Heerlijk. Was om drie uur thuis vannacht en had een paar pilsjes op, dus ik heb als een roosje geslapen! Was alleen alw eer wakker om half 10 kon niet meer slapen......Nu ben ik weer moe! Misschien dat ik nog lekker ff terug ga zometeen.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:47 schreef Piovan het volgende:
[..]
Jaaa, alleen een beetje kort
film kijken na 01.00 moet ik maar niet meer doen![]()
En jij![]()
Pulp fiction !!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 11:26 schreef Tezz het volgende:
tezz gaat Pulp Fiction kijken. Of Kill Bill. Moet nog ff kiezen. DOEG
Het was Pulp Fiction geworden. Maar ik was in slaap gevallen.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:29 schreef Piovan het volgende:
[..]
Pulp fiction !!!!
Kill bill is leuker vor 's avonds
neuh, gaat mij alleen maar om kut tt.quote:Op zondag 4 februari 2007 05:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, hij vindt het tof m alle laatste posts snel te verkutten zodat ie kut TT kan maken en bjlikbaar ook OP, nikss aan
Beide!quote:Op zondag 4 februari 2007 11:26 schreef Tezz het volgende:
tezz gaat Pulp Fiction kijken. Of Kill Bill. Moet nog ff kiezen. DOEG
Raad mij eens wat anders aan?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:08 schreef Zeurberus het volgende:
Pan's Labyrinth kan ik trouwens ook wel aanraden als film.
Leuke mix tussen fantasy en de (harde) werkelijkheid van spanje tegen het einde van de tweede wereldoorlog.
Stop met rokenquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:26 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
dag lieve kijkbuiskindertjes... mn klapdoos doet vervelend..
O.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:45 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
komt door 3dsmax die ik aant installeren ben...
Dat zei ik laatst ook in dit topic, jattert;d :! D: 1DD:! : d:!D 1:quote:Op zondag 4 februari 2007 17:26 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
dag lieve kijkbuiskindertjes... mn klapdoos doet vervelend..
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey, die film ken ik.
die hebben ze bij de tandarts liggen.!
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
De anus van Jacques d'Ancona
Leek mij wel een potentiele TTT.
Maarja, ik zal wel een Maikuuul naamtopic maken...![]()
je kan hem op 9 feb slaan, in utrecht.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kan iemand van jullie Remlof slaan?
Hij sloot mijn topic over Jacques d'Ancona.
Hoe kan je een topic sluiten over Jacques d'Ancona!?
Mnee, ik ben principieel tegen het meeten van mensen die ik ken van het internet.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je kan hem op 9 feb slaan, in utrecht.
in de stairway..
Iets met aarsch en negert?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Mnee, ik ben principieel tegen het meeten van mensen die ik ken van het internet.
Jeugdervaringen enzo,
Hoi.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:04 schreef Piovan het volgende:
pwnt allamachies spree spree indy lollerby brik brik rei bbq lollerfest bier tetten wurst deutsch fipo laster
je dacht dat je een leuk meisje hadquote:Op zondag 4 februari 2007 19:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Mnee, ik ben principieel tegen het meeten van mensen die ik ken van het internet.
Jeugdervaringen enzo,
Ja, niks meeten.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Jeugdervaringen enzo,
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:19 schreef Tyler..Durden het volgende:
Iiiiieewww, ik ruik menstruatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |