Als het maar wel kleine vingertjes van jongetjes zijn afgelikt door linksen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef gday het volgende:
Zalig topic is dit geworden.Om je vingers bij af te likken.
Nee. Ze zijn platgeknuppeld met ploertendoders van mensen die o zo zielig zijn en uiteraard ten onrechte verdrukt worden, omdat ik buiten met een bordje stond.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als het maar wel kleine vingertjes van jongetjes zijn afgelikt door linksen.
Lijkt me spot-on. Waarom zijn de reacties van de linkse rakkers inzake pedofilie en moslim-extremische niet zo fel maar juist begripvol of bagetaliserend?quote:
Omdat Kafka extreem-rechts als doelwit heeft ? Je vraagt je toch ook niet af waarom je postbode geen appels verkoopt ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:43 schreef Napalm het volgende:
[..]
Waar blijven de kafa pagina`s over de Hofstadgroep, menig haatpredikent iman en over Martijn?
Męn, wat een belabberde vergelijkingquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Omdat Kafka extreem-rechts als doelwit heeft ? Je vraagt je toch ook niet af waarom je postbode geen appels verkoopt ?
Alsof jij en Djellie eerlijk zijn. Jullie alleen alquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom zegt PJ niet gewoon eerlijk dat hij het gebruik van geweld tegen vergaderende pedofielen in principe wel kan billijken?
Is dat PJ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:31 schreef gelly het volgende:
Oh, ben jij het.
Omdat het off-topic is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom zegt PJ niet gewoon eerlijk dat hij het gebruik van geweld tegen vergaderende pedofielen in principe wel kan billijken?
Nee, dit is PJ.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:32 schreef Ryan3 het volgende:
Is dat PJ?
Zou me niets verbazen anders.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:33 schreef BigAss het volgende:
Nee.
Oh, daar ben je op uit. The one-man Kafka.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:37 schreef Ryan3 het volgende:
Iig zou het aangeven dat PJ geenszins afwijzend staat tegenover fascitoďde methoden.
Je vind dat AFA de NVU rustig moet laten vergaderen, maar je wil niet zeggen of je dat alleen maar vind omdat je de NVU sympathiek vindt of dat het een principekwestie is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat het off-topic is.
Dus maak je maar geen zorgen.
Dat is een principekwestie.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Je vind dat AFA de NVU rustig moet laten vergaderen, maar je wil niet zeggen of je dat alleen maar vind omdat je de NVU sympathiek vindt of dat het een principekwestie is.
Nou dan moet je er ook geen moeite mee hebben om te zeggen dat de pedofielen van Martijn ook ongestoord moeten kunnen vergaderen.quote:
Goed. Ik vind dat pedofielen best mogen vergaderen. En die pedopartij hoeft voor mij ook niet verboden te worden. Genoeg zo?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:43 schreef gelly het volgende:
Principe als in "vrijheid van vergaderen" ? Dan kun je de andere vraag ook wel beantwoorden, net zo ontopic.
En voel je je nu een pedoknuffelaar of vind je dat eigenlijk best een redelijk standpunt?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Goed. Ik vind dat pedofielen best mogen vergaderen. En die pedopartij hoeft voor mij ook niet verboden te worden. Genoeg zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |