abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46102203
Vier en bejubel hier het regeerakkoord voor branches die nog geen topic hebben
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator donderdag 8 februari 2007 @ 12:44:31 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_46102258
defensie wil meer geld en nieuwe fregatten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_46102366
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:44 schreef sp3c het volgende:
defensie wil meer geld en nieuwe fregatten
maar krijgen ze dat ook dat is de vraag?

De jsf gaat in iedergeval door
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_46102455
Ik dacht dat alleen echtgaaf blij was

Of bepaalt de nieuwe regering dat alvast voor iedereen?
  Moderator donderdag 8 februari 2007 @ 12:52:37 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_46102495
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

maar krijgen ze dat ook dat is de vraag?

De jsf gaat in iedergeval door
who knows ... het wordt als het goed is iig niet minder geld en nog minder fregatten dus wmb is defensie gematigd over het regeer akkoord
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 8 februari 2007 @ 12:53:40 #6
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46102528
is dat regeeraccoord ergens integraal te lezen? ik ben niet zo dol op samenvattingen door een of andere journalist
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_46102839
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:51 schreef Chewie het volgende:

dit is ook een beetje parodie topic
en idd iedereen is blij wanneer ze aantreden zal het een nationale feestdag zijn
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:04:14 #8
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_46102863
Ik ben kei-blij met het nieuwe regeerakkoord! En mijn goudvis ook!
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:07:08 #9
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_46102950
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:53 schreef teamlead het volgende:
is dat regeeraccoord ergens integraal te lezen? ik ben niet zo dol op samenvattingen door een of andere journalist
http://www.minaz.nl/data/1170846967.pdf
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:19:39 #10
167723 sanni
Acima de seu
pi_46103419
Van wat ik tot dusver gehoord heb krijgen de klaplopers weer meer geld en
mogen de harde werkers weer meer ophoesten. Gevolg na deze 4 jaar is weer
een begrotings tekort en moet er weer bezuinigd worden. Zalm heeft net een
surplus in de Staatskas achtergelaten en nu wordt dat weer dankzij de PvDA met
bakken uitgegeven aan de klaplopers in de samenleving die altijd zielig zijn en nooit
- of zelden - eigen initiatief willen tonen.
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:26:25 #11
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_46103671
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:19 schreef sanni het volgende:
mogen de harde werkers weer meer ophoesten.
Vreemd, dat heb ik nog niet gehoord. Waar staat dat ergens in het akkoord?
Ik weet wel dat er iets in staat van "samen werken" ofzo...
quote:
Gevolg na deze 4 jaar is weer een begrotingstekort en moet er weer bezuinigd worden. Zalm heeft net een
bakken uitgegeven aan de klaplopers in de samenleving die altijd zielig zijn en nooit
Hoezo heeft Zalm een surplus achtergelaten? Alleen het laatste jaartje had hij een klein plusje, maar dat woog niet op tegen de dikke vette rode minnen van de jaren daarvoor. Zalm heeft trouwens vertrouwen in Bos als minister van financiën.
pi_46103805
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:51 schreef Chewie het volgende:

Samen leven, samen blij zijn
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_46103859
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:19 schreef sanni het volgende:
mogen de harde werkers weer meer ophoesten. Gevolg na deze 4 jaar is weer
een begrotings tekort en moet er weer bezuinigd worden. Zalm heeft net een
Ehm ze beginnen met een door Zalm achtergelaten tekort op de begroting voor 2007..
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:34:03 #14
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_46103976
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ehm ze beginnen met een door Zalm achtergelaten tekort op de begroting voor 2007..
Er is dit jaar toch een begrotingsoverschot?
pi_46104006
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef freako het volgende:

[..]

Er is dit jaar toch een begrotingsoverschot?
Volgens Frank Kalshoven in de volkskrant van afgelopen zaterdag niet. Een tekort van 0,3% ofzo.
pi_46104145
Ik heb nog mijn twijfels. Ik zie niets staan over moslims. En nee, een moslimminister is niet voldoende.
pi_46104230
Ik ben best blij.

En de Publieke Omroep, mijn werkgever, is helemaal blij - voor hen is het een droomkabinet.
pi_46104258
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik heb nog mijn twijfels. Ik zie niets staan over moslims.
Wees blij - het vorige kabinet had het daar veel te veel over.
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:43:19 #19
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_46104310
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:40 schreef SCH het volgende:
Ik ben best blij.

En de Publieke Omroep, mijn werkgever, is helemaal blij - voor hen is het een droomkabinet.
Ik had het kunnen weten... hij werkt nog bij de publieke omroep ook
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_46104315
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:04 schreef Pool het volgende:
Ik ben kei-blij met het nieuwe regeerakkoord! En mijn goudvis ook!
De katten dansen hier ook in het rond
pi_46104735
Ik ben weinig blij. Middle of the road regeerakkoord waar vooral wordt gestrooid met geld en vage bezuinigingen waarvan je moet afwachten wat daar van terecht komt.

Het is wachten op economisch mindere tijden. Samen werken, samen leven en sommige betalen .
pi_46104794
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:43 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Ik had het kunnen weten... hij werkt nog bij de publieke omroep ook
Ja, niet bij Talpa
pi_46104857
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:40 schreef SCH het volgende:
Ik ben best blij.

Oh shit niet nog meer Pauw en Witteman op tv

Of gaan die nu ook polderen met Knevel en die andere eo knakker?
pi_46105056
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Oh shit niet nog meer Pauw en Witteman op tv
Nog vaker?
pi_46105059
¤100 miljoen extra voor de PO is wel absurd. Krijgen we dan nog meer (BNN) bagger of SCHrale staatsomroep journalisten .
pi_46105097
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:05 schreef MrX1982 het volgende:
¤100 miljoen extra voor de PO is wel absurd. Krijgen we dan nog meer (BNN) bagger of SCHrale staatsomroep journalisten .
Het is te weinig maar het is wel een mooi begin en beter dan het visieloze afbraakbeleid van het vorige kabinet.
pi_46105278
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:06 schreef SCH het volgende:
Het is te weinig maar het is wel een mooi begin en beter dan het visieloze afbraakbeleid van het vorige kabinet.
Te weinig .
De begroting van de PO is al honderden miljoenen per jaar. Ik zie dat echt niet af aan de kwaliteit van de PO. Waar gaat al dat geld in zitten?
pi_46105302
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:06 schreef SCH het volgende:
Natuurlijk. Stel je toch 'ns voor dat je alleen maar betaald zou worden door mensen die naar je willen kijken. Brrr je moet er toch niet aan denken.
pi_46105336
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:12 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Natuurlijk. Stel je toch 'ns voor dat je alleen maar betaald zou worden door mensen die naar je willen kijken. Brrr je moet er toch niet aan denken.
Iedere avond Dansen op het IJs bedoel je? *ril*
pi_46105359
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:11 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Te weinig .
Er is 125 miljoen nodig!
pi_46105440
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:13 schreef SCH het volgende:
Iedere avond Dansen op het IJs bedoel je? *ril*
Ach ik snap het al, meneer maakt hoogstaande cultuur en dan is het helemaal oke om mensen te dwingen ervoor te betalen, of ze er naar nou kijken of niet.

Eigenlijk zouden ze natuurlijk ook gedwongen moeten worden om te kijken.
pi_46105448
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:11 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Te weinig .
De begroting van de PO is al honderden miljoenen per jaar. Ik zie dat echt niet af aan de kwaliteit van de PO. Waar gaat al dat geld in zitten?
Jij ziet het niet in de kwaliteit. Maar jij ziet op TV volgens mij helemaal geen kwaliteit. Of zie je wel kwaliteit bij de commercielen?
pi_46105523
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:05 schreef MrX1982 het volgende:
Ja te idioot voor woorden, als ze nu eens een keer met dat absurd hoge budget van ze eens een keer echt kwaliteit gingen leveren maar dat zie ik er zeker niet van komen, geef mij dan maar de Belg die met hun budget wel gedwongen wordt om een stuk creatiever te zijn en dus veel regelmatiger kwalitatief goede maar wel aangekochte documentaires uitzend.

En waarom krijg ik steeds meer het idee dat de PO overgenomen is door BNN en de Vara!? Het gooiSCHE matras wordt zo wel wat smaller maar wel intensiever gebruikt lijkt het, continue de zelfde "BN'ers" die in de zoveelste gezellige babbelprogramma's over hun eigen babbelprogramma mogen vertellen en vice verca.
pi_46105638
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:18 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja te idioot voor woorden, als ze nu eens een keer met dat absurd hoge budget van ze eens een keer echt kwaliteit gingen leveren maar dat zie ik er zeker niet van komen, geef mij dan maar de Belg die met hun budget wel gedwongen wordt om een stuk creatiever te zijn en dus veel regelmatiger kwalitatief goede maar wel aangekochte documentaires uitzend.

En waarom krijg ik steeds meer het idee dat de PO overgenomen is door BNN en de Vara!? Het gooiSCHE matras wordt zo wel wat smaller maar wel intensiever gebruikt lijkt het, continue de zelfde "BN'ers" die in de zoveelste gezellige babbelprogramma's over hun eigen babbelprogramma mogen vertellen en vice verca.
Wat een loos verhaaltje. Heb je nog iets inhoudelijks te melden???
Die BN-ers zitten echt bij RTL4 hoor.
pi_46105694
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is wel zo dat DWDD en P&W best wat overlap hebben aan gasten.
pi_46105695
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Jij ziet het niet in de kwaliteit. Maar jij ziet op TV volgens mij helemaal geen kwaliteit. Of zie je wel kwaliteit bij de commercielen?
Ook te weinig, maar niet dat ik nu zo'n fan was van Barend en van Dorp (zeker op het eind was het wel heel erg) maar dat was toch kwalitatief een stuk beter dan die slappe kloon die ze nu bij de PO uitzenden.

Overigens hebben de comercielen nog een excuus voor het gebrek aan kwaliteit, namelijk de oneerlijke concurentie (namelijk belastinggeld en reclameinkomsten) van de PO. Vraag me dan wel af wat het excuus van de PO is? SCH zegt te weinig geld maar dat lijkt me klinklare onzin, Canvas lukt dit namelijk met enige regelmaat en een kleiner budget wel.
pi_46105774
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ook te weinig, maar niet dat ik nu zo'n fan was van Barend en van Dorp (zeker op het eind was het wel heel erg) maar dat was toch kwalitatief een stuk beter dan die slappe kloon die ze nu bij de PO uitzenden.

Overigens hebben de comercielen nog een excuus voor het gebrek aan kwaliteit, namelijk de oneerlijke concurentie (namelijk belastinggeld en reclameinkomsten) van de PO. Vraag me dan wel af wat het excuus van de PO is? SCH zegt te weinig geld maar dat lijkt me klinklare onzin, Canvas lukt dit namelijk met enige regelmaat en een kleiner budget wel.
CANVAS is 1 zender. In Nederland zijn er drie publieke kanalen, 5 radiozenders en heel veel internet.
pi_46105787
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:21 schreef SCH het volgende:

[..]

De ideale werknemer voor de PO, kan absoluut niet tegen kritiek op zijn werkgever.

Kijk je zelf weleens naar je eigen werkgever, dan kom je er namelijk achter dat ik gelijk heb
pi_46105813
quote:
Vraag me dan wel af wat het excuus van de PO is?
Excuus waarvoor? De PO maakt prachtige dingen, er kijken heel veel mensen en heel veel groepen worden bediend zoals dat hoort. Gaat prima
pi_46105819
quote:

[..]

Canvas is 1 zender waar ze de boel op concentreren. En die hebben ook niet gek veel eigen programma's. (De belgische belastingbetalers zijn echter wel meer geld kwijt aan de PO dan wij).

Oh en smaken verschillen ik vind P&W stukken prettiger om naar te kijken dan B en v D. En ik zie momenteel best veel goede programma's op de PO.

En nog een puntje denk jij dat de private omroepen plotseling wel kwaliteit gaan leveren als de PO geen subsidie meer krijgt? (fuck deja vu gevoel deze discussie al het kort houden vandaag)
pi_46105857
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:25 schreef Chewie het volgende:

[..]

De ideale werknemer voor de PO, kan absoluut niet tegen kritiek op zijn werkgever.

Kijk je zelf weleens naar je eigen werkgever, dan kom je er namelijk achter dat ik gelijk heb
Ik doe niet anders maar helaas kom je niet met in houdelijke dingen. Nergens zijn ze zo kritisch als bij de PO zelf, daar kunnen ze bij de commercielen nog wat van leren. Maar je komt nergens mee behalve met een algemeen saai vaag verhaal zoals de meesten hier, een vage en ondeugdelijke vergleijking met de Belg en verder lijkt het alsof je denkt dat de PO vooral en alleen Pauw en Witteman maakt
pi_46105873
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:26 schreef SCH het volgende:
Excuus waarvoor? De PO maakt prachtige dingen, er kijken heel veel mensen en heel veel groepen worden bediend zoals dat hoort. Gaat prima
Als het zo prachtig is waarom dan mensen dwingen ervoor te betalen?
pi_46105907
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:25 schreef SCH het volgende:

[..]

CANVAS is 1 zender. In Nederland zijn er drie publieke kanalen, 5 radiozenders en heel veel internet.
I rest my case

hier blijkt wel weer uit dat er hier teveel publieke zenders zijn. Dat blijkt overigens ook wel uit de taakomschrijving want de PO dient namelijk aanvullend te zijn, dus aanbieden wat de commercielen laten liggen. Helaas is voor jou de realiteit anders en concureert de PO met de commercielen en doet ze dit zelfs op een criminele manier door namelijk van 2 walletjes te vreten.
pi_46105935
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:18 schreef Chewie het volgende:

Meer met minder zou een goed devies zijn voor de PO. In plaats van te proberen de commerciële naar de troon te steken met rotzooi.

De Nederlandse tv wereld is inderdaad een klein wereldje die zichzelf in stand houdt op kosten van een ander omdat het zogenaamd zo belangrijk is. Paul de Leeuw die bijna dagelijks op tv is ik zie daar het belang niet van net zoals BNN die met gesloten tv formats hip en jong probeert te zijn.
pi_46105998
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:28 schreef Chewie het volgende:

[..]

I rest my case
Lijkt me goed plan. Je weet niet waar je het over hebt met je lulverhaal over CANVAS. Maar geeft niet hoor, het zijn moeilijke tijden voor VVD-ers.

Waar blijkt nou weer uit dat er te veel zijn? Dat zeg je niet. Alleen maar dat het volgens jou zo is. En waar staat dat de PO alleen maar aanvullend mag en moet zijn? Dat is ook weer totale nonsens. Kijk eerst eens naar wat de politiek wil en hoe het is geregeld in plaats van een beetje simplistisch voor je uit te blaten zonder verstand van kennis.

Jammer - maar verzuring gaat ook weer over
pi_46106018
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:29 schreef MrX1982 het volgende:
Paul de Leeuw die bijna dagelijks op tv is
pi_46106038
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:27 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Als het zo prachtig is waarom dan mensen dwingen ervoor te betalen?
Jij bent toch degene die alle belasting wilde afschaffen?
pi_46106068
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:32 schreef SCH het volgende:
Jij bent toch degene die alle belasting wilde afschaffen?
Ja, vandaar mijn vraag. Wat is je antwoord?
pi_46106121
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:33 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Ja, vandaar mijn vraag. Wat is je antwoord?
pi_46106189
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:34 schreef SCH het volgende:
?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')