is bij seizoen 1 toch ook niet gebeurt? Ze gaan echt geen halve seizoenen officieel uitbrengenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:15 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Marketingtechnisch lijkt het me slimmer dat ze deel 1 van seizoen 2 uit zullen brengen...
Maar ik heb werkelijk waar geen idee...
haha, dat is het eerste waar ik aan dacht bij het zien van die scene!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:44 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Lekker ..met iemand zoenen die 3 weken zn tanden niet heeft gepoetst![]()
Vond 't verder een beetje matige episode.
Ze hebben samen tandenborstels gekocht.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:44 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Lekker ..met iemand zoenen die 3 weken zn tanden niet heeft gepoetst![]()
Vond 't verder een beetje matige episode.
EN wat zal hij wel niet stinkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:23 schreef UFOtje het volgende:
[..]
haha, dat is het eerste waar ik aan dacht bij het zien van die scene!
Waarom niet? Gebeurt met CSI en Lost ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
is bij seizoen 1 toch ook niet gebeurt? Ze gaan echt geen halve seizoenen officieel uitbrengen
is de zin van deze epquote:'Are you my dog, Brad?
Zo'n idee had ik bij haywire. Snel eventjes uit de serie schrijven ofzo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:26 schreef biggetje het volgende:
[..]
De scene van C-Note vond ik vrij overbodig en het leek wel alsof het pure opvulling van de episode was. Ik ben benieuwd wat er de volgende keer weer gaat gebeuren...
Ik vind Kim inmiddels wel een beetje een loser worden: hij zit maar stoer te bellen en te blaffen, maar niemand doet wat ie wil, hij wordt boos en dreigt met van alles, maar uiteindelijk neemt ie toch die persoon weer in dienst...quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik vind Kim echt heel goed rammend irritant geacteerd, ik zou graag zien dat die vent een paar goed tikken krijgt
Hier ook..... alsof ze zelf niet wisten hoe het verhaal nou verder moest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:33 schreef woutabest het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik bij haywire. Snel eventjes uit de serie schrijven ofzo.
Thanx! Lekker nummer, had ik helemaal gemist!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Hier te downloaden:
Alexi Murdoch - Home
is toch ook logisch.. die hele haywire werd gewoon zo'n zij-verhaal... a la de eekhoorn met eikel in ice age...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:33 schreef woutabest het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik bij haywire. Snel eventjes uit de serie schrijven ofzo.
De scčnes met hem halen de laatste tijd sowieso het tempo uit de serie. Wat dat betreft viel deze wel mee, zat tenminste actie in.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:26 schreef biggetje het volgende:
De scene van C-Note vond ik vrij overbodig en het leek wel alsof het pure opvulling van de episode was.
Ik verwacht nu wel een soort wending dat ie ineens amnestie krijgt of zo en heel braaf word en op zo'n manier achter het geld aan gaat........ of zoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
De scčnes met hem halen de laatste tijd sowieso het tempo uit de serie. Wat dat betreft viel deze wel mee, zat tenminste actie in.
Zo damn ..je zou bijna het geld vergeten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik verwacht nu wel een soort wending dat ie ineens amnestie krijgt of zo en heel braaf word en op zo'n manier achter het geld aan gaat........ of zo
yep, maar waarom die nou zo zit te kutten bij zijn ex.........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:47 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Zo damn ..je zou bijna het geld vergeten.![]()
Dat is toch in bezit van T-Bag?
Dan zend je hem toch helemaal niet meer uit, lijkt mij?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:46 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
is toch ook logisch.. die hele haywire werd gewoon zo'n zij-verhaal... a la de eekhoorn met eikel in ice age...
Inderdaad, en sowieso, Heroes is er nogquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:16 schreef magnifor het volgende:
[..]
Nadeel heeft ook een voordeel, want daarna wel een dubbele aflevering volgens tv.com.
Met die dubbele aflevering bedoelen ze volgens mij volgende week dinsdag wél een aflevering en de week erop ook, en de week daarna weer geen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:16 schreef magnifor het volgende:
[..]
Nadeel heeft ook een voordeel, want daarna wel een dubbele aflevering volgens tv.com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |