Heerlijk, ff naar je eigen gezeik luisteren ipv dat van Brian en Natasiaquote:Op zondag 4 februari 2007 23:59 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik moet juist pissen van dat geluid.![]()
Hoezo, is natasia er geen dan........quote:Op zondag 4 februari 2007 23:59 schreef Day het volgende:
[..]
Een nicht zou super zijn, liefst een hele valse!
Was eigenlijk al verbaasd dat er geen 1 in zit.
Zeker met bewoners en al, alleen als die allemaal loco beginnen te worden en weglopen/eruit moeten/e.d. dan vangt John minder centen, dusssssss....STREAMLOCK en weer vriendjes maken met elkaar...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:57 schreef _Boo_ het volgende:
Wat stond er in de Telegraaf dat die pagina ontbrak? Dat John de Mol de Gouden Kooi heeft verkocht ofzo?
Stom he, hoe niks kan boeien zeg maar....quote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Boeiend die streams nu ik wil eigenlijk naar bed, maar ik wil ook die koppen zien straks
Mja ze heeft wel dikke tieten..quote:Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef Sonique het volgende:
Verdomme. Op wie moet ik nu m'n theorien loslaten?
Op Amanda?
Ben je zo klaar mee
mmm, let me thinkquote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef LiisaB het volgende:
jongens, fok moet sylvia gaan steunen, weet niet hoe, wie heeft een idee
Klopt, denk ik ook, ze hebben gewoon weer een vergadering met de redactie om de boel weer goed op elkaar af te stemmenquote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op stream 1 zie je een lege woonkamer. Ilona keek rond en ging naar beneden. Ik denk dat iedereen in de gameroom zit met mensen van de redactie.
Lijers zijn het, allemaalquote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op stream 1 zie je een lege woonkamer. Ilona keek rond en ging naar beneden. Ik denk dat iedereen in de gameroom zit met mensen van de redactie.
Dat zou echt de mop van de eeuw zijn.......quote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef Likkende_Lassie het volgende:
@Miraa, je hebt wel gelijk....huub was te bezopen en die dacht wél dat hij hem raakte....wat hij dus NIET deed...maar hij raakte de stoel....
Ik bedoelde het conceptquote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef icekube het volgende:
[..]
Zeker met bewoners en al, alleen als die allemaal loco beginnen te worden en weglopen/eruit moeten/e.d. dan vangt John minder centen, dusssssss....STREAMLOCK en weer vriendjes maken met elkaar...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |