Heb je het idee dat je negatief bejegend bent dan bied ik u mijn oprechte excuses.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Heb je het idee dat je negatief bejegend bent dan bied ik u mijn oprechte excuses.Ik ben niet ongesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:17 schreef Queen_Bee het volgende:
JA BROEKPALING, DOE NU MAAR FF NORMAAL HOOR!!!!
Neuquen?quote:
Dude, ik wil juist dat je weer zo doetquote:Op zondag 4 februari 2007 20:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuquen?
Sorry, laatste grapje was dat.![]()
Hoi iedereen, hoe was jullie ochtend/middag/avond?![]()
Net lekker shoarma en pommes patatjes frites met frikandel op.![]()
Vanaaf lekker niksen en hopen dat een vriendin online komt.
Neuquen lekkere stoot?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dude, ik wil juist dat je weer zo doet
Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik rook niet.![]()
Zit aan 't bier.![]()
mietje!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik hoef even geen alcohol meer te zien
Ik ben de hanghoer, ik lul mee en doe passief mee, had je moeten weten want ik ben lid vanaf het eerste uur.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan?
Ik aan de koffie![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:07 schreef Queen_Bee het volgende:
heameuxquote:
Mên, volgens mij is mijn lichaam van binnen niet helemaal goed meerquote:
Moet ik 't even controleren?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mên, volgens mij is mijn lichaam van binnen niet helemaal goed meer
och armequote:Op zondag 4 februari 2007 20:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mên, volgens mij is mijn lichaam van binnen niet helemaal goed meer
ik wil nog wel een topix openenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook lekker.
Piovan!1111 k0mt 3r n0g 33n t0p1c v@n j@uw?![]()
13ts 1n d3 styl0ow v@n 8r33z@h?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:12 schreef Piovan het volgende:
[..]
ik wil nog wel een topix openen
maar heb even geen inspiratie
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Geen van jullie mag mijn lichaam checkenZeker niet van binnen
Joh. Ik wist alleen niet dat je niet rooktequote:Op zondag 4 februari 2007 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben de hanghoer, ik lul mee en doe passief mee, had je moeten weten want ik ben lid vanaf het eerste uur.![]()
Daar heb ik ook een beetje last van jaquote:Op zondag 4 februari 2007 20:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Dan weet je 't nu!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Joh. Ik wist alleen niet dat je niet rookte
*bergt zijn scapel weer op*quote:Op zondag 4 februari 2007 20:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Geen van jullie mag mijn lichaam checkenZeker niet van binnen
uhuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |