Zo dom ben jij wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:09 schreef Nashje het volgende:
Je bent niet de enige. Snel naar huis gegaan om Prison Break te kopen (), vindt meneer Torrent niks
. Wist 't niet eens
fox, hoe kom je daar nou weer op?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:59 schreef _petjan het volgende:
Op het 'next week on fox' schema op hun site stond laatst maar 1 pribre ep voor volgende week...
Nee die site heeft niks met PB te maken, geen idee waarom ze dat adres toen zeiden. Toeval denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:00 schreef Syd het volgende:
http://www.europeangoldfinch.net/
Weet iemand hier een vertaling voor?
neem aan dat de berichten die er staan ook bij de serie horen ?
.edit
moet wel in bron staat verwijzing naar fox.com
Die site zal echt niet per toeval in Prison Break genoemd worden. Kijk trouwens naar de broncode van de site:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:43 schreef Sander-B het volgende:
[..]
Nee die site heeft niks met PB te maken, geen idee waarom ze dat adres toen zeiden. Toeval denk ik.
1 |
Aangezien de site van Fox is lijkt het mij duidelijk dat de site met Prison Break te maken heeft.quote:Registrant:
Twentieth Century Fox Film Corporation
(DOM-1518208)
10201 W. Pico Boulevard Los Angeles
CA
90035 US
Ja dat denk ik ook, maar de berichten die er zijn, lijkt wel beetje op manier hoe het getyped is van toen Scofield dat op TV zei tegen Sarah over dat boek van afkickersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef One_conundrum het volgende:
Om contact met elkaar te kunnen houden ofzo meen ik
Dubbele 24, volgende week zijn er twee afleveringenquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:17 schreef koenimex het volgende:
Die site had ik al eens gezien ja, beetje Lost-taferelen. Heroes doet het trouwens ook met die website van die papierfabriek.
Waarom was er eigenlijk geen EP deze week? Superbowl ofzo?
Nope, helaas niet. Dubbele aflevering wil zeggen 2 afleveringen in 2 weken daarna weer een week geen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
volgende week zijn er twee afleveringen.
ik denk het nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:04 schreef Repeat het volgende:
die site is gewoon gemaakt door fox als geintje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |