ik vond het behoorlijk natrappen eigenlijk. over gevaarlijke ex, endstra tapes, de plek waar zij "gelopen" heeft...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:07 schreef yellowfirst het volgende:
Nu heb ik poddomme gemist wat Huub tegen Natasia zei bij zijn afscheid....en ben zo nieuwsgierig..![]()
Ja, geciviliseerde beleefde mensen die elkaar laten uitpraten en mooie discussies over Nietzsche voeren.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Please laat er intelligente bewoners inkomen..bewoners met humor, bewoners als Huub alleen minder agressief lol.
The Return of Jube Millionquote:Op maandag 5 februari 2007 00:07 schreef Charmian het volgende:
misschien krijgen ze nu wel een heel nieuw script opgelegd en moeten ze morgen de tekst uit hun hoofd kennen...
Nee, maar google maar ofzo. Lijkt me dat er genoeg zijn, de redakctie vind ze ook wel fijn namelijk...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou ik hoopte dat je pikante screencaps had...
Huub springt uit het vliegtuig met een parachute en land in de tuin en zegt hallooooooo hier ben ik weerquote:
Ja, en Natasia was behoorlijk geschrokken door wat Huub zei.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:08 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik vond het behoorlijk natrappen eigenlijk. over gevaarlijke ex, endstra tapes, de plek waar zij "gelopen" heeft...
Tja, mss...maar ik reken er zelf niet al te hard opquote:Op maandag 5 februari 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
ik hoop zo dat ze nu van de redaktie te horen krijgen, dat ze de beelden van Huub van voor naar achter hebben bekeken en dat Huub inderdaad niet heeft geschopt en dat hij het huis weer in mag
Is ie al geland ?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub springt uit het vliegtuig met een parachute en land in de tuin en zegt hallooooooo hier ben ik weer![]()
![]()
bommewerper - een heel lelijke uit de tweede wereldoorlog. ben de naam van het model even kwijt, legt van die mooie tapijtjesquote:
flabbergasted was zequote:Op maandag 5 februari 2007 00:10 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, en Natasia was behoorlijk geschrokken door wat Huub zei.
Ze vroeg wel heel snel "Wat ga je ermee doen? Wat ga je hiermee doen Huub?".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |