Mja ik wel, met name omdat ik die rest echt wil hoeken, dus daar kijk ik niet naar tenzij er echt een relletje is... Maar ik vond 't niet echt een boeiend gesprek of een goeie psycholoog, en uberhaupt was alles een beetje standaard.. Het lijkt mij ook niet dat je je helemaal openstelt met camera's erbij.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:52 schreef pullup het volgende:
Ik vind het mooi dat niemand blijkbaar naar het gezwam van Ilona en de psycho luistert![]()
Ja of gewoon op de villaquote:Op zondag 4 februari 2007 23:56 schreef Charmian het volgende:
de psych vertrekt, alle streams op het zwembad straks?
Zeker een 'valse'quote:Op zondag 4 februari 2007 23:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Als ik geen relatie had, zou ik me opzeker hebben aangemeld voor DGK. Een nicht is altijd goed, toch?:)
nou ja idd...dat zou ook geen hol meer uitmakenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:57 schreef Kaleddis het volgende:
Gaan de streams op zwart ofzo ? DGK ten einde ??
Nou voor Sylvia zou ik heel lief zijn. Gelijk afspreken dat ik haar er inlaat als ze mij ook niet wegstemt..en dan Natasia pakken op dr kinderen...quote:
Ik wacht iig nog even, de COSSEN zijn zo hard gegaan, dat kan ik anders niet meer bijlezen morgenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Boeiend die streams nu ik wil eigenlijk naar bed, maar ik wil ook die koppen zien straks
Geef me het nummer van je dealer, want dat wil ik ook welquote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Miraaa het volgende:
Ik krijg net ineens een Brainwave...............zitten ze nu niet onder elkaar naar het plasma scherm te kijken ......... en krijgen ze te zien dat Huub in een dronken bui niet NL heeft geschopt, maar dat ding waar hij op zat.
Huub wist dit niet, maar de beelden spreken voor zich..............dus Huubje komt weer terug.........Brain moet die contactpuntjes weer terug geven..........Syl blij........wij blij.........DGK blij![]()
![]()
![]()
quote:
Wishfull thinking ... ik denk dat John ze vermanend toespreekt via het plasmascherm. Ze maken hem ten schande!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Miraaa het volgende:
Ik krijg net ineens een Brainwave...............zitten ze nu niet onder elkaar naar het plasma scherm te kijken ......... en krijgen ze te zien dat Huub in een dronken bui niet NL heeft geschopt, maar dat ding waar hij op zat.
Huub wist dit niet, maar de beelden spreken voor zich..............dus Huubje komt weer terug.........Brain moet die contactpuntjes weer terug geven..........Syl blij........wij blij.........DGK blij![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Sonique het volgende:
Verdomme. Op wie moet ik nu m'n theorien loslaten?
Op Amanda?
Ben je zo klaar mee
Een nicht zou super zijn, liefst een hele valse!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Als ik geen relatie had, zou ik me opzeker hebben aangemeld voor DGK. Een nicht is altijd goed, toch?:)
Ik moet juist pissen van dat geluid.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Cyan het volgende:
Ik word bijna rustig van het geluid van die fontein
Even een aspirientje pakken.....ik krijg schele hoofdpijn van je ikoontjequote:Op zondag 4 februari 2007 23:53 schreef Justhenk het volgende:
Hier verder damens und heren.
![]()
We moeten huub missen...
- NL villa verlaten
- Huub villa verlaten
- Sylvia wil nog weg
- BRAAJEN is "LOCO".
- Streams gelockt, alleen psycholoog te zien![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef vzzzzzbx het volgende:
krijgen ze te horen dat DGK stopt....?
ik wil eigenlijk ook slapen.. maar ben te nieuwsgierig.. wil weten wat er aan de hand is... lijkt me stug dat dit om een paar contactpuntjes gaat?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Charmian het volgende:
ok bedtime, morgen 6 uur weer op en ik ga niet naar een bewegingsloos beeld staren
truste![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vandaag zoveel om jullie gelachen dat ik er koppijn van heb!
ik ken hetquote:Op zondag 4 februari 2007 23:59 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik moet juist pissen van dat geluid.![]()
Heerlijk, ff naar je eigen gezeik luisteren ipv dat van Brian en Natasiaquote:Op zondag 4 februari 2007 23:59 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik moet juist pissen van dat geluid.![]()
Hoezo, is natasia er geen dan........quote:Op zondag 4 februari 2007 23:59 schreef Day het volgende:
[..]
Een nicht zou super zijn, liefst een hele valse!
Was eigenlijk al verbaasd dat er geen 1 in zit.
Zeker met bewoners en al, alleen als die allemaal loco beginnen te worden en weglopen/eruit moeten/e.d. dan vangt John minder centen, dusssssss....STREAMLOCK en weer vriendjes maken met elkaar...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:57 schreef _Boo_ het volgende:
Wat stond er in de Telegraaf dat die pagina ontbrak? Dat John de Mol de Gouden Kooi heeft verkocht ofzo?
Stom he, hoe niks kan boeien zeg maar....quote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Boeiend die streams nu ik wil eigenlijk naar bed, maar ik wil ook die koppen zien straks
Mja ze heeft wel dikke tieten..quote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Sonique het volgende:
Verdomme. Op wie moet ik nu m'n theorien loslaten?
Op Amanda?
Ben je zo klaar mee
mmm, let me thinkquote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef LiisaB het volgende:
jongens, fok moet sylvia gaan steunen, weet niet hoe, wie heeft een idee
Klopt, denk ik ook, ze hebben gewoon weer een vergadering met de redactie om de boel weer goed op elkaar af te stemmenquote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op stream 1 zie je een lege woonkamer. Ilona keek rond en ging naar beneden. Ik denk dat iedereen in de gameroom zit met mensen van de redactie.
Lijers zijn het, allemaalquote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op stream 1 zie je een lege woonkamer. Ilona keek rond en ging naar beneden. Ik denk dat iedereen in de gameroom zit met mensen van de redactie.
Dat zou echt de mop van de eeuw zijn.......quote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef Likkende_Lassie het volgende:
@Miraa, je hebt wel gelijk....huub was te bezopen en die dacht wél dat hij hem raakte....wat hij dus NIET deed...maar hij raakte de stoel....
Ik bedoelde het conceptquote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef icekube het volgende:
[..]
Zeker met bewoners en al, alleen als die allemaal loco beginnen te worden en weglopen/eruit moeten/e.d. dan vangt John minder centen, dusssssss....STREAMLOCK en weer vriendjes maken met elkaar...![]()
![]()
ja, ik hoorde ook endstra tapes!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:01 schreef droomkoningin het volgende:
hebben jullie dat trouwens ook gehoord wat huub zei over natasia dr ex.. met endstra tapes ofzo iets ving ik op?
Nou, het was meer dat vrienden van d'r ex op het honkbalveld ztonden enzo, en dat Huub zoiets had van 'WTF'quote:Op maandag 5 februari 2007 00:01 schreef droomkoningin het volgende:
hebben jullie dat trouwens ook gehoord wat huub zei over natasia dr ex.. met endstra tapes ofzo iets ving ik op?
Bewijs het eens...?quote:
Welke photoshopper kan een geweldige photoshop maken met Sylvia en de andere bewoners er in verwerkt. Iets in de trant van Sylvia die ver boven de andere bewoners staat? Maar subtiel ....quote:
uhhhh.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:01 schreef 2live het volgende:
hoe een geweldig programma tenonder gaat aan het gebrek aan regels.......
Nee, dat is je beschermengel.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:02 schreef Day het volgende:
Ik hoor Natasia schreeuwen, geloof ik. Of word ik gewoon loco?![]()
maar van wie in het huis zou Sylvia nu nog steun krijgen dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Welke photoshopper kan een geweldige photoshop maken met Sylvia en de andere bewoners er in verwerkt. Iets in de trant van Sylvia die ver boven de andere bewoners staat? Maar subtiel ....
Dit op een ansichtkaart formaat zodat iedereen het kan uitprinten en kan opsturen naar DGK
tuurlijk kan dat nietquote:Op maandag 5 februari 2007 00:03 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik heb die schop van Huub echt zooo vaak bekeken...hij schopt (bijna)op kniehoogte, tussen zn bijde benen in. vervolgens wijst NL op een plekje op zn scheenbeen bij zn sok.....dat kan gewoon niet.
Snap ik, alleen hoe ze nu met Syl omgaan, zou het me niets verbazen als ze het huis met bewoners en al ALS concept verkopen...quote:
nieuwe bewoners...?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
maar van wie in het huis zou Sylvia nu nog steun krijgen dan?
ik zie niks.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:05 schreef agter het volgende:
Je ziet wel de hele tijd mensen lopen in de Gameroom.
Ok zo lekker milieuvriendelijk: een verwarmd zwembad niet afdekken......quote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef ruby het volgende:
Spooky hoor, die stoom uit het zwembad. Ziet er heel onheilspellend uit allemaal.
Ze kan zich toch inlikken bij de nieuwe bewoners..?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
trouwens, er is nu toch niets meer aan![]()
Denk dat het stream 4 is. Rechts onderin bij het blauwe plasma-scherm. Daar zie je mensen lopen als je het beeld maximaliseert.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Please laat er intelligente bewoners inkomen..bewoners met humor, bewoners als Huub alleen minder agressief lol. meer argressie
Die gast die samen met Huub binnen kwam ? Maar weggestuurd werd ?quote:
Nou ik hoopte dat je pikante screencaps had...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waarom, daarom heten het 'theorien'
Snap je?
Drie nieuwe bewoners....quote:Op maandag 5 februari 2007 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
trouwens, er is nu toch niets meer aan![]()
Als Ilona eruit gaat heeft ze daar niemand meer. Maar als de rest van de bewoners een postzak ziet vol kaartjes voor Sylvia waarin subtiel duidelijk word dat zij veel populairder en geliefder is bij het publiek zal Brian op zijn pik getrapt zijn en diva Natasia zal vast en zeker een slapeloze nacht hebben.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan me het niet helemaal meer voor de geest halen, maar ik vond ook een bommetje dat Huub zei dat ie gehoord had dat ze 'daar' niet gestaan had .... ik denk dat hoeren verhaal .... 'maar dat IS ook niet waar' zei Natasia daarop. Het lijkt dus wel steeds meer bevestigt te worden dat Natasiaaa een prostitutie verleden heeft. Verder heeft aan gezegd de info te hebben gekregen van Jelmer, Jalmer or whatever, en dat is ook de contactpersoon van Natasia. Natasia is nu dus onzeker over wat haar contactpersoon nog meer doorgeluld heeft en aan wie. En DAT vindt Natasia natuurlijk niet leuk. En IK wel !!!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:01 schreef droomkoningin het volgende:
ik vond het behoorlijk natrappen eigenlijk. over gevaarlijke ex, endstra tapes, de plek waar zij "gelopen" heeft...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:07 schreef yellowfirst het volgende:
Nu heb ik poddomme gemist wat Huub tegen Natasia zei bij zijn afscheid....en ben zo nieuwsgierig..![]()
Ja, geciviliseerde beleefde mensen die elkaar laten uitpraten en mooie discussies over Nietzsche voeren.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Please laat er intelligente bewoners inkomen..bewoners met humor, bewoners als Huub alleen minder agressief lol.
The Return of Jube Millionquote:Op maandag 5 februari 2007 00:07 schreef Charmian het volgende:
misschien krijgen ze nu wel een heel nieuw script opgelegd en moeten ze morgen de tekst uit hun hoofd kennen...
Nee, maar google maar ofzo. Lijkt me dat er genoeg zijn, de redakctie vind ze ook wel fijn namelijk...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou ik hoopte dat je pikante screencaps had...
Huub springt uit het vliegtuig met een parachute en land in de tuin en zegt hallooooooo hier ben ik weerquote:
Ja, en Natasia was behoorlijk geschrokken door wat Huub zei.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:08 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik vond het behoorlijk natrappen eigenlijk. over gevaarlijke ex, endstra tapes, de plek waar zij "gelopen" heeft...
Tja, mss...maar ik reken er zelf niet al te hard opquote:Op maandag 5 februari 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
ik hoop zo dat ze nu van de redaktie te horen krijgen, dat ze de beelden van Huub van voor naar achter hebben bekeken en dat Huub inderdaad niet heeft geschopt en dat hij het huis weer in mag
Is ie al geland ?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub springt uit het vliegtuig met een parachute en land in de tuin en zegt hallooooooo hier ben ik weer![]()
![]()
bommewerper - een heel lelijke uit de tweede wereldoorlog. ben de naam van het model even kwijt, legt van die mooie tapijtjesquote:
flabbergasted was zequote:Op maandag 5 februari 2007 00:10 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, en Natasia was behoorlijk geschrokken door wat Huub zei.
Ze vroeg wel heel snel "Wat ga je ermee doen? Wat ga je hiermee doen Huub?".
Haha, ik dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub springt uit het vliegtuig met een parachute en land in de tuin en zegt hallooooooo hier ben ik weer![]()
![]()
Natrappenquote:Op maandag 5 februari 2007 00:08 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik vond het behoorlijk natrappen eigenlijk. over gevaarlijke ex, endstra tapes, de plek waar zij "gelopen" heeft...
Dat is de crew voor de verbouwingquote:Op maandag 5 februari 2007 00:11 schreef vzzzzzbx het volgende:
beweging in het huis!
daarom staat t ook al drie jaar leegquote:Op maandag 5 februari 2007 00:12 schreef yellowfirst het volgende:
En dit optrekje kost 2,1 miljoen? Ligt vlak langs de snelweg.............
Nee die gaat echt wel en ik geef haar groot gelijk met de geintjes die ze haar flikkenquote:Op maandag 5 februari 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
Ik hoop dat Ilona blijft...
Ow ik loop blijkbaar achter met mnijn streamsquote:Op maandag 5 februari 2007 00:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is de crew voor de verbouwing
John heeft het programma gecancelled en gaat er nu zelf wonen
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:12 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
daarom staat t ook al drie jaar leeg
Anders ik wel..quote:Op maandag 5 februari 2007 00:13 schreef Sonique het volgende:
Dit snap ik dus niet...
Ik denk dat dat moet van "achter" anders vliegt ie er alsnog uit.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
Brainles kijkt erg vrolijk gatver de gatver
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:59 schreef Shadowke het volgende:
Wat stond er dan in die Telegraaf die de bewoners niet mochten zien?
... terroristen was wel een goed woord ... of anders tyfusterroristen, kan ook welquote:Op maandag 5 februari 2007 00:13 schreef fladdie het volgende:
zijn ze weer die viezie ............
Duh..quote:Op maandag 5 februari 2007 00:13 schreef Jasza het volgende:
Vinden jullie niet dat de sensatie nu weg is uit DGK, Nena-Huub-Nathaneal zorgde tenminste voor vermaak.
Volgens mij krijgen ze gewoon een peptalkquote:Op maandag 5 februari 2007 00:14 schreef droomkoningin het volgende:
waar is de rest? wat hebben ze nog te bespreken?
ja, ik heb m'n 24 uur al aangevraagdquote:Op maandag 5 februari 2007 00:13 schreef Jasza het volgende:
Vinden jullie niet dat de sensatie nu weg is uit DGK, Nena-Huub-Nathaneal zorgde tenminste voor vermaak.
In ieder geval gaat het weer op mute bij mij tot ik Sylvia ziequote:
Of gewoon luiheid bij de regiequote:Op maandag 5 februari 2007 00:15 schreef agter het volgende:
[..]
Ilona / Sylvia worden nog bijgepraat?
HUUB!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:15 schreef PC eend het volgende:
Ze denken dat er mensen terugkomen die ze al kennen
tamara !!! die gelijk sylvia gaat steunen !!!!quote:
er mogen er 2 terugkeren. dat zijn nena en huub maar die zijn het zeker nietquote:Op maandag 5 februari 2007 00:15 schreef PC eend het volgende:
Ze denken dat er mensen terugkomen die ze al kennen
Dat zou mooi zijn!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het zou me werkelijk niets verbazen als Hupert morgen terug komt...
Wellicht is de redaktie de bewoners nu aan het instrueren dat ze met het spel mee moeten doen en dat Hupert er weer in moet omdat anders de stekker eruit wordt getrokken...omdat hij tenslotte voor de kijkcijfers zorgde...Keus is dan aan hun, willen ze verder met Hupert of willen ze helemaal stoppen...iets in die trant...
Wie is Oddy? Die post hier weleens maar wat heeft hij er mee te maken?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:16 schreef HiDiHo het volgende:
Oddy? Hoe blij zijn jullie nu ?
meeting organiseren? protest BIJ de gouden kooi. Gewoon met een man of 200 over de hekken klimmen en er een einde aan maken. dat werkt zeker.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:15 schreef fladdie het volgende:
nee echt niet wat kunnen wij hier aan doen
WEET JE WAT IK DENK WE WORDEN ALLEMAAL VOOR DE GEK GEHOUDEN GELOOF ME
IK heb een welkom huub hoekje gemaakt op fokquote:Op maandag 5 februari 2007 00:13 schreef snetje het volgende:
is er al een WELKOM HUUB OP FOK !!!! hoekje op fokzeker weten dat hij hier gaat kijken
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn!
Heb net trouwens nog een keer of 20 het trapje van Huub in de Private Room zitten bekijken, en volgens mij raakte hij echt alleen maar de stoel, dronken en ongecoördineerd als hij was.
Dus technisch gezien heeft ie alleen maar een trapje tegen het meubilair aan gegeven, al denkt ie zelf dat hij NL trapte (en dat wilde hij op dat moment ook).
Kortom... Stijn, Frans: toon je menselijk en waardig, maak van die 2 weken alcoholverbod 4 weken (want Huub is veel leuker als ie niet zat is) en tover hem morgen terug die Villa in!
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wie is Oddy? Die post hier weleens maar wat heeft hij er mee te maken?
Huub heeft het zelf gezegd... Toen hadden ze niet echt een keus.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:18 schreef Cungy het volgende:
ok, 1 ding..
DGK krijg toch wat...(sorry voor het taalgebruik)
Waarom moet Huub vertrekken? Er is geen bewijs dacht ik toch?
Nee, Huub![]()
![]()
![]()
Ongeveer een uur voor Huub.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:18 schreef raggende_annie het volgende:
wanneer is nl eigenlijk weggegaan. kwam binnenvallen toen huub met z'n afscheidsspeech bezig was
Ik nietquote:Op maandag 5 februari 2007 00:19 schreef Miraaa het volgende:
Ik wil amanda der kop wel eens zien op der 45e![]()
Idd, 3+4 zijn ontgrendeldquote:Op maandag 5 februari 2007 00:19 schreef yellowfirst het volgende:
Ha Sylvia!
Ik hoop hetquote:Op maandag 5 februari 2007 00:16 schreef Jasza het volgende:
Misschien komt Nicolaas oid wel terug hehehe.
Volgens mij bedoelde ze die marokaanse knul, maar volgens mij eindigde hij boven Huub toen...........dus die knul denk wel 2 naquote:Op maandag 5 februari 2007 00:18 schreef Sonique het volgende:
Brian: 'ik zou me niet verbazen als er mensen terug komen die we al kennen'
Amanda: 'JAAAA jaaa'
Natasia: 'hoezo, waarom denk je dat'
Brian: 'Dat voelde ik zo bij het antwoord'
Amanda "Ja, dat had ik ook'
Natasia: 'dus soraija (?) kan terug komen?'
BRian: 'Ja, dat zou zo maar kunnen ja'
Tsjaquote:Op maandag 5 februari 2007 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop het
Maar ben bang van niet
mwa, genoeg escaperuimtequote:Op maandag 5 februari 2007 00:19 schreef soylent het volgende:
[..]
Huub heeft het zelf gezegd... Toen hadden ze niet echt een keus.
GMTAquote:Op maandag 5 februari 2007 00:22 schreef Prospera het volgende:
Huubje terug op FOK!, da's veel leuker.
.. nog niet, maar ze zat er nog geen 24 uur in of hij vond het al niks dat ze daar zat. EN hij heeft contact met Neentje .... dus dat dumpen zit er dik inquote:Op maandag 5 februari 2007 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
is overigens amanda gedumpt door haar huidige vriend?
Huub denkt ook dat hij hem naar de keel was gevlogen.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:19 schreef soylent het volgende:
[..]
Een verdachte in de rechtbank liegt toch ook wel eens? Als er beeldmaterieel is kan die alsnog onschuldig worden bevonden...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:19 schreef soylent het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden we nu een nieuwe droogneuk sessie zien.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
is overigens amanda gedumpt door haar huidige vriend?
Help dan:quote:Op maandag 5 februari 2007 00:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub denkt ook dat hij hem naar de keel was gevlogen.
Was toch ook niet zo.
Hij was gewoon te dronken om het goed te weten.
åls Huub was blijven zitten. Triest dat het voorwaardelijk is.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
Bart wil toch graag die beelden bekijken over Huub en NL (de clash)
Weer een paar huub topicsquote:
Zegt hij die nooit kijktquote:Op maandag 5 februari 2007 00:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weer een paar huub topics
Mensen laat het los!![]()
quote:
Maar ja, dat had ook alleen leuk geweest wanneer .NL en huub er nog in zouden zitten.quote:
Ik denk eigenlijk dat je die conclusie nu al kunt trekken.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:27 schreef Sonique het volgende:
Bart lult...
Z'n grootste rivaal die hem geheel onder de grond had zitten is weg. En dat schept perspectief.
Als bart gaat opbloeien nu, is dat alleen maar een bevestigign dat hij HEEL diep bij NL in de zak zat..
Ik ga ook.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:26 schreef ruby het volgende:
Nou, ik ga er maar eens mee kappen. Ik verwacht geen spektakel op dit moment.
Het was een mooie dag vandaag... Wel verdomd jammer dat Huub eruit is, maar ja life goes on tenslotte. En wie weet komt ie wel weer terug.
Ik hoop dat er morgen een aantal interessante bewoners klaarstaat om de boel op te schudden.
Slaap lekker allemaal.
Bart heeft al meer gezegt dan in de afgelopen 3 weken...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat je die conclusie nu al kunt trekken.
Daarom, die gozer is in en in triest. Zwakke persoonlijkheid.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Bart heeft al meer gezegt dan in de afgelopen 3 weken...
Zei hij bij de afscheidsbabbel van Nathanael niet iets in die trant?! En dat hij er weer uit was....quote:Op maandag 5 februari 2007 00:27 schreef Sonique het volgende:
Bart lult...
Z'n grootste rivaal die hem geheel onder de grond had zitten is weg. En dat schept perspectief.
Als bart gaat opbloeien nu, is dat alleen maar een bevestigign dat hij HEEL diep bij NL in de zak zat..
Dat zei Bart zelf ook al, bij zijn afscheidswoordje naar Nathanael.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:27 schreef Sonique het volgende:
Bart lult...
Ja graag (heb n 5min. geheugenbquote:Op maandag 5 februari 2007 00:31 schreef Sonique het volgende:
Bart: 'ik heb hier nog nooit iemand uitgescholden'
Ow...
Huub z'n eerste dag? Need I say more...
eeee dat wordt vingerwerk. behquote:Op maandag 5 februari 2007 00:31 schreef Cyan het volgende:
Oh oh Amanda en Natasia gaan aan de drank .....
BIS en BAN, wel makkelijk te onthoudenquote:Op maandag 5 februari 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
Bart-Ilona-Sylvia worden een nieuwe groep? (BIS)
mooie afkorting zo, BANquote:Op maandag 5 februari 2007 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BIS en BAN, wel makkelijk te onthouden
Nog niet misschien....quote:Op maandag 5 februari 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
Bart-Ilona-Sylvia worden een nieuwe groep? (BIS)
Tja, er zijn (al dan niet tijdelijk) veel streamers afgehaakt + nu een aantal naar bed en het is een dooie boel op de streamsquote:Op maandag 5 februari 2007 00:35 schreef Mika25 het volgende:![]()
![]()
We zitten nog steeds in COS #321, het gaat nu best wel langzaam sinds Huub/NL weg zijn, daarnet was het nog 1 cos/10 minuten...
Als je ze moet geloven is al ruim 80% afgehaakt,quote:Op maandag 5 februari 2007 00:35 schreef Mika25 het volgende:![]()
![]()
We zitten nog steeds in COS #321, het gaat nu best wel langzaam sinds Huub/NL weg zijn, daarnet was het nog 1 cos/10 minuten...
bart zegt net dat hij sylvia eruit gaat stemmequote:Op maandag 5 februari 2007 00:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nog niet misschien....
bart wil aan Syliva plakken, omdat dit de sterkste (slimste) is in het huis... Zijn troef is hijzelf denkt hij. Hij denkt dat Syliva hem nodig heeft...
Maar sylvia trapt daar niet in. Syliva beslist zelf wie en wie niet ze nodig heeft. She calles the shots.
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
Regel 1 voor afvallen: NA 8 UUR NIET ETEN!
quote:zo 4 feb 2007, 08:01 | 2 reacties
Nathaneal en Huub moeten vertrekken
Opnieuw vechten in de gouden kooi
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM -
In de miljonairsvilla de Gouden Kooi is gisternacht opnieuw een vechtpartij uitgebroken. Oldenzaler Huub (25) werd aangevallen door de gescheiden intellectueel Nathanael (34). De gevolgen waren weer rampzalig...
Huub had zijn medebewoner met ettelijke doodsbedreigingen uitgelokt. „Als we uit de villa zijn, ruk ik je ogen eruit, geef ik je elf messteken en dan pis ik in je schedel”, voegde Huub de projectontwikkelaar toe. Ook sprong hij rond in het huis onder het roepen van ’pak me dan, pak me dan’. Getergd greep Nathanael Huub uiteindelijk bij de nek om hem te vloeren. Huub trapte Nathaneal en kreeg daarop een schop terug. Villabewoner Bart kwam tussenbeiden en zette Huub tijdelijk buiten het huis.
De productieleiding, die eerder deze week de blonde vamp Nena uit de villa verwijderde, omdat zij haar aanbidder Brian had geschopt, besliste gisteravond dat Nathanael en Huub moesten vertrekken. Producente Debora Flens: „We hebben de beelden bestudeerd en kunnen niet om de feiten heen. Lichamelijk geweld betekent onmiddellijk vertrek.”
Nathanael maakte zich gisteren grote zorgen omdat hij bang is dat hij zijn borg van 10.000 euro kwijtraakt door deze ’domme actie’. Wie het korter dan een jaar in de villa uithoudt of door eigen schuld eerder moet vertrekken verliest zijn geld. Debora Flens had gisteren slecht nieuws voor hem en Huub „Jullie krijgen je inleg inderdaad niet terug. Zo zijn de regels.”
en er lopen nog wat 24 uurs-aanvragenquote:Op maandag 5 februari 2007 00:36 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Als je ze moet geloven is al ruim 80% afgehaakt,
wie zei dat? hij was een pseudo-intellectueel - zo oppervlakkig als de nete, dit is de ergste soort, vind ik zelf danquote:
Ik dacht dat ik het verkeerd lasquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Merk op dat De Telegraag op zondagmorgen 08:01 al publiceerde dat Huub en Nathanael moesten vertrekken :
[..]
Ze gaan nu niet reageren omdat het nu allemaal nog te vers is, ze wachten tot de kalmte weer volledig terug is hierquote:Op maandag 5 februari 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
@DGK_REDACTIE, 'k zie dat jullie meelezen. Misschien een stukje feedback voor ons ???
Ik vind deze beslissing echt onbegrijpelijk....![]()
![]()
Het zou niet echt slim zijn....quote:Op maandag 5 februari 2007 00:36 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
bart zegt net dat hij sylvia eruit gaat stemme
en dat is de enige reden dat ik de topics nog bij houdt. Beter gaan ze zich hier niet meer laten zien.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze gaan nu niet reageren omdat het nu allemaal nog te vers is, ze wachten tot de kalmte weer volledig terug is hier
Wilma Nanninga zegt dat, in de Telegraaf van Maandag 5 februari 2007quote:Op maandag 5 februari 2007 00:40 schreef tipsch het volgende:
wie zei dat? hij was een pseudo-intellectueel - zo oppervlakkig als de nete, dit is de ergste soort, vind ik zelf dan
Maar toch, zien ze nu zelf dat gezapige zooitje niet zitten ???quote:Op maandag 5 februari 2007 00:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze gaan nu niet reageren omdat het nu allemaal nog te vers is, ze wachten tot de kalmte weer volledig terug is hier
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:41 schreef Danny het volgende:
[..]
DGK-redactie is nog debieler dan ik al dacht
Streams blijven hier gewoon lekker zwart en de tv gaat niet meer op DGK.
En omdat DGK-redactie meeleest een dikke middelvinger nog even. FOK! you!
Ik verwacht wel dat ze morgen (nouja eigenlijk vandaag want tis al maandag) wel wat uit gaan leggen (hoop ik)quote:Op maandag 5 februari 2007 00:42 schreef Danny het volgende:
[..]
en dat is de enige reden dat ik de topics nog bij houdt. Beter gaan ze zich hier niet meer laten zien.
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ah ja, zij is ook van die soortquote:Op maandag 5 februari 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wilma Nanninga zegt dat, in de Telegraaf van Maandag 5 februari 2007
Is maar tijdelijk, ik neem aan dat zowel Huub als NL vervangen worden door 2 nieuwe bewonersquote:Op maandag 5 februari 2007 00:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar toch, zien ze nu zelf dat gezapige zooitje niet zitten ???
Hoe willen ze nu met deze mensen nog een programma maken ? Snap er echt helemaal niets van![]()
Hier ( http://www.telegraaf.nl/prive/ ) naar beneden scrollen - in het overzicht staat het bericht op Zondag morgen 08:01quote:Op maandag 5 februari 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wilma Nanninga zegt dat, in de Telegraaf van Maandag 5 februari 2007
Ik zal maar niet zeggen wat ik denk van Wilmaquote:Op maandag 5 februari 2007 00:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah ja, zij is ook van die soortdat beschermt elkaar dus maar liever
Ah dus ook "DGK_REDACTIE" zegmaarquote:Op maandag 5 februari 2007 00:45 schreef Danny het volgende:
oddy is redactie
Wij houden je niet tegen hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 00:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik denk van Wilma![]()
![]()
Nathanael is zeer beperkt intelligent, hij lijdt aan een soort chronische tunnelvisie, als zoiets bestaat.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah dus ook "DGK_REDACTIE" zegmaar
Permanente banaan.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:42 schreef Danny het volgende:
[..]
en dat is de enige reden dat ik de topics nog bij houdt. Beter gaan ze zich hier niet meer laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |