Dus dit is de kern van je argument voor een edit op de post van mij terwijl die van jou blijft staan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef Aoristus het volgende:
mijn allergie tegen jou is reeds lang bekend, toch?
Heb je even?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:04 schreef Aoristus het volgende:
ik wacht wel tot je vanzelf weer weggaat
Ja, maar jij bent een vrouw. Die kunnen sowieso niet kiezen. Dat is genetisch zo bepaald door Darwin.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Geen enkele, dat doe ik lekker ook niet.
Het is vooral genetisch zo geprogrammeerd door Darwin dat júllie dat geloven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een vrouw. Die kunnen sowieso niet kiezen. Dat is genetisch zo bepaald door Darwin.
Zou een mod even willen optreden tegen deze zeer grove belediging?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:42 schreef Floripas het volgende:
.... Shi'it.
Christenhond.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zou een mod even willen optreden tegen deze zeer grove belediging?
Armenier beter?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zou een mod even willen optreden tegen deze zeer grove belediging?
Die is onder de gordel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hollander!
Zou ik daar nu een ban voor krijgen?quote:
Van cultuurrelativist Anan Ban? Ik zou er maar op rekenen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zou ik daar nu een ban voor krijgen?![]()
http://fotoboek.fok.nl/Aaahikwordgekquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kan ik Kirmi dus ook niet voor Belg uitmaken? Of Duitser?
Probeer eens: Griek?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kan ik Kirmi dus ook niet voor Belg uitmaken? Of Duitser?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |