åls Huub was blijven zitten. Triest dat het voorwaardelijk is.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
Bart wil toch graag die beelden bekijken over Huub en NL (de clash)

Weer een paar huub topicsquote:

Zegt hij die nooit kijktquote:Op maandag 5 februari 2007 00:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weer een paar huub topics
Mensen laat het los!![]()

quote:

Maar ja, dat had ook alleen leuk geweest wanneer .NL en huub er nog in zouden zitten.quote:

Ik denk eigenlijk dat je die conclusie nu al kunt trekken.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:27 schreef Sonique het volgende:
Bart lult...
Z'n grootste rivaal die hem geheel onder de grond had zitten is weg. En dat schept perspectief.
Als bart gaat opbloeien nu, is dat alleen maar een bevestigign dat hij HEEL diep bij NL in de zak zat..

Ik ga ook.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:26 schreef ruby het volgende:
Nou, ik ga er maar eens mee kappen. Ik verwacht geen spektakel op dit moment.
Het was een mooie dag vandaag... Wel verdomd jammer dat Huub eruit is, maar ja life goes on tenslotte. En wie weet komt ie wel weer terug.
Ik hoop dat er morgen een aantal interessante bewoners klaarstaat om de boel op te schudden.
Slaap lekker allemaal.

Bart heeft al meer gezegt dan in de afgelopen 3 weken...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat je die conclusie nu al kunt trekken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |