Snap ik, alleen hoe ze nu met Syl omgaan, zou het me niets verbazen als ze het huis met bewoners en al ALS concept verkopen...quote:
nieuwe bewoners...?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
maar van wie in het huis zou Sylvia nu nog steun krijgen dan?
ik zie niks.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:05 schreef agter het volgende:
Je ziet wel de hele tijd mensen lopen in de Gameroom.
Ok zo lekker milieuvriendelijk: een verwarmd zwembad niet afdekken......quote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef ruby het volgende:
Spooky hoor, die stoom uit het zwembad. Ziet er heel onheilspellend uit allemaal.
Ze kan zich toch inlikken bij de nieuwe bewoners..?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
trouwens, er is nu toch niets meer aan![]()
Denk dat het stream 4 is. Rechts onderin bij het blauwe plasma-scherm. Daar zie je mensen lopen als je het beeld maximaliseert.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Please laat er intelligente bewoners inkomen..bewoners met humor, bewoners als Huub alleen minder agressief lol. meer argressie
Die gast die samen met Huub binnen kwam ? Maar weggestuurd werd ?quote:
Nou ik hoopte dat je pikante screencaps had...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waarom, daarom heten het 'theorien'
Snap je?
Drie nieuwe bewoners....quote:Op maandag 5 februari 2007 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
trouwens, er is nu toch niets meer aan![]()
Als Ilona eruit gaat heeft ze daar niemand meer. Maar als de rest van de bewoners een postzak ziet vol kaartjes voor Sylvia waarin subtiel duidelijk word dat zij veel populairder en geliefder is bij het publiek zal Brian op zijn pik getrapt zijn en diva Natasia zal vast en zeker een slapeloze nacht hebben.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan me het niet helemaal meer voor de geest halen, maar ik vond ook een bommetje dat Huub zei dat ie gehoord had dat ze 'daar' niet gestaan had .... ik denk dat hoeren verhaal .... 'maar dat IS ook niet waar' zei Natasia daarop. Het lijkt dus wel steeds meer bevestigt te worden dat Natasiaaa een prostitutie verleden heeft. Verder heeft aan gezegd de info te hebben gekregen van Jelmer, Jalmer or whatever, en dat is ook de contactpersoon van Natasia. Natasia is nu dus onzeker over wat haar contactpersoon nog meer doorgeluld heeft en aan wie. En DAT vindt Natasia natuurlijk niet leuk. En IK wel !!!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:01 schreef droomkoningin het volgende:
hebben jullie dat trouwens ook gehoord wat huub zei over natasia dr ex.. met endstra tapes ofzo iets ving ik op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |