Als je ze moet geloven is al ruim 80% afgehaakt,quote:Op maandag 5 februari 2007 00:35 schreef Mika25 het volgende:![]()
![]()
We zitten nog steeds in COS #321, het gaat nu best wel langzaam sinds Huub/NL weg zijn, daarnet was het nog 1 cos/10 minuten...

bart zegt net dat hij sylvia eruit gaat stemmequote:Op maandag 5 februari 2007 00:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nog niet misschien....
bart wil aan Syliva plakken, omdat dit de sterkste (slimste) is in het huis... Zijn troef is hijzelf denkt hij. Hij denkt dat Syliva hem nodig heeft...
Maar sylvia trapt daar niet in. Syliva beslist zelf wie en wie niet ze nodig heeft. She calles the shots.

quote:Op maandag 5 februari 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
Regel 1 voor afvallen: NA 8 UUR NIET ETEN!

quote:zo 4 feb 2007, 08:01 | 2 reacties
Nathaneal en Huub moeten vertrekken
Opnieuw vechten in de gouden kooi
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM -
In de miljonairsvilla de Gouden Kooi is gisternacht opnieuw een vechtpartij uitgebroken. Oldenzaler Huub (25) werd aangevallen door de gescheiden intellectueel Nathanael (34). De gevolgen waren weer rampzalig...
Huub had zijn medebewoner met ettelijke doodsbedreigingen uitgelokt. „Als we uit de villa zijn, ruk ik je ogen eruit, geef ik je elf messteken en dan pis ik in je schedel”, voegde Huub de projectontwikkelaar toe. Ook sprong hij rond in het huis onder het roepen van ’pak me dan, pak me dan’. Getergd greep Nathanael Huub uiteindelijk bij de nek om hem te vloeren. Huub trapte Nathaneal en kreeg daarop een schop terug. Villabewoner Bart kwam tussenbeiden en zette Huub tijdelijk buiten het huis.
De productieleiding, die eerder deze week de blonde vamp Nena uit de villa verwijderde, omdat zij haar aanbidder Brian had geschopt, besliste gisteravond dat Nathanael en Huub moesten vertrekken. Producente Debora Flens: „We hebben de beelden bestudeerd en kunnen niet om de feiten heen. Lichamelijk geweld betekent onmiddellijk vertrek.”
Nathanael maakte zich gisteren grote zorgen omdat hij bang is dat hij zijn borg van 10.000 euro kwijtraakt door deze ’domme actie’. Wie het korter dan een jaar in de villa uithoudt of door eigen schuld eerder moet vertrekken verliest zijn geld. Debora Flens had gisteren slecht nieuws voor hem en Huub „Jullie krijgen je inleg inderdaad niet terug. Zo zijn de regels.”

en er lopen nog wat 24 uurs-aanvragenquote:Op maandag 5 februari 2007 00:36 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Als je ze moet geloven is al ruim 80% afgehaakt,

wie zei dat? hij was een pseudo-intellectueel - zo oppervlakkig als de nete, dit is de ergste soort, vind ik zelf danquote:

Ik dacht dat ik het verkeerd lasquote:

quote:Op maandag 5 februari 2007 00:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Merk op dat De Telegraag op zondagmorgen 08:01 al publiceerde dat Huub en Nathanael moesten vertrekken :
[..]

Ze gaan nu niet reageren omdat het nu allemaal nog te vers is, ze wachten tot de kalmte weer volledig terug is hierquote:Op maandag 5 februari 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
@DGK_REDACTIE, 'k zie dat jullie meelezen. Misschien een stukje feedback voor ons ???
Ik vind deze beslissing echt onbegrijpelijk....![]()
![]()

Het zou niet echt slim zijn....quote:Op maandag 5 februari 2007 00:36 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
bart zegt net dat hij sylvia eruit gaat stemme

en dat is de enige reden dat ik de topics nog bij houdt. Beter gaan ze zich hier niet meer laten zien.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze gaan nu niet reageren omdat het nu allemaal nog te vers is, ze wachten tot de kalmte weer volledig terug is hier

Wilma Nanninga zegt dat, in de Telegraaf van Maandag 5 februari 2007quote:Op maandag 5 februari 2007 00:40 schreef tipsch het volgende:
wie zei dat? hij was een pseudo-intellectueel - zo oppervlakkig als de nete, dit is de ergste soort, vind ik zelf dan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |