maar krijgen ze dat ook dat is de vraag?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:44 schreef sp3c het volgende:
defensie wil meer geld en nieuwe fregatten
who knows ... het wordt als het goed is iig niet minder geld en nog minder fregatten dus wmb is defensie gematigd over het regeer akkoordquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar krijgen ze dat ook dat is de vraag?
De jsf gaat in iedergeval door![]()
dit is ook een beetje parodie topicquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:51 schreef Chewie het volgende:
Ik dacht dat alleen echtgaaf blij was
Of bepaalt de nieuwe regering dat alvast voor iedereen?
http://www.minaz.nl/data/1170846967.pdfquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:53 schreef teamlead het volgende:
is dat regeeraccoord ergens integraal te lezen? ik ben niet zo dol op samenvattingen door een of andere journalist
Vreemd, dat heb ik nog niet gehoord. Waar staat dat ergens in het akkoord?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:19 schreef sanni het volgende:
Van wat ik tot dusver gehoord heb krijgen de klaplopers weer meer geld en
mogen de harde werkers weer meer ophoesten.
Hoezo heeft Zalm een surplus achtergelaten? Alleen het laatste jaartje had hij een klein plusje, maar dat woog niet op tegen de dikke vette rode minnen van de jaren daarvoor. Zalm heeft trouwens vertrouwen in Bos als minister van financiën.quote:Gevolg na deze 4 jaar is weer een begrotingstekort en moet er weer bezuinigd worden. Zalm heeft net een
surplus in de Staatskas achtergelaten en nu wordt dat weer dankzij de PvDA met
bakken uitgegeven aan de klaplopers in de samenleving die altijd zielig zijn en nooit
- of zelden - eigen initiatief willen tonen.![]()
Samen leven, samen blij zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:51 schreef Chewie het volgende:
Ik dacht dat alleen echtgaaf blij was
Of bepaalt de nieuwe regering dat alvast voor iedereen?
Ehm ze beginnen met een door Zalm achtergelaten tekort op de begroting voor 2007..quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:19 schreef sanni het volgende:
Van wat ik tot dusver gehoord heb krijgen de klaplopers weer meer geld en
mogen de harde werkers weer meer ophoesten. Gevolg na deze 4 jaar is weer
een begrotings tekort en moet er weer bezuinigd worden. Zalm heeft net een
surplus in de Staatskas achtergelaten en nu wordt dat weer dankzij de PvDA met
bakken uitgegeven aan de klaplopers in de samenleving die altijd zielig zijn en nooit
- of zelden - eigen initiatief willen tonen.![]()
Er is dit jaar toch een begrotingsoverschot?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ehm ze beginnen met een door Zalm achtergelaten tekort op de begroting voor 2007..
Volgens Frank Kalshoven in de volkskrant van afgelopen zaterdag niet. Een tekort van 0,3% ofzo.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef freako het volgende:
[..]
Er is dit jaar toch een begrotingsoverschot?
Wees blij - het vorige kabinet had het daar veel te veel over.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik heb nog mijn twijfels. Ik zie niets staan over moslims.
Ik had het kunnen weten... hij werkt nog bij de publieke omroep ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:40 schreef SCH het volgende:
Ik ben best blij.
En de Publieke Omroep, mijn werkgever, is helemaal blij - voor hen is het een droomkabinet.
De katten dansen hier ook in het rondquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:04 schreef Pool het volgende:
Ik ben kei-blij met het nieuwe regeerakkoord! En mijn goudvis ook!![]()
Ja, niet bij Talpaquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:43 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten... hij werkt nog bij de publieke omroep ook
Oh shit niet nog meer Pauw en Witteman op tvquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:40 schreef SCH het volgende:
Ik ben best blij.
En de Publieke Omroep, mijn werkgever, is helemaal blij - voor hen is het een droomkabinet.
Nog vaker?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Oh shit niet nog meer Pauw en Witteman op tv
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |