ja, ik hoorde ook endstra tapes!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:01 schreef droomkoningin het volgende:
hebben jullie dat trouwens ook gehoord wat huub zei over natasia dr ex.. met endstra tapes ofzo iets ving ik op?
Nou, het was meer dat vrienden van d'r ex op het honkbalveld ztonden enzo, en dat Huub zoiets had van 'WTF'quote:Op maandag 5 februari 2007 00:01 schreef droomkoningin het volgende:
hebben jullie dat trouwens ook gehoord wat huub zei over natasia dr ex.. met endstra tapes ofzo iets ving ik op?
Bewijs het eens...?quote:
Welke photoshopper kan een geweldige photoshop maken met Sylvia en de andere bewoners er in verwerkt. Iets in de trant van Sylvia die ver boven de andere bewoners staat? Maar subtiel ....quote:
uhhhh.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:01 schreef 2live het volgende:
hoe een geweldig programma tenonder gaat aan het gebrek aan regels.......
Nee, dat is je beschermengel.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:02 schreef Day het volgende:
Ik hoor Natasia schreeuwen, geloof ik. Of word ik gewoon loco?![]()
maar van wie in het huis zou Sylvia nu nog steun krijgen dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Welke photoshopper kan een geweldige photoshop maken met Sylvia en de andere bewoners er in verwerkt. Iets in de trant van Sylvia die ver boven de andere bewoners staat? Maar subtiel ....
Dit op een ansichtkaart formaat zodat iedereen het kan uitprinten en kan opsturen naar DGK
tuurlijk kan dat nietquote:Op maandag 5 februari 2007 00:03 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik heb die schop van Huub echt zooo vaak bekeken...hij schopt (bijna)op kniehoogte, tussen zn bijde benen in. vervolgens wijst NL op een plekje op zn scheenbeen bij zn sok.....dat kan gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |