Het zou niet echt slim zijn....quote:Op maandag 5 februari 2007 00:36 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
bart zegt net dat hij sylvia eruit gaat stemme
en dat is de enige reden dat ik de topics nog bij houdt. Beter gaan ze zich hier niet meer laten zien.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze gaan nu niet reageren omdat het nu allemaal nog te vers is, ze wachten tot de kalmte weer volledig terug is hier
Wilma Nanninga zegt dat, in de Telegraaf van Maandag 5 februari 2007quote:Op maandag 5 februari 2007 00:40 schreef tipsch het volgende:
wie zei dat? hij was een pseudo-intellectueel - zo oppervlakkig als de nete, dit is de ergste soort, vind ik zelf dan
Maar toch, zien ze nu zelf dat gezapige zooitje niet zitten ???quote:Op maandag 5 februari 2007 00:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze gaan nu niet reageren omdat het nu allemaal nog te vers is, ze wachten tot de kalmte weer volledig terug is hier
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:41 schreef Danny het volgende:
[..]
DGK-redactie is nog debieler dan ik al dacht
Streams blijven hier gewoon lekker zwart en de tv gaat niet meer op DGK.
En omdat DGK-redactie meeleest een dikke middelvinger nog even. FOK! you!
Ik verwacht wel dat ze morgen (nouja eigenlijk vandaag want tis al maandag) wel wat uit gaan leggen (hoop ik)quote:Op maandag 5 februari 2007 00:42 schreef Danny het volgende:
[..]
en dat is de enige reden dat ik de topics nog bij houdt. Beter gaan ze zich hier niet meer laten zien.
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ah ja, zij is ook van die soortquote:Op maandag 5 februari 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wilma Nanninga zegt dat, in de Telegraaf van Maandag 5 februari 2007
Is maar tijdelijk, ik neem aan dat zowel Huub als NL vervangen worden door 2 nieuwe bewonersquote:Op maandag 5 februari 2007 00:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar toch, zien ze nu zelf dat gezapige zooitje niet zitten ???
Hoe willen ze nu met deze mensen nog een programma maken ? Snap er echt helemaal niets van![]()
Hier ( http://www.telegraaf.nl/prive/ ) naar beneden scrollen - in het overzicht staat het bericht op Zondag morgen 08:01quote:Op maandag 5 februari 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wilma Nanninga zegt dat, in de Telegraaf van Maandag 5 februari 2007
Ik zal maar niet zeggen wat ik denk van Wilmaquote:Op maandag 5 februari 2007 00:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah ja, zij is ook van die soortdat beschermt elkaar dus maar liever
Ah dus ook "DGK_REDACTIE" zegmaarquote:Op maandag 5 februari 2007 00:45 schreef Danny het volgende:
oddy is redactie
Wij houden je niet tegen hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 00:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik denk van Wilma![]()
![]()
Nathanael is zeer beperkt intelligent, hij lijdt aan een soort chronische tunnelvisie, als zoiets bestaat.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah dus ook "DGK_REDACTIE" zegmaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |