Vandaar dat ik al een tijdje op ze afgeknapt ben. Als je een partij voor de arbeiders pretendeert te zijn, ga je niet mensen die voor hun werk op de weg moeten zitten, belasten, terwijl de mensen in lease-bakken er geen last van hebben. Je voert het in als je een fijnmazig, efficient werkend OV-systeem kunt aanbieden als alternatief. Niet als je OV systeem een gatenkaas van aansluitingen, vertragingen en volgepropte vervoersmiddelen is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Rekeningrijden is met name al door PvdA bedacht
In het Brabants Nieuwsblad stond dit weekend een brief van iemand die voorstelde om vrachtwagens 's nachts te laten rijden. Dat lijkt me wel iets. Deden ze in het oude Rome ookquote:en is inderdaad een walgelijk idee, tenzij de vrachtauto's een rijverbod krijgen tijdens de spits
Dito. Ik denk nog steeds dat op basis vand e verkiezingsuitslag een PvdA, CDA, SP kabinet rechtvaardiger was geweest.quote:Overigens ben ik tegen iedere vorm van religieus gezever in de politiek.
Grappig, dan zou het een voortzetting van het vorige kabinet zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:20 schreef PJORourke het volgende:
De staat weet alles beter en jij moet je bek houden.
Ehm...het generaal pardon is juist een progressieve LINKS standpunt. Het heeft NIETS met conservatie christen-democraten te maken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:38 schreef DropjesLover het volgende:
op zich wel tevreden er mee, maar:
1 generaal pardon
2 abortusregeling aanpassen
3 terugdringen coffeeshops ed, geen experimenten met legale wiet...
dat is wat k zo weet, k ken nog niet alle punten uit mn hoofd natuurlijk.
duidelijk de invloed van de conservatieve gristenen.![]()
progressief zonder geloofsbasis ftw!![]()
dat is inderdaad waar, maar vind het toch een slecht punt, zie ook hierboven ^^quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ehm...het generaal pardon is juist een progressieve LINKS standpunt. Het heeft NIETS met conservatie christen-democraten te maken.
waarschijnlijk net zoals dat de vrouwen/meisjes die het wel houden er later ook misschien wat spijt van krijgen. en hoe vroeger hoe beter, zowel lichamelijk als emotioneel, is aangetoond in een onderzoek. en als je het eerst houd en dan spijt krijgt is het net ff wat lastiger aan de kant te zetten dan het gewoon opnieuw doen/proberenquote:Verder vind ik dat we in deze tijd erg lichtzinnig omgaan met abortus, het zal altijd een discussiepunt blijven en als je erover nadenkt is het ook geen beste zaak eigenlijk. Echter het is een recht in Nederland maar zoals voor elk recht geldt moet het wel goed gebruikt worden. Een extra bedenktijd hierbij kan ik alleen maar toejuichen, je weet niet half hoeveel vrouwen/meisjes mentaal en emotioneel volledig van slag zijn nadat ze abortus hebben gepleegd en een groot aantal heeft er (stiekem) ook spijt van achteraf.
De meeste mensen stemmen toch tegen het kabinet of tegen "de politiek" inplaats van voor of tegen de grondwet. Dus ik vind het wel goed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:47 schreef M42 het volgende:
Onderstaande zaken vind ik op dit moment erg slecht
- geen referendum meer over de EU grondwet
Tsjah elke overheid in elk land geeft geld uit aan zaken die overbodig zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Ook snap ik bepaalde bezuinigingen niet. 750 miljoen bezuinigen op ambtenaren, maar hoe en waar? Dat weten ze nog niet. Loze kreet zal het waarschijnlijk zijn, waardoor we teveel geld uitgeven aan zaken die overbodig zijn.
Dooddoener. Bezuinigingen zijn klaarblijkelijk noodzakelijk, maar de regering heeft nog geen idee waar. Willekeurige cijfers verzinnen om zo een ronde begroting te krijgen is simpelweg kwalijk. Deze regering gaat veel meer geld uitgeven dan de vorige en met wat als resultaat? Juist, niets tot weinig.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:25 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Tsjah elke overheid in elk land geeft geld uit aan zaken die overbodig zijn.
Ik heb me niet echt verdiept in het regeerakkoord, maar het lijkt weer typisch PvdA: De moeilijke onderwerpen worden vooruitgeschoven of provisorische aangepakt, zoals oplossing CO2 (geen kerncentrales), rekeningrijden eerder invoeren (volgens de ANWB onmogelijk deze in 2008 al in te voeren), generaal pardon (niet duidelijk voor wie en wat de gevolgen zijn). Het wordt weer vier jaar polderen, goed voor de adviesbureaus!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:47 schreef M42 het volgende:
Onderstaande zaken vind ik op dit moment erg slecht
- geen referendum meer over de EU grondwet
- vliegtickets die duurder worden
- benzine, aanschaf auto's dat duurder wordt en KM rijden
- stopzetten naar stamcel onderzoek
- geen horeca rookverbod, pas in 2011 wanneer ze er dus niet meer zitten
- geen nieuwe kerncentrales
- zorg dat duurder wordt en geen investeringen die de zorg beter gaan maken
- geen wezelijke verbeteringen in het onderwijs
- geen echte drastische maatregelen om het natuur te verbeteren, alleen lapmiddeltjes die niet werken
- generaal pardon
- veel geld "investeren" in allochtonen die niet mee willen doen in deze maatschappij (gewoon uitzetten)
- geen zwaardere straffen
- internet censuur![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |