Ja, maar hij voegde dan ook niet zoveel toe.quote:
"Bellick, I'm with the bureau"quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:34 schreef bravo het volgende:
Goeie aflevering, vooral Bellick die ff ging oefenen. I'm Bellick,FBI
Vlieg, kan ik niet.. te laatquote:
Kellerman staat officieel als achtervolger, en aangezien je hem niet in kan schatten laat ik hem mooi zo staan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kellerman mag wel bij de achtervolgers weg, en een foto van die kerel bij Kim mag er wel bij want daar ben ik toch benieuwd naar.
Maar hij was grappig!quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:07 schreef IkWilbert het volgende:
goeie ep weer, jammer van Haywire.. maar ja hij voegt niet echt iets toe aan de serie.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:00 schreef RubenSosa het volgende:
Schitterend om die kop van Kim te zien ! hahah 2 x genaaid in de laatste afleveringen....
actie bij de trein
![]()
Kellerman is mijn held nuquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:10 schreef sitting_elfling het volgende:
ik ben al wel zo ver heen dat ik onze lieve kellerman vertrouw!
Wel een beetje gejat uit een X Files aflevering, toevallig ook van Fox.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:34 schreef bravo het volgende:
Goeie aflevering, vooral Bellick die ff ging oefenen. I'm Bellick,FBI
Euhhmm, wanneer heb jj hem voor het laatst gezien in de serie?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:12 schreef Staafje het volgende:
Euuhm, waarom staat Pope niet in de openingspost???
Dat zei Bill Kim toch?! Aangezien Haywire de tattoo heeft gezien én mee is ontsnapt, kan hij dus belangrijke informatie weten. Dat wisten ze niet, dus wilden ze hem liever dood hebben, voor de zekerheid.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:23 schreef planethugo het volgende:
vraag me alleen af waarom kim opeens vindt dat haywire belangrijk is. Hij heeft iemand vermoord ja, maar net alsof ie dan opeens inside-info heeft
SE02E17quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:53 schreef woutabest het volgende:
[..]
Euhhmm, wanneer heb jj hem voor het laatst gezien in de serie?
Ik had eigenlijk wel verwacht dat zijn hand eraf zou vallen toen ie zijn hand uitstakquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:52 schreef Un4 het volgende:
[..]
Wel een beetje gejat uit een X Files aflevering, toevallig ook van Fox.
Wel mooi hoor, T-Bag met z'n gezinnetje in een Volvo.
dat snap ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat zei Bill Kim toch?! Aangezien Haywire de tattoo heeft gezien én mee is ontsnapt, kan hij dus belangrijke informatie weten. Dat wisten ze niet, dus wilden ze hem liever dood hebben, voor de zekerheid.
die hond van 'm was wel goed getrainedquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
> Deadquote:Tweener
![]()
> Deadquote:Haywire
![]()
Ik zie Bellick er ook nog aan gaan eigenlijk, hij zat namelijk ook in de gevangenis en zou dus ook gepraat kunnen hebben met mensen die iets weten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:40 schreef nlboy het volgende:
Jammer dat Bellick niet meer in de pison zit, anders... Bellick
Dit stond in het vorige topic:quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:13 schreef Houtspeer het volgende:
Kent iemand het liedje dat afspeelt wanneer Haywire naar beneden springt?
Ik vond het wel een leuke
Weet niet of je deze bedoeltquote:Het liedje op het einde is: Home, door Alexi Murdoch
Kimquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik vind Kim echt heel goed rammend irritant geacteerd, ik zou graag zien dat die vent een paar goed tikken krijgt
Dit is idd het liedje wat je hoort als haywire van de toren springt. Het is vrij lastig te vinden maar het staat op het album Alexi Murdoch - Time without Consequencequote:Op woensdag 7 februari 2007 17:57 schreef Suerte het volgende:
[..]
Dit stond in het vorige topic:
[..]
Weet niet of je deze bedoelt![]()
Bedankt!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Hier te downloaden:
Alexi Murdoch - Home
Hahahaha, stil jij!! Ben boos op jouquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waarom heeft miss-scofield zn maffe avatar?
Dude...quote:Op woensdag 7 februari 2007 03:05 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Hij meent het ook niet want er is geen dubbele aflevering van Prison Break dit seizoen (meer).
deze site zegt weer wat anders:quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:47 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dude...
http://www.tv.com/prison-break/show/31635/episode_listings.html?season=2&tag=nav_bar;2
http://epguides.com/PrisonBreak/
Deze site heeft het fout....volgende keer = dubbele aflevering.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
deze site zegt weer wat anders:
http://www.thefutoncritic.com/showatch.aspx?id=prison_break&view=listings
Volgens mij, als er echt een dubbele zou komen, had de promo dit ook wel gesuggereerd. En ik haal het er niet uit.
Sara(h)quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:16 schreef Scofield het volgende:
[..]
*het bericht* Sarah *de rest van het bericht*
Ik vind T-bag's verhaallijn juist minder worden..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:25 schreef Mip1988 het volgende:
ik vond de ep erg tegenvallen![]()
buiten theezak vind ik de verhaallijnen naast Scofield/Burrows niet meer boeiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:16 schreef Scofield het volgende:
[..]
Deze site heeft het fout....volgende keer = dubbele aflevering.
En Sarah, je avatar is mooi hoor,![]()
jammer krijg ik um niet binnenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Hier te downloaden:
Alexi Murdoch - Home
Nee, de link volgen en dan staat er ergens onderaan een link naar het bestand zelf.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
jammer krijg ik um niet binnen![]()
je moet toch rechts klikken opslaan als ? toch![]()
![]()
Ik heb het nummer via Limewire binnen gehaald. Zoeken op albumnaam en hoppa.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
![]()
Ik moest eerst ook zoeken. Het staan beneden, tussen die reclames. Doel opslaan als...quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
![]()
Downloaden,torrents etcquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom is mijn bericht verwijderd?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:43 schreef Djensen het volgende:
[..]oke sorry snap het ook niet helemaal maar dan moeten mensen volgende week niet zeuren dat hij er wél weer bij moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd wat C-Note gaat doen. Hij is echt nix meer zo, zonder z'n vrouw. Hoe kan hij haar ooit uit de gevangenis krijgen...
En T-Bag zal Susan en de kinderen wel niet zo snel vermoorden.. zij is toch wel een van de redenen dat ie uit de gevangenis is ontsnapt. Maarja, het kan niet eeuwig goedgaan.. misschien een soort suicide waarin ie ze allemaal meeneemt
Sue me.
Dat had ik idd niet verwacht.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:54 schreef Arcee het volgende:
Cool die scène dat de stem van mevrouw de president nagemaakt werd.
Hij wilde uit de gevangenis om wraak te nemen ja, niet om lief te hebbenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:43 schreef Staafje het volgende:
[..]
oke sorry snap het ook niet helemaal maar dan moeten mensen volgende week niet zeuren dat hij er wél weer bij moet
Ik ben benieuwd wat C-Note gaat doen. Hij is echt nix meer zo, zonder z'n vrouw. Hoe kan hij haar ooit uit de gevangenis krijgen...
En T-Bag zal Susan en de kinderen wel niet zo snel vermoorden.. zij is toch wel een van de redenen dat ie uit de gevangenis is ontsnapt. Maarja, het kan niet eeuwig goedgaan.. misschien een soort suicide waarin ie ze allemaal meeneemt
Bij het zien van de episode dacht ik gelijk, dat wordt de nieuwe TTquote:
Lekker ..met iemand zoenen die 3 weken zn tanden niet heeft gepoetstquote:
Naar mijn weten komt er een seizoen 3, en dan is het af, klaar, fini!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:27 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Misschien een domme vraag maar is seisoen twee nu eindelijk het laatste seizoen of of wordt het echt zo'n langgerekt 10delig verhaal zonder einde....
Hoorde iemand namelijk ook seizoen drie in dit topic.....
Waarom kwam er bij mijntus een kruisje en bij jou het plaatje?quote:
Dat hoorde ik ook na seizoen 1; pff hier baal ik echt vanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:47 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Naar mijn weten komt er een seizoen 3, en dan is het af, klaar, fini!
Marketingtechnisch lijkt het me slimmer dat ze deel 1 van seizoen 2 uit zullen brengen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:57 schreef miss-scofield het volgende:
Weet iemand hier wanneer seizoen 2 op dvd uitkomt?
En dan bedoel ik natuurlijk deel 1 van seizoen 2. Of zullen ze wachten tot het hele seizoen?
Omdat je de link naar een fotoalbum in de [img] tags had gezet, niet het plaatje zelf. In miss-scofield's quote kon ik op [afbeelding] klikken en dan de link van het plaatje zelf kopieren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:32 schreef Scofield het volgende:
[..]
Waarom kwam er bij mijntus een kruisje en bij jou het plaatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |