zou dat niet hemels zijnquote:
Jij was op pad met Remlof?quote:Op zondag 4 februari 2007 03:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oude wijfen niet. Maar ik zat wel in een kroeg.
Ware het niet dat Remlof en co om 2.30 al naar huis gingen![]()
Zo.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:47 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb trouwens op dit monet 3 pijpfilpmpjes tegelijk lopen![]()
Ja. Zo jaquote:
quote:
13 cm slap?quote:
Vlees vooralquote:
TIS NIET WAARquote:
Ervaring komt met de jaren.....quote:Op zondag 4 februari 2007 04:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dan wordt het niet veel groter dus
Grootte niet meerquote:Op zondag 4 februari 2007 04:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ervaring komt met de jaren.....
Jaquote:Op zondag 4 februari 2007 04:21 schreef cerror het volgende:
Is postzegels likken dodelijk?
en je nu boos?quote:
Stoer.quote:
Ohquote:
Hoe? Met pijn enzeau?quote:
Gans Geyl.quote:
Och arme, wat nietquote:Op zondag 4 februari 2007 04:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik snap het niet.
Waarom er gewoon mensen kunnen zijn die Dolf Schimmel heten.quote:
Nu, 1 van hun voorvaderen was niet origineel, en net hij moest zn eigen achternaam gaan verzinnen. Ga je kindjes maken met vrouwlief, maar je bent met je gedachten bij die achternaam die je moet verzinnen. En ineens heb je het, schimmel.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Waarom er gewoon mensen kunnen zijn die Dolf Schimmel heten.
Of Paalhaar van hun achternaam.
Ik ken ze gewoon. Hoe kan dat?
Wow, dit leek wel zo'n moeder-zoon moment!quote:Op zondag 4 februari 2007 04:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nu, 1 van hun voorvaderen was niet origineel, en net hij moest zn eigen achternaam gaan verzinnen. Ga je kindjes maken met vrouwlief, maar je bent met je gedachten bij die achternaam die je moet verzinnen. En ineens heb je het, schimmel.
Paalhaar kun je nu zelf wel voor de geest halen hè
En dat jij ze kent, tja, toeval![]()
Nee, hij vindt het tof m alle laatste posts snel te verkutten zodat ie kut TT kan maken en bjlikbaar ook OP, niksquote:
Ben ik ouder dan jijquote:Op zondag 4 februari 2007 04:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wow, dit leek wel zo'n moeder-zoon moment!
quote:Op zondag 4 februari 2007 05:03 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, krijg ik dan borstvoeding?
heej daar hebben we onze Krijn! Ook lekker geslapen kerel?quote:Op zondag 4 februari 2007 10:43 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
goedemorgen iedereen1!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |