeneemt
Sue me.
Dat had ik idd niet verwacht.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:54 schreef Arcee het volgende:
Cool die scène dat de stem van mevrouw de president nagemaakt werd.
Hij wilde uit de gevangenis om wraak te nemen ja, niet om lief te hebbenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:43 schreef Staafje het volgende:
[..]
oke sorry snap het ook niet helemaal maar dan moeten mensen volgende week niet zeuren dat hij er wél weer bij moet
Ik ben benieuwd wat C-Note gaat doen. Hij is echt nix meer zo, zonder z'n vrouw. Hoe kan hij haar ooit uit de gevangenis krijgen...
En T-Bag zal Susan en de kinderen wel niet zo snel vermoorden.. zij is toch wel een van de redenen dat ie uit de gevangenis is ontsnapt. Maarja, het kan niet eeuwig goedgaan.. misschien een soort suicide waarin ie ze allemaal meeneemt
Bij het zien van de episode dacht ik gelijk, dat wordt de nieuwe TTquote:
Lekker ..met iemand zoenen die 3 weken zn tanden niet heeft gepoetstquote:
Naar mijn weten komt er een seizoen 3, en dan is het af, klaar, fini!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:27 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Misschien een domme vraag maar is seisoen twee nu eindelijk het laatste seizoen of of wordt het echt zo'n langgerekt 10delig verhaal zonder einde....
Hoorde iemand namelijk ook seizoen drie in dit topic.....
Waarom kwam er bij mijntus een kruisje en bij jou het plaatje?quote:
Dat hoorde ik ook na seizoen 1; pff hier baal ik echt vanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:47 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Naar mijn weten komt er een seizoen 3, en dan is het af, klaar, fini!
Marketingtechnisch lijkt het me slimmer dat ze deel 1 van seizoen 2 uit zullen brengen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:57 schreef miss-scofield het volgende:
Weet iemand hier wanneer seizoen 2 op dvd uitkomt?
En dan bedoel ik natuurlijk deel 1 van seizoen 2. Of zullen ze wachten tot het hele seizoen?
Omdat je de link naar een fotoalbum in de [img] tags had gezet, niet het plaatje zelf. In miss-scofield's quote kon ik op [afbeelding] klikken en dan de link van het plaatje zelf kopieren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:32 schreef Scofield het volgende:
[..]
Waarom kwam er bij mijntus een kruisje en bij jou het plaatje?
is bij seizoen 1 toch ook niet gebeurt? Ze gaan echt geen halve seizoenen officieel uitbrengenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:15 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Marketingtechnisch lijkt het me slimmer dat ze deel 1 van seizoen 2 uit zullen brengen...
Maar ik heb werkelijk waar geen idee...
haha, dat is het eerste waar ik aan dacht bij het zien van die scene!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:44 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Lekker ..met iemand zoenen die 3 weken zn tanden niet heeft gepoetst![]()
Vond 't verder een beetje matige episode.
Ze hebben samen tandenborstels gekocht.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:44 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Lekker ..met iemand zoenen die 3 weken zn tanden niet heeft gepoetst![]()
Vond 't verder een beetje matige episode.
EN wat zal hij wel niet stinkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:23 schreef UFOtje het volgende:
[..]
haha, dat is het eerste waar ik aan dacht bij het zien van die scene!
Waarom niet? Gebeurt met CSI en Lost ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
is bij seizoen 1 toch ook niet gebeurt? Ze gaan echt geen halve seizoenen officieel uitbrengen
is de zin van deze epquote:'Are you my dog, Brad?
Zo'n idee had ik bij haywire. Snel eventjes uit de serie schrijven ofzo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:26 schreef biggetje het volgende:
[..]
De scene van C-Note vond ik vrij overbodig en het leek wel alsof het pure opvulling van de episode was. Ik ben benieuwd wat er de volgende keer weer gaat gebeuren...
Ik vind Kim inmiddels wel een beetje een loser worden: hij zit maar stoer te bellen en te blaffen, maar niemand doet wat ie wil, hij wordt boos en dreigt met van alles, maar uiteindelijk neemt ie toch die persoon weer in dienst...quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik vind Kim echt heel goed rammend irritant geacteerd, ik zou graag zien dat die vent een paar goed tikken krijgt
Hier ook..... alsof ze zelf niet wisten hoe het verhaal nou verder moest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:33 schreef woutabest het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik bij haywire. Snel eventjes uit de serie schrijven ofzo.
Thanx! Lekker nummer, had ik helemaal gemist!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Hier te downloaden:
Alexi Murdoch - Home
is toch ook logisch.. die hele haywire werd gewoon zo'n zij-verhaal... a la de eekhoorn met eikel in ice age...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:33 schreef woutabest het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik bij haywire. Snel eventjes uit de serie schrijven ofzo.
De scènes met hem halen de laatste tijd sowieso het tempo uit de serie. Wat dat betreft viel deze wel mee, zat tenminste actie in.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:26 schreef biggetje het volgende:
De scene van C-Note vond ik vrij overbodig en het leek wel alsof het pure opvulling van de episode was.
Ik verwacht nu wel een soort wending dat ie ineens amnestie krijgt of zo en heel braaf word en op zo'n manier achter het geld aan gaat........ of zoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
De scènes met hem halen de laatste tijd sowieso het tempo uit de serie. Wat dat betreft viel deze wel mee, zat tenminste actie in.
Zo damn ..je zou bijna het geld vergeten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik verwacht nu wel een soort wending dat ie ineens amnestie krijgt of zo en heel braaf word en op zo'n manier achter het geld aan gaat........ of zo
yep, maar waarom die nou zo zit te kutten bij zijn ex.........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:47 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Zo damn ..je zou bijna het geld vergeten.![]()
Dat is toch in bezit van T-Bag?
Dan zend je hem toch helemaal niet meer uit, lijkt mij?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:46 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
is toch ook logisch.. die hele haywire werd gewoon zo'n zij-verhaal... a la de eekhoorn met eikel in ice age...
Inderdaad, en sowieso, Heroes is er nogquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:16 schreef magnifor het volgende:
[..]
Nadeel heeft ook een voordeel, want daarna wel een dubbele aflevering volgens tv.com.
Met die dubbele aflevering bedoelen ze volgens mij volgende week dinsdag wél een aflevering en de week erop ook, en de week daarna weer geen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:16 schreef magnifor het volgende:
[..]
Nadeel heeft ook een voordeel, want daarna wel een dubbele aflevering volgens tv.com.
whehehequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:22 schreef Augustina het volgende:
Nou, dan blijf je toch thuis?
39. 2-17 2AKJ17 19 Feb 07 Bad Bloodquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
19-Feb-2007 Prison Break 02x17 Bad Blood
26-Feb-2007 Prison Break 02x18 Wash
05-Mar-2007 Prison Break 02x19 Sweet Caroline
Dan hoef je na het kijken niet zo lang te wachten op de volgendequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef RainofDeath het volgende:
argh, ik kan de 19e Prison break niet kijken aangezien ik dan in Praag zit....
mijn bron:http://www.tvrage.com/Prison_Breakquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:17 schreef magnifor het volgende:
[..]
39. 2-17 2AKJ17 19 Feb 07 Bad Blood
40. 2-18 2AKJ18 19 Feb 07 Wash
Wat moet ik nou geloven?
Lijkt toch op een afronding van het verhaal zo te zien. En dus geen derde seizoen.quote:05-Mar-2007 Prison Break 02x19 Sweet Caroline
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Lijkt toch op een afronding van het verhaal zo te zien. En dus geen derde seizoen.
Jij wenst hetquote:Op zondag 11 februari 2007 00:06 schreef __Saviour__ het volgende:
ik weet het natuurlijk niet, maar ik denk het he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En defintief geen dubbele aflevering de 19e. Prison Break wordt om 8.00 uur uitgezonden en om 9 uur komt 'gewoon' 24.
Je moet nu gewoon het volgende doen: C-notequote:Op zondag 11 februari 2007 00:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
C-note mag van mij nu best dood gaan, dat verhaallijntje is ook maar saai en veel van het zelfde. Maar goed, ik ben ook weer bij
.
C-Note verdient geenquote:Op zondag 11 februari 2007 00:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Je moet nu gewoon het volgende doen: C-note.
Wiki als serieuze bron beschouwenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:57 schreef Houtspeer het volgende:
op wikipedia staat dat de 19e 2 afleveringen komen, maar ja op wiki stond ook dat t-bag in de chicago aflevering dood zou gaan
trouwens er zijn 13 + 9 afleveringen in de 2e seizoen, heeft FOX gezegd
bron: http://www.tvrage.com/Prison_Break
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt dus gewoon een seizoen 3.![]()
Ik niet hoor, helemaal met je eens!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:39 schreef Bubblicious het volgende:
Het T-bag verhaal word mij wél te langdradig, hoewel anderen dit weet een boeiende verhaallijn vinden.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:04 schreef nlboy het volgende:
Ik ben 't even vergeten, maar had T-Bag nog steeds het de zak met geld?
zuchtquote:Op zondag 11 februari 2007 21:04 schreef nlboy het volgende:
Ik ben 't even vergeten, maar heeft T-Bag nog steeds het zak met geld?
Lijkt me ook ja.quote:Op maandag 12 februari 2007 07:47 schreef Rossdale het volgende:
Hij zal nog wel herenigd worden met linc lijkt me.
Weet niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef Augustina het volgende:
Dus geen PB vanavond in de VS?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:09 schreef Crane. het volgende:
Ja, ik vannochtend helemaal in de mood for prisonbreak. Komt ie niet -_-'
Ik gelijk fok checken natuurlijk, die weten er altijd meer van.
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:42 schreef __Saviour__ het volgende:
LJ zit nu toch bij die overgelopen ex-company mensen. Zijn verhaallijn is wel afgerond nu, die zien we niet meer terug denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!
Was bekend noobquote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
Goedverdoeme! Ik had me er al helemaal op verheugd om vandaag de nieuwe aflevering naar binnen te sleuren, blijkt dat er volgende week een dubbelaflevering is en vandaag helemaal nop! Aaaaaaaargh! Nog een week wachten!
(bron: www.next-episode.net)
Hi-la-risch ben je.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:53 schreef prisonbreakrocks het volgende:
Vette aflevering weer vandaag!!
T-BAg meesterlijk
Geen toeval, opzettelijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:03 schreef Atreidez het volgende:
Kom er ook pas net achterWel een dubbele 24, toeval?
Jupquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:49 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hmm verheug je je dus een hele dag op Prison Break, is er geen. Volgende week wel weer?
Zo dom ben jij wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:09 schreef Nashje het volgende:
Je bent niet de enige. Snel naar huis gegaan om Prison Break te kopen (), vindt meneer Torrent niks
. Wist 't niet eens
fox, hoe kom je daar nou weer op?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:59 schreef _petjan het volgende:
Op het 'next week on fox' schema op hun site stond laatst maar 1 pribre ep voor volgende week...
Nee die site heeft niks met PB te maken, geen idee waarom ze dat adres toen zeiden. Toeval denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:00 schreef Syd het volgende:
http://www.europeangoldfinch.net/
Weet iemand hier een vertaling voor?
neem aan dat de berichten die er staan ook bij de serie horen ?
.edit
moet wel in bron staat verwijzing naar fox.com
Die site zal echt niet per toeval in Prison Break genoemd worden. Kijk trouwens naar de broncode van de site:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:43 schreef Sander-B het volgende:
[..]
Nee die site heeft niks met PB te maken, geen idee waarom ze dat adres toen zeiden. Toeval denk ik.
1 |
Aangezien de site van Fox is lijkt het mij duidelijk dat de site met Prison Break te maken heeft.quote:Registrant:
Twentieth Century Fox Film Corporation
(DOM-1518208)
10201 W. Pico Boulevard Los Angeles
CA
90035 US
Ja dat denk ik ook, maar de berichten die er zijn, lijkt wel beetje op manier hoe het getyped is van toen Scofield dat op TV zei tegen Sarah over dat boek van afkickersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef One_conundrum het volgende:
Om contact met elkaar te kunnen houden ofzo meen ik
Dubbele 24, volgende week zijn er twee afleveringenquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:17 schreef koenimex het volgende:
Die site had ik al eens gezien ja, beetje Lost-taferelen. Heroes doet het trouwens ook met die website van die papierfabriek.
Waarom was er eigenlijk geen EP deze week? Superbowl ofzo?
Nope, helaas niet. Dubbele aflevering wil zeggen 2 afleveringen in 2 weken daarna weer een week geen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
volgende week zijn er twee afleveringen.
ik denk het nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:04 schreef Repeat het volgende:
die site is gewoon gemaakt door fox als geintje.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dubbele 24, volgende week zijn er twee afleveringen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:25 schreef Sannelie het volgende:
Even een vraagje.. het was toch episode 18 van seizoen 2 wat maandag uitgezonden is?? Ik wil hem downloaden maar er staat allen afl. 17... Weet iemand dit toevallig?
Tenenkrommend, ik wil er wel een goeie voor je maken hoor knulquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:45 schreef Syd het volgende:
ja weet jij een betere danik heb alle plaatjes hier nog op me pc
Als je me weet te vertellen welk progie goed isquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Tenenkrommend, ik wil er wel een goeie voor je maken hoor knul
Ja, maar wat heb je er aan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef Syd het volgende:
in de herhaling
Maar nu iets beter
[afbeelding]
Zelfde als een auto zonder benzinequote:
Leuk gedaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef Syd het volgende:
in de herhaling
Maar nu iets beter
[afbeelding]
Al een stuk beterquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef Syd het volgende:
in de herhaling
Maar nu iets beter
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de vrouwtjes onder ons: Scofield in een iets andere rol:
http://www.youtube.com/watch?v=nNxSavX86oQ
hahaha, hij blijkt dus niet alleen monotoon te kunnen praten..
Episode list:
17-Bad Blood
18-Wash
19-Sweet Caroline
20-Panama
21-Fin Del Cami (meaning "End of the road")
[ Bericht 30% gewijzigd door Scofield op 16-02-2007 00:50:02 ],, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!
Met Adobe Image Readyquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:37 schreef nlboy het volgende:
@Syd, hoe/met welke programma's maak je zulke gifjes?
indeedy.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Haywire![]()
Ik zeg het nogmaals, volgende week GEEN twee afleveringen, die informatie is fout, TV.com is vaker fout, 24 komt gewoon, dus hoe zouden ze er 2 moeten uitzenden? (Niet dat ik het niet wil, maar ik voorkom graag teleurstelligen)
gewoon eentje hoor, moge dat duidelijk zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 23:52 schreef Jorjan het volgende:
En gewoon 2 afleveringen!11!! WOEEHH
jawel wel 2 afleveringen en dan weer een week niks.quote:
Ik had me verheugd op 2 stuks, ach ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ja, wat denk je dan?
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:02 schreef TwyLight het volgende:
Bel ff op dan dat je weet waar ze zitten, misschien worden ze dan wel gepakt volgende aflevering.
Mja je hebt gelijk, beetje voorspelbaarquote:
Ik kan hem pas aan het einde van de dag downloaden. Hopelijk aan het begin van de avond, daarna moet ik weg en daarna kan ik hem kijkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:32 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight download hem nuHeb alleen altijd het probleem dat ik hem pas aan het eind van de dag kan kijken
![]()
Same Herequote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:13 schreef Scofield het volgende:
... toen Lincoln Kimmie toch zo'n enorme trap in zijn porum gaf... DANG! zelfs ik voelde um!![]()
Ik heb de nieuwe aflevering nog niet gezien, maar die site heeft er 100% mee te maken, check maar naar de post overquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:10 schreef Bubblicious het volgende:
Ik neem mijn woorden terug over de T-bag verhaallijn.. Ik zei echt serieus hardop 'aaahhhwww', bij de shot van hem in de portier van de Volvo.... Echt een hele mooie draai aan het verhaal!
Verder vond ik het een goedgevulde aflevering, alleen niet zo spannend als je gewend bent...
Ik ga me eens buigen over die Goldfinch-site, kijken of ik wat kan ontcijferen
Nope, dat was ep 16.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:36 schreef Sannelie het volgende:
was afl. 17 nou dat ze in die trein zaten en dat ze die kleren aan die andere gasten hadden gegeven? ik ben nl ff in de war..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |