http://forum.fok.nl/topic/692270/5/50#26499851quote:Op zondag 4 februari 2007 02:31 schreef PJORourke het volgende:
Vervolg op Waarom reageren linkse rakkers zo fel op extreem rechts??
Ryan my man, bring it on.![]()
Maak maar een samenvatting.quote:
Laat er geen enkel misverstand over bestaan dat er een genocide plaatsvond en dat deze misdaad tegen de mensheid in het collectieve geheugen opgeslagen mag worden. Het is onweerlegbaar dat diverse joden in concentratiekampen gescheiden werden van hun familie en vrienden en velen van hen door ziekte, uitputting en pure ellende stierven. Het bestaan van crematoria in concentratiekampen is aangetoond. Verbranding was nodig om de grote aantallen doden, waaronder diversen tengevolge van onder andere tyfusepidemieën zonder gevaar voor de volksgezondheid te kunnen verwijderen. Er is bewijs voor het bestaan van specifieke voorzieningen waarin met Zyklon-B (blauwzuurgas) kleding, beddengoed,en leefruimten werden ontsmet. Het staat buiten kijf dat Britse en Amerikaanse troepen bij de bevrijding van de kampen vreselijke taferelen van stapels lijken in de open lucht en massa’s gevangenen in afschuwelijke toestand aantroffen. Daar zijn foto's en filmbeelden genoeg van. Eveneens lijdt het geen enkele twijfel dat ook door de Duitsers wreedheden werden begaan die de grenzen het oorlogsrecht verre te buiten gingen. Elk volk kent het soort lieden dat zich in iedere oorlog en ieder leger te buiten gaat.quote:
Ik zie daarin geen holocaustontkenning, integendeel. Wel een intelligent persoon die zeer kritische, hoogst controversiële vragen stelt en daarmee datgene wat toelaatbaar is in Nederland vèr overschrijdt. Maar dit is internet en niet Nederland, (juist) hier moet dat kunnen.quote:
Je ziet er geen ontkenning in als iemand zegt dat de nazi's er met ontsmetting door Zyklon-B alles aangedaan hebben om het aantal Joodse slachtoffers te minimaliseren?quote:Op zondag 4 februari 2007 02:44 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Ik zie daarin geen holocaustontkenning, integendeel. Wel een intelligent persoon die zeer kritische, hoogst controversiële vragen stelt en daarmee datgene wat toelaatbaar is in Nederland vèr overschrijdt. Maar dit is internet en niet Nederland, (juist) hier moet dat kunnen.
quote:Op zondag 4 februari 2007 02:09 schreef Ryan3 het volgende:
Onzin, geen toeschrijving, lees dat topic maar. Sjun vond dat 1 1/2 miljoen Joden om het leven waren gekomen door allerlei ziektes en dat Duitsers door Zyklon-B er nog alles aan hadden gedaan om de Joden te redden, niet dat 6 miljoen Joden vermoord waren dmv industriële moord met voorbedachte rade dus. Zoals de geschiedenis ons leert. Holocaustontkenning dus. En een weekban..
Hij stelt niet vast dat er anderhalf miljoen joden omgekomen zijn. Hij is alleen kritsch van aard, bekijkt eerst alle opties. Klein verschilletje.quote:Op maandag 25 april 2005 16:03 schreef sjun het volgende:
Er blijven echter vragen open die wat mij betreft gesteld kunnen worden over het geclaimde aantal van 6 miljoen. Al zouden (!!) er uiteindelijk anderhalf miljoen overblijven, dan nog hebben we het over een afgrijselijke werkelijkheid die plaatsvond in het derde rijk en die ons een moreel ethisch geclaimd dieptepunt van westerse beschaving opleverde.
Hij bevestigt de holocaust. Alleen hij stelt kritische vragen, en dat hoeft niet gelijk te staan aan holocaust-ontkenning.quote:Op maandag 25 april 2005 16:03 schreef sjun het volgende:
[...]
Laat er geen enkel misverstand over bestaan dat er een genocide plaatsvond en dat deze misdaad tegen de mensheid in het collectieve geheugen opgeslagen mag worden. Het is onweerlegbaar dat diverse joden in concentratiekampen gescheiden werden van hun familie en vrienden en velen van hen door ziekte, uitputting en pure ellende stierven. Het bestaan van crematoria in concentratiekampen is aangetoond.
Juistem.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:44 schreef GertvanderVolk het volgende:
Ik zie daarin geen holocaustontkenning, integendeel. Wel een intelligent persoon die zeer kritische, hoogst controversiële vragen stelt en daarmee datgene wat toelaatbaar is in Nederland vèr overschrijdt. Maar dit is internet en niet Nederland, (juist) hier moet dat kunnen.
Dat staat er niet letterlijk, dat is wat jij ervan maakt. Maar zelfs als dat er wel letterlijk zou staan (hetgeen niet zo is), dan nog is het niet per definitie een ontkenning van de holocaust, maar hooguit een nuancering.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je ziet er geen ontkenning in als iemand zegt dat de nazi's er met ontsmetting door Zyklon-B alles aangedaan hebben om het aantal Joodse slachtoffers te minimaliseren?.
Ik ben joking noch sjun.quote:You must be joking.
Of ben je sjun soms?.
De eerste 3 heb ik inmiddels uiteengezetquote:Op zondag 4 februari 2007 02:43 schreef Ryan3 het volgende:
Ziekte (typhusepidemieën), (alzijn het al) 1 1/2 miljoen slachtoffers, Zyklon-B voor ontsmetting gebruikt door de nazi's, heeft Hitler überhaupt opdracht gegeven, geen empirische bewijzen.
QED
Ik ga alleen slapen dus kom er later op terug. Moet 6 uur weg nl.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:50 schreef BigAss het volgende:
Ryan, je post:
[..]
[..]
Hij stelt niet vast dat er anderhalf miljoen joden omgekomen zijn. Hij is alleen kritsch van aard, bekijkt eerst alle opties. Klein verschilletje.
Mocht je het nog steeds niet begrijpen: hij beweert nl. dat niet alle 6 mijloen Joden systematisch uitgeroeid zijn. Velen zijn ook omgekomen in de kampen door ziektes, uitputting, en ga maar door. Niet dat het hele getal toe te schrijven is aan de vuilverbrandingsovens. Verder stelt hij dat Zyklon-B tevens voor andere doeleinden gebruikt is. Je doet alsof hij het gezegd heeft dat de Duitsers alles gedaan hebben om de Joden te redden, en Zyklon-B louter voor dat doel gebruikt is. Hij heeft simpelweg niet ontkend dat Zyklon-B ook gebruikt werd om de Joden te vergassen.
Mocht je het nog steeds niet doorgedrongen zijn:
[..]
Hij bevestigt de holocaust. Alleen hij stelt kritische vragen, en dat hoeft niet gelijk te staan aan holocaust-ontkenning.
Je bent selectief aan het lezen. Daarom heb je in m'n ogen 'm een ban aangesmeerd met je sluwe riedeltjes.
Niets voor jou. Jij bent veel te links om hersenen in je kop te hebben. Dat zie je, dat ruik je. Ga je wassen, de zeep ligt tussen de kleding die je gereserveerd hebt voor als je weer een keer ergens voor een sollicitatiegesprek wordt uitgenodigd te rotten in een achterafkastje van een pand waar iemand anders de hypotheek voor betaald. Iemand met een baan. Get the fuck outta here. Godverdomde teringhippies overal. Werkschuw langharig tuig. Schaam jezelf!quote:Op zondag 4 februari 2007 02:58 schreef DeWaasheid het volgende:
Interessant hier
Waar baseer je dat op ?quote:Op zondag 4 februari 2007 03:02 schreef JAM het volgende:
[..]
Niets voor jou. Jij bent veel te links om hersenen in je kop te hebben. Dat zie je, dat ruik je. Ga je wassen, de zeep ligt tussen de kleding die je gereserveerd hebt voor als je weer een keer ergens voor een sollicitatiegesprek wordt uitgenodigd; vandaar dat je je al drie maanden niet gewassen hebt. Get the fuck outta here. Godverdomde teringhippies overal. Werkschuw langharig tuig. Schaam jezelf!
Shit; nergens. Ik dacht; ik hoop even een relletje. Maar; OK. shit. Dat zit er niet in dus.quote:
Nee helaas, ik moet je teleurstellen en voel me niet aangesprokenquote:Op zondag 4 februari 2007 03:04 schreef JAM het volgende:
[..]
Shit; nergens. Ik dacht; ik hoop even een relletje. Maar; OK. shit. Dat zit er niet in dus..
Je bent wel linksig he, dat kan je toch wel erkennen?quote:Op zondag 4 februari 2007 03:05 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Nee helaas, ik moet je teleurstellen en voel me niet aangesproken
Ik ben verre van verward, ik ben zo scherp als een katana in tabascosaus.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:06 schreef gday het volgende:
teveel verwarde posters hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |