heheh, ongegeneerd, eerlijk, assertief, genadeloos sarcasme.. nice !!quote:Op zondag 4 februari 2007 03:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh Neverbreak, 3 doors down fan, NEUK ME!!!! NU!~JAAA!! OOOHHH!!![]()
Ik ben dan ook God, ik weet hoe het moetquote:Op zondag 4 februari 2007 03:23 schreef Never-Break het volgende:
[..]
heheh, ongegeneerd, eerlijk, assertief, genadeloos sarcasme.. nice !!![]()
me dunktquote:Op zondag 4 februari 2007 03:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Het is nog steeds niet grappig, op zich.
Neequote:Op zondag 4 februari 2007 03:25 schreef Never-Break het volgende:
het zal ook nooit grappig zijn (als jullie mijn doelloos geijl bedoelen)
quote:Op zondag 4 februari 2007 03:27 schreef remlof het volgende:
[..]
jaja
en sebas, doe eens een CRLF na elke TT
ik had hier net volgens mij ook een tvp geplaats, ook wegquote:Op zondag 4 februari 2007 03:28 schreef -skippybal- het volgende:
Ik had hier net een briljante post geplaatst en die is gewoon weg![]()
och armequote:
Zeker weer die pijpquote:Op zondag 4 februari 2007 03:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik had hier net volgens mij ook een tvp geplaats, ook weg
quote:Op zondag 4 februari 2007 03:28 schreef -skippybal- het volgende:
Ik had hier net een briljante post geplaatst en die is gewoon weg![]()
Hij hadquote:Op zondag 4 februari 2007 03:31 schreef -skippybal- het volgende:
Kennen jullie die grap over die neger al?
Die met dat meisje en die grote handen en zulks?quote:Op zondag 4 februari 2007 03:31 schreef -skippybal- het volgende:
knut wil nog steeds niet je ban verkorten?quote:
Nee!!quote:Op zondag 4 februari 2007 03:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die met dat meisje en die grote handen en zulks?
Knut "praat" ik niet mee. Dan zeg ik hoi ipv hallo ofzo en krijg ik maand ban erboven op:')quote:Op zondag 4 februari 2007 03:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
knut wil nog steeds niet je ban verkorten?![]()
Hoi!! Ik wil jouw MSN godverdomme!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 03:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Knut "praat" ik niet mee. Dan zeg ik hoi ipv hallo ofzo en krijg ik maand ban erboven op:')
die met die tulpen?quote:Op zondag 4 februari 2007 03:31 schreef -skippybal- het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 03:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Knut "praat" ik niet mee. Dan zeg ik hoi ipv hallo ofzo en krijg ik maand ban erboven op:')
quote:Op zondag 4 februari 2007 03:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoi!! Ik wil jouw MSN godverdomme!!!
quote:
NH!quote:Op zondag 4 februari 2007 03:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Zo lomp, heeft ie nog het lef te zeggen dat ie reeel en sympthatiek en weet ik t wat is
Ja? Nou dan...quote:
quote:
Waarheen?quote:
het hiernamaalsquote:
Oude wijfen niet. Maar ik zat wel in een kroeg.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Eey Skippy, k wil niet vervelend doen ofzo heur.. Maar zat jij je niet in een kroeg door oude wijven te laten betasten?
zou dat niet hemels zijnquote:
Jij was op pad met Remlof?quote:Op zondag 4 februari 2007 03:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oude wijfen niet. Maar ik zat wel in een kroeg.
Ware het niet dat Remlof en co om 2.30 al naar huis gingen![]()
Zo.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:47 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb trouwens op dit monet 3 pijpfilpmpjes tegelijk lopen![]()
Ja. Zo jaquote:
quote:
13 cm slap?quote:
Vlees vooralquote:
TIS NIET WAARquote:
Ervaring komt met de jaren.....quote:Op zondag 4 februari 2007 04:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dan wordt het niet veel groter dus
Grootte niet meerquote:Op zondag 4 februari 2007 04:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ervaring komt met de jaren.....
Jaquote:Op zondag 4 februari 2007 04:21 schreef cerror het volgende:
Is postzegels likken dodelijk?
en je nu boos?quote:
Stoer.quote:
Ohquote:
Hoe? Met pijn enzeau?quote:
Gans Geyl.quote:
Och arme, wat nietquote:Op zondag 4 februari 2007 04:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik snap het niet.
Waarom er gewoon mensen kunnen zijn die Dolf Schimmel heten.quote:
Nu, 1 van hun voorvaderen was niet origineel, en net hij moest zn eigen achternaam gaan verzinnen. Ga je kindjes maken met vrouwlief, maar je bent met je gedachten bij die achternaam die je moet verzinnen. En ineens heb je het, schimmel.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Waarom er gewoon mensen kunnen zijn die Dolf Schimmel heten.
Of Paalhaar van hun achternaam.
Ik ken ze gewoon. Hoe kan dat?
Wow, dit leek wel zo'n moeder-zoon moment!quote:Op zondag 4 februari 2007 04:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nu, 1 van hun voorvaderen was niet origineel, en net hij moest zn eigen achternaam gaan verzinnen. Ga je kindjes maken met vrouwlief, maar je bent met je gedachten bij die achternaam die je moet verzinnen. En ineens heb je het, schimmel.
Paalhaar kun je nu zelf wel voor de geest halen hè
En dat jij ze kent, tja, toeval![]()
Nee, hij vindt het tof m alle laatste posts snel te verkutten zodat ie kut TT kan maken en bjlikbaar ook OP, niksquote:
Ben ik ouder dan jijquote:Op zondag 4 februari 2007 04:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wow, dit leek wel zo'n moeder-zoon moment!
quote:Op zondag 4 februari 2007 05:03 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, krijg ik dan borstvoeding?
heej daar hebben we onze Krijn! Ook lekker geslapen kerel?quote:Op zondag 4 februari 2007 10:43 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
goedemorgen iedereen1!!!!
Heerlijk. Was om drie uur thuis vannacht en had een paar pilsjes op, dus ik heb als een roosje geslapen! Was alleen alw eer wakker om half 10 kon niet meer slapen......Nu ben ik weer moe! Misschien dat ik nog lekker ff terug ga zometeen.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:47 schreef Piovan het volgende:
[..]
Jaaa, alleen een beetje kort
film kijken na 01.00 moet ik maar niet meer doen![]()
En jij![]()
Pulp fiction !!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 11:26 schreef Tezz het volgende:
tezz gaat Pulp Fiction kijken. Of Kill Bill. Moet nog ff kiezen. DOEG
Het was Pulp Fiction geworden. Maar ik was in slaap gevallen.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:29 schreef Piovan het volgende:
[..]
Pulp fiction !!!!
Kill bill is leuker vor 's avonds
neuh, gaat mij alleen maar om kut tt.quote:Op zondag 4 februari 2007 05:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, hij vindt het tof m alle laatste posts snel te verkutten zodat ie kut TT kan maken en bjlikbaar ook OP, nikss aan
Beide!quote:Op zondag 4 februari 2007 11:26 schreef Tezz het volgende:
tezz gaat Pulp Fiction kijken. Of Kill Bill. Moet nog ff kiezen. DOEG
Raad mij eens wat anders aan?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:08 schreef Zeurberus het volgende:
Pan's Labyrinth kan ik trouwens ook wel aanraden als film.
Leuke mix tussen fantasy en de (harde) werkelijkheid van spanje tegen het einde van de tweede wereldoorlog.
Stop met rokenquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:26 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
dag lieve kijkbuiskindertjes... mn klapdoos doet vervelend..
O.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:45 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
komt door 3dsmax die ik aant installeren ben...
Dat zei ik laatst ook in dit topic, jattert;d :! D: 1DD:! : d:!D 1:quote:Op zondag 4 februari 2007 17:26 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
dag lieve kijkbuiskindertjes... mn klapdoos doet vervelend..
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey, die film ken ik.
die hebben ze bij de tandarts liggen.!
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
De anus van Jacques d'Ancona
Leek mij wel een potentiele TTT.
Maarja, ik zal wel een Maikuuul naamtopic maken...![]()
je kan hem op 9 feb slaan, in utrecht.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kan iemand van jullie Remlof slaan?
Hij sloot mijn topic over Jacques d'Ancona.
Hoe kan je een topic sluiten over Jacques d'Ancona!?
Mnee, ik ben principieel tegen het meeten van mensen die ik ken van het internet.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je kan hem op 9 feb slaan, in utrecht.
in de stairway..
Iets met aarsch en negert?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Mnee, ik ben principieel tegen het meeten van mensen die ik ken van het internet.
Jeugdervaringen enzo,
Hoi.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:04 schreef Piovan het volgende:
pwnt allamachies spree spree indy lollerby brik brik rei bbq lollerfest bier tetten wurst deutsch fipo laster
je dacht dat je een leuk meisje hadquote:Op zondag 4 februari 2007 19:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Mnee, ik ben principieel tegen het meeten van mensen die ik ken van het internet.
Jeugdervaringen enzo,
Ja, niks meeten.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Jeugdervaringen enzo,
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:19 schreef Tyler..Durden het volgende:
Iiiiieewww, ik ruik menstruatie.
Heb je het idee dat je negatief bejegend bent dan bied ik u mijn oprechte excuses.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Heb je het idee dat je negatief bejegend bent dan bied ik u mijn oprechte excuses.Ik ben niet ongesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:17 schreef Queen_Bee het volgende:
JA BROEKPALING, DOE NU MAAR FF NORMAAL HOOR!!!!
Neuquen?quote:
Dude, ik wil juist dat je weer zo doetquote:Op zondag 4 februari 2007 20:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuquen?
Sorry, laatste grapje was dat.![]()
Hoi iedereen, hoe was jullie ochtend/middag/avond?![]()
Net lekker shoarma en pommes patatjes frites met frikandel op.![]()
Vanaaf lekker niksen en hopen dat een vriendin online komt.
Neuquen lekkere stoot?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dude, ik wil juist dat je weer zo doet
Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik rook niet.![]()
Zit aan 't bier.![]()
mietje!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik hoef even geen alcohol meer te zien
Ik ben de hanghoer, ik lul mee en doe passief mee, had je moeten weten want ik ben lid vanaf het eerste uur.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan?
Ik aan de koffie![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:07 schreef Queen_Bee het volgende:
heameuxquote:
Mên, volgens mij is mijn lichaam van binnen niet helemaal goed meerquote:
Moet ik 't even controleren?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mên, volgens mij is mijn lichaam van binnen niet helemaal goed meer
och armequote:Op zondag 4 februari 2007 20:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mên, volgens mij is mijn lichaam van binnen niet helemaal goed meer
ik wil nog wel een topix openenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook lekker.
Piovan!1111 k0mt 3r n0g 33n t0p1c v@n j@uw?![]()
13ts 1n d3 styl0ow v@n 8r33z@h?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:12 schreef Piovan het volgende:
[..]
ik wil nog wel een topix openen
maar heb even geen inspiratie
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Geen van jullie mag mijn lichaam checkenZeker niet van binnen
Joh. Ik wist alleen niet dat je niet rooktequote:Op zondag 4 februari 2007 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben de hanghoer, ik lul mee en doe passief mee, had je moeten weten want ik ben lid vanaf het eerste uur.![]()
Daar heb ik ook een beetje last van jaquote:Op zondag 4 februari 2007 20:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Dan weet je 't nu!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Joh. Ik wist alleen niet dat je niet rookte
*bergt zijn scapel weer op*quote:Op zondag 4 februari 2007 20:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Geen van jullie mag mijn lichaam checkenZeker niet van binnen
uhuhquote:
het is net als fantoompijn!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Meh, net topic over hoofdluis gelezen en k heb spontaan jeuk
was dan ook zo'n fantastisch topic hehquote:Op zondag 4 februari 2007 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
Remspoor heeft Piovan's aanbid topic gesloten.![]()
Het is een waar zonde.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
was dan ook zo'n fantastisch topic heh
Ieewwww.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Meh, net topic over hoofdluis gelezen en k heb spontaan jeuk
Woa?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:41 schreef Piovan het volgende:
meh me lepke
beestjesquote:
Ja, ik wil PCB zn nagels knippen, maar dat lukt niet echt. 1 poot wel maar de rest kan ik niet bij. Alleen als ik m op zn rug leg, maar ik ben abng dat ie dan zoiets heeft van nooo help opspringt en op de grond valt ofzoquote:
k Wlde er nog iets bij zetten, maar k dacht die opmerkingen komen toch welquote:Op zondag 4 februari 2007 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe zal ik dat woord opvatten?![]()
go see the doctor!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik wil PCB zn nagels knippen, maar dat lukt niet echt. 1 poot wel maar de rest kan ik niet bij. Alleen als ik m op zn rug leg, maar ik ben abng dat ie dan zoiets heeft van nooo help opspringt en op de grond valt ofzoWhat to do?
je kan nergens zo van op aan dan het niveau van fokquote:Op zondag 4 februari 2007 20:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
k Wlde er nog iets bij zetten, maar k dacht die opmerkingen komen toch wel
quote:
Whehehe.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
k Wlde er nog iets bij zetten, maar k dacht die opmerkingen komen toch wel
Dudette, dat filmpje duurt minstens 10 min.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:54 schreef Queen_Bee het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=W9Er4dpUfrM&mode=related&search= wie kijkt meeschijnt geweldifg te zijn
jaquote:Op zondag 4 februari 2007 20:54 schreef Queen_Bee het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=W9Er4dpUfrM&mode=related&search= wie kijkt meeschijnt geweldifg te zijn
Ja, en das alleen part 1quote:Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dudette, dat filmpje duurt minstens 10 min.![]()
oehquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:56 schreef Piovan het volgende:
kijk deze maar broeker
http://youtube.com/watch?v=PZDyXlcExUc
bohja das lang geleden dat die op mtv kwamen..quote:Op zondag 4 februari 2007 20:56 schreef Piovan het volgende:
kijk deze maar broeker
http://youtube.com/watch?v=PZDyXlcExUc
Vorige week nog ofzo?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef Never-Break het volgende:
[..]
bohja das lang geleden dat die op mtv kwamen..![]()
david attenbrough docuquote:
Ik vind het wel tofquote:
och serieus? kijk niet meer zo vaak naar mtv sinds het nederlands is geworden..quote:
ik ga deze allemaal jkijkenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof
En dat andere ga ik niet kijken, hihi
Joa, wat een lelijke schepselsquote:Op zondag 4 februari 2007 21:00 schreef PeZu het volgende:
oeh wat een vreemde beestjes
I am conrholio, I want tp for mine bunghole!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:00 schreef Piovan het volgende:
i want tp for my bunghole
i can;t wait for my bungholio to get polio
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:03 schreef Piovan het volgende:
where i come from there is no tp
Nicaragua... agua for my bunghole!!!
lake titti kaka
ze zijn allemaal bizar ende tofquote:
Precies jaquote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef PeZu het volgende:
net een ufo!
komt er nog wat op tv straks?quote:
dan tjek ik liever de deeveedeequote:
You can take me.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:08 schreef ibaneX het volgende:
are you treathning me!?!?!!
en die ene vis levert een onbeperkte levering van zaadquote:Op zondag 4 februari 2007 21:12 schreef Queen_Bee het volgende:
HAHAHA dat kleine ding met die blauwe staaf op zn kop, wat een hilarisch ding
Kunnen wij nog een puntje aan zuigen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
en die ene vis levert een onbeperkte levering van zaad
wat lief
Ik wil het net zeggen, die vrouwkes hebben het goed gedaanquote:Op zondag 4 februari 2007 21:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
en die ene vis levert een onbeperkte levering van zaad
wat lief
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kunnen wij nog een puntje aan zuigen.![]()
liever nietquote:Op zondag 4 februari 2007 21:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kunnen wij nog een puntje aan zuigen.![]()
regel dat danquote:Op zondag 4 februari 2007 21:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wil het net zeggen, die vrouwkes hebben het goed gedaanMannen veeel kleiner, blijven eeuwig bij je
Nou ja, ik wil stiekem een grotere manquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil stiekem een grotere manEn wil ook niet dat ie xich aan me vast bijt
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
groter!
ok
krijg net bezoek dus tjek jullie late rnog wel ff
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga vanavond verder kijken, nu nog even muziek voor mn pa gaat zeuren dat ie naar bed wil
werd uitgelogdquote:Op zondag 4 februari 2007 21:23 schreef Never-Break het volgende:
later
kreeg ff error net, nog iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |