Ondanks dat een stuk schoner is, vindt men dat waarschijnlijk dan weer een slecht plan omdat het noorden van Nederland dan weg zal zakken.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:22 schreef raptorix het volgende:
Ah dan zal men rijden op LPG waarschijnlijk SPOT goedkoop maken, onee, dat komt in 1 keer niet zo uit, want dat scheelt centjes. Hypocriete klootzakken.
Dat gaan ze hopelijk niet menenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:16 schreef draaijer het volgende:
Vervolgens geeft het kabinet aan hoe. Namelijk door:
1) De goedkope(re) vluchten flink duurder te maken
Reken maar van yes. En daarmee gaan ze de klimaatsverandering in Nederland tegenhouden. Knap he?quote:
Nou, dat gaat helpen hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 20:38 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Reken maar van yes. En daarmee gaan ze de klimaatsverandering in Nederland tegenhouden. Knap he?
Goed verhaal.. Laten we allemaal op Nederlands gas gaan rijden.. Dan zijn we over een paar jaar het noord oosten van NL kwijtquote:Op maandag 5 februari 2007 20:38 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Reken maar van yes. En daarmee gaan ze de klimaatsverandering in Nederland tegenhouden. Knap he?
Zo lang het geld nuttig wordt besteed om het milieu daadwerkelijk op te lappen vind ik het geweldig. Maar als het een ordinaire belasting is onder het mom van milieu heb ik wat meer problemen.quote:
Voorbeeld: Jij hebt een gezin met 4 kinderen en je moet een auto kopen. Een lichte motor is dan nagenoeg al geen optie meer. Dus moet je omdat je 4 kinderen hebt, of als aannemer die met z'n aanhangwagen moet rijden meer betalen! Slaat nergens op.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zo lang het geld nuttig wordt besteed om het milieu daadwerkelijk op te lappen vind ik het geweldig. Maar als het een ordinaire belasting is onder het mom van milieu heb ik wat meer problemen.
Duurdere vliegtickets vind ik niet zo vreemd.
Vwb de auto's... hiermee wordt waarschijnlijk bedoeld dat de zuinigheidsnorm niet meer per klasse wordt berekend, waardoor kleine auto's die relatief onzuinig zijn niet onnodig duur worden. Ook prima.
Sorry hoor, maar van Geel, staatssecretaris voor milieu, wat nu ineens een hele ministerpost is, CDA'er, vocht in het vorige kabinet al voor meer belasting op vliegtuigen.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:18 schreef lionsguy18 het volgende:
Als links in de regering zit dan moet je dokken.
Want er zijn nog zoveel zielige mensen die er een beetje geld bij willen hebben.
Dus verzin je gewoon iets.
En wat gaat dat helpen, als je ook inziet dat banenverlies in die sector niet bijster welkom is?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:54 schreef Yildiz het volgende:
Sorry hoor, maar van Geel, staatssecretaris voor milieu, wat nu ineens een hele ministerpost is, CDA'er, vocht in het vorige kabinet al voor meer belasting op vliegtuigen.
idd als je lpg hebt moet je juist veel meer wegenbelasting betalenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:22 schreef raptorix het volgende:
Ah dan zal men rijden op LPG waarschijnlijk SPOT goedkoop maken, onee, dat komt in 1 keer niet zo uit, want dat scheelt centjes. Hypocriete klootzakken.
Nou, dat vraag ik me ook af, dat wel. Ik vraag me sowieso af of die vliegtuigsector wel winstgevend is.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En wat gaat dat helpen, als je ook inziet dat banenverlies in die sector niet bijster welkom is?
De Nederlandse overheidquote:Op maandag 5 februari 2007 20:38 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Gewoon de velden opvullen met de gesmolten ijskappen.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:25 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ondanks dat een stuk schoner is, vindt men dat waarschijnlijk dan weer een slecht plan omdat het noorden van Nederland dan weg zal zakken.![]()
Onze straf omdat we Wouter geen premier gemaakt hebben.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:58 schreef Yildiz het volgende:
Maargoed. Nu worden ze dus weer duurder. Vast wel onze eigen schuld omdat we tegen de grondwet waren.
Ook binnen de cat. gezinsauto's heb je zuinig en onzuinig (en alles daar tussenin). En het verschil loopt op tot ik meen 2500 euro bij de aanschaf, die je vervolgens afschrijft. Niet wereldschokkend...quote:Op maandag 5 februari 2007 20:50 schreef draaijer het volgende:
Voorbeeld: Jij hebt een gezin met 4 kinderen en je moet een auto kopen. Een lichte motor is dan nagenoeg al geen optie meer. Dus moet je omdat je 4 kinderen hebt, of als aannemer die met z'n aanhangwagen moet rijden meer betalen! Slaat nergens op.
Diesels zijn beter in de CO2 uitstoot, maar over het geheel bezien presteren diesels nog altijd minder dan auto's met een ottomotor.quote:Ze hadden het hier over een diesel. Volgens mij zijn de diesel nu beter voor het milieu dan menig benzine auto. Alleen al het verbruik dus de liters en dan nog de uitstoot. Die roetfilters doen het top.
Dat geloof ik dus niet. Ik denk serieus dat een diesel met roetfilter echt veeeel beter is dan een benzine auto. Langere levensduur. De auto is gem. de helft zuiniger dan benzine etc.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ook binnen de cat. gezinsauto's heb je zuinig en onzuinig (en alles daar tussenin). En het verschil loopt op tot ik meen 2500 euro bij de aanschaf, die je vervolgens afschrijft. Niet wereldschokkend...
[..]
Diesels zijn beter in de CO2 uitstoot, maar over het geheel bezien presteren diesels nog altijd minder dan auto's met een ottomotor.
Ik niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef whosvegas het volgende:
En dat vervuilende auto's duurder worden is ook agoed, zo wordt iedereen gestimuleerd om een schonere auto te kopen.
Blegh,quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef whosvegas het volgende:
Goede zaak, het regeer akkoord
Twee belangerijke items, waarvoor ik op de PVDA heb gestemd gaan niet door:
- vrijgeven van de huren (ik huur nl)
- versoepeling ontslagrecht (ik werk ook nog, wil mijn baan graag behouden)
En dat vervuilende auto's duurder worden is ook agoed, zo wordt iedereen gestimuleerd om een schonere auto te kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |