Dus dit is de kern van je argument voor een edit op de post van mij terwijl die van jou blijft staan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef Aoristus het volgende:
mijn allergie tegen jou is reeds lang bekend, toch?
Heb je even?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:04 schreef Aoristus het volgende:
ik wacht wel tot je vanzelf weer weggaat
Ja, maar jij bent een vrouw. Die kunnen sowieso niet kiezen. Dat is genetisch zo bepaald door Darwin.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Geen enkele, dat doe ik lekker ook niet.
Het is vooral genetisch zo geprogrammeerd door Darwin dat júllie dat geloven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een vrouw. Die kunnen sowieso niet kiezen. Dat is genetisch zo bepaald door Darwin.
Zou een mod even willen optreden tegen deze zeer grove belediging?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:42 schreef Floripas het volgende:
.... Shi'it.
Christenhond.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zou een mod even willen optreden tegen deze zeer grove belediging?
Armenier beter?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zou een mod even willen optreden tegen deze zeer grove belediging?
Die is onder de gordel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hollander!
Zou ik daar nu een ban voor krijgen?quote:
Van cultuurrelativist Anan Ban? Ik zou er maar op rekenen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zou ik daar nu een ban voor krijgen?![]()
http://fotoboek.fok.nl/Aaahikwordgekquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kan ik Kirmi dus ook niet voor Belg uitmaken? Of Duitser?
Probeer eens: Griek?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kan ik Kirmi dus ook niet voor Belg uitmaken? Of Duitser?
Handig. Veel posts zijn inmiddels al in het nieuwe topic gezet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:48 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb ook maar even een merge aangevraagd voor die twee topics. >)
Nee.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Aaahikwordgek
Dit ben jij helemaal niet. Jij bent dik
Nee.quote:en vadsig
Nee.quote:en hebt een kalende kop.
Als je de foto terugvindt, dan weet je mijn IRL naam.quote:Dit is een of andere (s)linkse rukker met een hippiebril die je ergens van google images hebt afgeplukt.
check, u got mailquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:54 schreef Bellarmine het volgende:
Chewie, zou je je (hot)mailbox eens wilen checken?
Ik had er even geen tijd voor op mijn werk, maar het is alsnog geschoond.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:33 schreef Bluesdude het volgende:
Eerdmans: eerherstel Indie-deserteurs
schrap eens wat bagger..
tot 21.14 was het nog een goeie discussie.. toen werd het verpest ...
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik had er even geen tijd voor op mijn werk, maar het is alsnog geschoond.
Hmm, nee. Daar is ook nooit echt een goed einde aan gemaakt, kwam ook door de dagelijkse peilingen voor de verkiezingen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:49 schreef One_of_the_few het volgende:
vraagje: ik ben een tijdje niet geweest, maar Poll Aandelenmarkt, werkt dat nog?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:16 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom heb je dit topic Linkse rakkers intolerant tegen rechtse watjes deeltje 2 dichtgegooid, SK?
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Omdat het niets meer was dan het uitvechten van een oude vete.
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:42 schreef Sidekick het volgende:
Een post van meer dan anderhalf jaar geleden wordt ontleed en iedereen probeert er zijn interpretatie over te geven, users schelden elkaar uit voor fascist, autist, nitwit en weet ik veel wat, een kloon van een gebande user gaat nog wat trollen, nog een user die sarcasme tot een baggervorm weet te gieten, nog een andere kloon mengt zich in de discussie, kloonparanoia en het gaat totaal niet meer over het oorspronkelijke onderwerp.
1) Het is geen oude vete. Die lui zijn nu geunbanned en vallen o.m. mij aan op die zogenaamde ouwe koeien.quote:
Hier begin jij met je ouwe koeien. Jij valt aan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1) Het is geen oude vete. Die lui zijn nu geunbanned en vallen o.m. mij aan op die zogenaamde ouwe koeien.
Wie valt nu eigenlijk ons SK aan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:40 schreef Ryan3 het volgende:
Niet weaselen, SK.
Ongeacht wie begon, het is een oude vete. Die wordt gewoon hardhandig afgekapt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1) Het is geen oude vete. Die lui zijn nu geunbanned en vallen o.m. mij aan op die zogenaamde ouwe koeien.
Voor vragen en/of opmerkingen over bans -> FA'squote:5) Te gek voor woorden dat bepaalde lieden unbanned worden. Niet alleen uit oogpunt van Fok! of mij, maar vooral uit hun eigen oogpunt: aangezien ze bijna 2 jaar alles verfoeid hebben wat met jou - SK-, Fok! (pedofielennetwerk) etc te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |