Hoezo 'wederom' en hoezo 'dat wisten we ook al' ? ..je was toch zogenaamd een nieuwkomer.?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:32 schreef GertvanderVolk het volgende:
een Bluesdude die wederom laat merken tot aan z'n ellebogen in de één of andere admin te ziten (magoed dat wisten we ook al),
Bovengemiddeld niveau.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:23 schreef PJORourke het volgende:
Goed. Het linkse rakkers tegen rechtse watjes-topic. Aardige discussie, bovengemiddeld niveau, toch gaat ie op slot. Doe er wat aan.
Ja, dat wisten we al hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:41 schreef Bluesdude het volgende:
Sidekick is mijn kloon en niet Ryan ..
Moet jij nodig zeggen!quote:Schrijf toch gewoon onder je hoofdaccount... dit soort geniepige kloonspelletjes is in je eigen nadeel.
De Kliek:quote:Op zondag 4 februari 2007 15:42 schreef Monidique het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet wie De Kliek is. Kennelijk is dat een lastige vraag. Misschien is het voor iemands wereldbeeld inderdaad gemakkelijker om te denken in vage abstracties dan te concretiseren. Angst, mogelijk? En ik weet ook nog niet wie mijn kloon zou kunnen zijn en waarom. Nu, dat is volgens mij geen lastige vraag.
Aaahikwordgek, PJORourke, Lemmeb?quote:
Zegt veel over de rest van je koninkrijk, niet?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:42 schreef Sidekick het volgende:
Bovengemiddeld niveau.
Een post van meer dan anderhalf jaar geleden wordt ontleed en iedereen probeert er zijn interpretatie over te geven, users schelden elkaar uit voor fascist, autist, nitwit en weet ik veel wat, een kloon van een gebande user gaat nog wat trollen, nog een user die sarcasme tot een baggervorm weet te gieten, nog een andere kloon mengt zich in de discussie, kloonparanoia en het gaat totaal niet meer over het oorspronkelijke onderwerp. Nou, wat een bovengemiddeld niveau.
Je hebt de POLL verschoven naar de algemene feedback en nu kan die niet meer terug? Wat een kutsmoezen heb jij toch. Dat is waar mensen ook zo kwaad van worden, jij draait als een Bos om alles heen.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:47 schreef Sidekick het volgende:
Ik kan geen topcis uit Feedback verplaatsen, en een feedbacktopic naar het subforum fedebackforum schuiven is geen censuur. De klonen van Monidique zijn beschreven in Mijn kloonsen en voor de rest is de zogenaamde feedback nog meer tijdsverspilling. The end.
We hadden het hier over een kliekje van klonen. En ik weet niet hoe het met Aaah en PJO zit, maar ik kloon alleen als er geen andere mogelijkheid is om m'n (on)genoegen op dit forum te laten blijken (lees: als mijn hoofdaccount geband is). Één uitzondering daarop vormde m'n kloon Het_GodsGeschenk, dat was gewoon een geintje met een arrogant usertje die zichzelf als geschenk van god aan de vrouw zag.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Aaahikwordgek, PJORourke, Lemmeb?
Waarom is dat de SC-kliek? Ik bedoel, ik zie geen enkel verband.
De helft van die groep komt ook bijna niet in de SC. Stukken minder dan PJO en Aah in elk geval.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, we hadden het over een kliekje uit POL-SC.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:51 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
We hadden het hier over een kliekje van klonen.
die drie vormen misschien een tegenfront, maar behoren zeer zeker niet tot de kliek.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Goed gedaan Anan!quote:Op zondag 4 februari 2007 15:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
Een poll als OP, how cute
Maargoed, hier is FB niet voor bedoeld.
Slot
Ahha... lekker vaag. Jullie kliekje heeft helemaal niets met elkaar in verband. Behalve dan ze misschien, net zoals de rest van het forum, niet de problemen zien die jullie zien. Maar in dat geval geval klopt er niets van jullie lijstje, want dan moeten er nog veel meer mensen op. Apropos, MrX1982, Alicey, Lithion, iedereen eigenlijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De kliek is tegen veranderingen en voor blijvende bescherming middels het corrupte model dat er nu is.
En nu heb je hem door een maatje laten sluiten. How very New labour.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:47 schreef Sidekick het volgende:
Ik kan geen topcis uit Feedback verplaatsen, en een feedbacktopic naar het subforum fedebackforum schuiven is geen censuur.
Eerst geeft die zelfs nog een link naar hoe je polls maakt. Wat een naaier 1e klas.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En nu heb je hem door een maatje laten sluiten. How very New labour.
Een beeld dat overigens in de poll van Aaah wordt bevestigdquote:Op zondag 4 februari 2007 15:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ahha... lekker vaag. Jullie kliekje heeft helemaal niets met elkaar in verband. Behalve dan ze misschien, net zoals de rest van het forum, niet de problemen zien die jullie zien. Maar in dat geval geval klopt er niets van jullie lijstje, want dan moeten er nog veel meer mensen op. Apropos, MrX1982, Alicey, Lithion, iedereen eigenlijk.
Dat beeld bevestigt niets, want de hele poll werd systematisch weggewerkt. Alleen die aktie vind ik al een mooi beeld geven van hoe corrupt de moderatie is.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Een beeld dat overigens in de poll van Aaah wordt bevestigd
Dit is het centrale "huilen om Sidekick weg te krijgen topic" dat heb je toch wel doorquote:Op zondag 4 februari 2007 16:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kan iemand me vertellen waar het Feedback topic is gebleven?
OMG, moet je dat nu werkelijk hier in de FB zetten?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:25 schreef sigme het volgende:
Als er nog eens een modje in de buurt is: Aaah heeft zich afgemeld: De vijfde POL-meeting; 10 februari in Utrecht; deel II
Die gaat liever een weekend naar Barcelona.
Barcelona natuurlijk. Of doe maar Buenos Aires, goed voor de broeikas.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Tja, gratis weekend Barcelona incl. overnachtingen, diners en drank of samen met doek soebatten over het generaal pardon in pauperstad Utrecht?
Wil ik ook nog eens naartoe, maar dit is ook wel lekker decadent.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Barcelona natuurlijk. Of doe maar Buenos Aires, goed voor de broeikas.
Wat is er met die post?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:59 schreef Aoristus het volgende:
Klaas de Vries kandidaat voor Eerste Kamer
brakke moderatie in POLquote:
quote:
hihiquote:sms ''volkert aan''
Als je hier je kicks van moet krijgen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef Aoristus het volgende:
mijn allergie tegen jou is reeds lang bekend, toch?
Ik wacht het antwoord van hogerhand wel af. Misschien zit er een gelukje voor me in
Het is onmacht en slecht nederlands.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je hier je kicks van moet krijgen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |