Ik niet hoor, helemaal met je eens!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:39 schreef Bubblicious het volgende:
Het T-bag verhaal word mij wél te langdradig, hoewel anderen dit weet een boeiende verhaallijn vinden.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:04 schreef nlboy het volgende:
Ik ben 't even vergeten, maar had T-Bag nog steeds het de zak met geld?
zuchtquote:Op zondag 11 februari 2007 21:04 schreef nlboy het volgende:
Ik ben 't even vergeten, maar heeft T-Bag nog steeds het zak met geld?
Lijkt me ook ja.quote:Op maandag 12 februari 2007 07:47 schreef Rossdale het volgende:
Hij zal nog wel herenigd worden met linc lijkt me.
Weet niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef Augustina het volgende:
Dus geen PB vanavond in de VS?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:09 schreef Crane. het volgende:
Ja, ik vannochtend helemaal in de mood for prisonbreak. Komt ie niet -_-'
Ik gelijk fok checken natuurlijk, die weten er altijd meer van.
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:42 schreef __Saviour__ het volgende:
LJ zit nu toch bij die overgelopen ex-company mensen. Zijn verhaallijn is wel afgerond nu, die zien we niet meer terug denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!
Was bekend noobquote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
Goedverdoeme! Ik had me er al helemaal op verheugd om vandaag de nieuwe aflevering naar binnen te sleuren, blijkt dat er volgende week een dubbelaflevering is en vandaag helemaal nop! Aaaaaaaargh! Nog een week wachten!
(bron: www.next-episode.net)
Hi-la-risch ben je.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:53 schreef prisonbreakrocks het volgende:
Vette aflevering weer vandaag!!
T-BAg meesterlijk
Geen toeval, opzettelijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:03 schreef Atreidez het volgende:
Kom er ook pas net achterWel een dubbele 24, toeval?
Jupquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:49 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hmm verheug je je dus een hele dag op Prison Break, is er geen. Volgende week wel weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |