Ik denk dat dat moet van "achter" anders vliegt ie er alsnog uit.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
Brainles kijkt erg vrolijk gatver de gatver

quote:Op zondag 4 februari 2007 23:59 schreef Shadowke het volgende:
Wat stond er dan in die Telegraaf die de bewoners niet mochten zien?

... terroristen was wel een goed woord ... of anders tyfusterroristen, kan ook welquote:Op maandag 5 februari 2007 00:13 schreef fladdie het volgende:
zijn ze weer die viezie ............

Duh..quote:Op maandag 5 februari 2007 00:13 schreef Jasza het volgende:
Vinden jullie niet dat de sensatie nu weg is uit DGK, Nena-Huub-Nathaneal zorgde tenminste voor vermaak.

Volgens mij krijgen ze gewoon een peptalkquote:Op maandag 5 februari 2007 00:14 schreef droomkoningin het volgende:
waar is de rest? wat hebben ze nog te bespreken?

ja, ik heb m'n 24 uur al aangevraagdquote:Op maandag 5 februari 2007 00:13 schreef Jasza het volgende:
Vinden jullie niet dat de sensatie nu weg is uit DGK, Nena-Huub-Nathaneal zorgde tenminste voor vermaak.

In ieder geval gaat het weer op mute bij mij tot ik Sylvia ziequote:

Of gewoon luiheid bij de regiequote:Op maandag 5 februari 2007 00:15 schreef agter het volgende:
[..]
Ilona / Sylvia worden nog bijgepraat?

HUUB!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:15 schreef PC eend het volgende:
Ze denken dat er mensen terugkomen die ze al kennen

tamara !!! die gelijk sylvia gaat steunen !!!!quote:

er mogen er 2 terugkeren. dat zijn nena en huub maar die zijn het zeker nietquote:Op maandag 5 februari 2007 00:15 schreef PC eend het volgende:
Ze denken dat er mensen terugkomen die ze al kennen

Dat zou mooi zijn!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het zou me werkelijk niets verbazen als Hupert morgen terug komt...
Wellicht is de redaktie de bewoners nu aan het instrueren dat ze met het spel mee moeten doen en dat Hupert er weer in moet omdat anders de stekker eruit wordt getrokken...omdat hij tenslotte voor de kijkcijfers zorgde...Keus is dan aan hun, willen ze verder met Hupert of willen ze helemaal stoppen...iets in die trant...

Wie is Oddy? Die post hier weleens maar wat heeft hij er mee te maken?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:16 schreef HiDiHo het volgende:
Oddy? Hoe blij zijn jullie nu ?

meeting organiseren? protest BIJ de gouden kooi. Gewoon met een man of 200 over de hekken klimmen en er een einde aan maken. dat werkt zeker.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:15 schreef fladdie het volgende:
nee echt niet wat kunnen wij hier aan doen
WEET JE WAT IK DENK WE WORDEN ALLEMAAL VOOR DE GEK GEHOUDEN GELOOF ME

IK heb een welkom huub hoekje gemaakt op fokquote:Op maandag 5 februari 2007 00:13 schreef snetje het volgende:
is er al een WELKOM HUUB OP FOK !!!! hoekje op fokzeker weten dat hij hier gaat kijken
![]()

quote:Op maandag 5 februari 2007 00:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn!
Heb net trouwens nog een keer of 20 het trapje van Huub in de Private Room zitten bekijken, en volgens mij raakte hij echt alleen maar de stoel, dronken en ongecoördineerd als hij was.
Dus technisch gezien heeft ie alleen maar een trapje tegen het meubilair aan gegeven, al denkt ie zelf dat hij NL trapte (en dat wilde hij op dat moment ook).
Kortom... Stijn, Frans: toon je menselijk en waardig, maak van die 2 weken alcoholverbod 4 weken (want Huub is veel leuker als ie niet zat is) en tover hem morgen terug die Villa in!

quote:Op maandag 5 februari 2007 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wie is Oddy? Die post hier weleens maar wat heeft hij er mee te maken?

Huub heeft het zelf gezegd... Toen hadden ze niet echt een keus.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:18 schreef Cungy het volgende:
ok, 1 ding..
DGK krijg toch wat...(sorry voor het taalgebruik)
Waarom moet Huub vertrekken? Er is geen bewijs dacht ik toch?
Nee, Huub![]()
![]()
![]()

Ongeveer een uur voor Huub.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:18 schreef raggende_annie het volgende:
wanneer is nl eigenlijk weggegaan. kwam binnenvallen toen huub met z'n afscheidsspeech bezig was

Ik nietquote:Op maandag 5 februari 2007 00:19 schreef Miraaa het volgende:
Ik wil amanda der kop wel eens zien op der 45e![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |