Nou voor Sylvia zou ik heel lief zijn. Gelijk afspreken dat ik haar er inlaat als ze mij ook niet wegstemt..en dan Natasia pakken op dr kinderen...quote:
Ik wacht iig nog even, de COSSEN zijn zo hard gegaan, dat kan ik anders niet meer bijlezen morgenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Boeiend die streams nu ik wil eigenlijk naar bed, maar ik wil ook die koppen zien straks
Geef me het nummer van je dealer, want dat wil ik ook welquote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Miraaa het volgende:
Ik krijg net ineens een Brainwave...............zitten ze nu niet onder elkaar naar het plasma scherm te kijken ......... en krijgen ze te zien dat Huub in een dronken bui niet NL heeft geschopt, maar dat ding waar hij op zat.
Huub wist dit niet, maar de beelden spreken voor zich..............dus Huubje komt weer terug.........Brain moet die contactpuntjes weer terug geven..........Syl blij........wij blij.........DGK blij![]()
![]()
![]()
quote:
Wishfull thinking ... ik denk dat John ze vermanend toespreekt via het plasmascherm. Ze maken hem ten schande!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Miraaa het volgende:
Ik krijg net ineens een Brainwave...............zitten ze nu niet onder elkaar naar het plasma scherm te kijken ......... en krijgen ze te zien dat Huub in een dronken bui niet NL heeft geschopt, maar dat ding waar hij op zat.
Huub wist dit niet, maar de beelden spreken voor zich..............dus Huubje komt weer terug.........Brain moet die contactpuntjes weer terug geven..........Syl blij........wij blij.........DGK blij![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Sonique het volgende:
Verdomme. Op wie moet ik nu m'n theorien loslaten?
Op Amanda?
Ben je zo klaar mee
Een nicht zou super zijn, liefst een hele valse!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Als ik geen relatie had, zou ik me opzeker hebben aangemeld voor DGK. Een nicht is altijd goed, toch?:)
Ik moet juist pissen van dat geluid.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Cyan het volgende:
Ik word bijna rustig van het geluid van die fontein
Even een aspirientje pakken.....ik krijg schele hoofdpijn van je ikoontjequote:Op zondag 4 februari 2007 23:53 schreef Justhenk het volgende:
Hier verder damens und heren.
![]()
We moeten huub missen...
- NL villa verlaten
- Huub villa verlaten
- Sylvia wil nog weg
- BRAAJEN is "LOCO".
- Streams gelockt, alleen psycholoog te zien![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef vzzzzzbx het volgende:
krijgen ze te horen dat DGK stopt....?
ik wil eigenlijk ook slapen.. maar ben te nieuwsgierig.. wil weten wat er aan de hand is... lijkt me stug dat dit om een paar contactpuntjes gaat?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Charmian het volgende:
ok bedtime, morgen 6 uur weer op en ik ga niet naar een bewegingsloos beeld staren
truste![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vandaag zoveel om jullie gelachen dat ik er koppijn van heb!
ik ken hetquote:Op zondag 4 februari 2007 23:59 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik moet juist pissen van dat geluid.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |