Hmm, ik dacht altijd lager...quote:Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 150 beats per minuut.
ga snel naar de voederbietelsquote:Op zondag 4 februari 2007 02:25 schreef jovink het volgende:
patience take that
wikipedia volgens mijquote:Op zondag 4 februari 2007 03:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Waar komt de quote uit de OP eigenlijk vandaan?
Fixedquote:Op zondag 4 februari 2007 17:01 schreef CrustyClown het volgende:
Waarom mist deel 9 eigenlijk in het rijtje met Vorige Topics
hardstyle_mafia_-_rockin_da_place__go_insane-vinyl-2007quote:Op zondag 4 februari 2007 20:40 schreef 16meter het volgende:
Welke goede releases zijn er de laatste paar weken uitgekomen?
Mijn verzameling ligt weer een beetje achter.
truequote:Op zondag 4 februari 2007 21:16 schreef borisz het volgende:
Goeie plaatEqual_Mindz_-_Hardminded-Vinyl-2007-QMI
was het Live-act? zo ja, waren Ruthless & Vorwerk er, of een of ander gastje???quote:Op maandag 5 februari 2007 01:49 schreef NrSiX het volgende:
tvp, Zak was wel weer gezellig! Jeckyll & Hyde viel tegen.. act van 30 min is aardig weinig maar goed, de muziek is dan ook niet je-van-het =] Heb nog 2 filmpjes, zal ik nog wel ff uploaden.
`quote:Op maandag 5 februari 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was het Live-act? zo ja, waren Ruthless & Vorwerk er, of een of ander gastje???
Nu net aan het beluisterenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:32 schreef mstx het volgende:
Noisecontrollers - Live @ FearFM (04-02-2007)
Ruthless.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was het Live-act? zo ja, waren Ruthless & Vorwerk er, of een of ander gastje???
Je merkt echt dat de Hardstyle melodieuzer wordt. Maar erg aangename setquote:
die vind ik niet echt top, Abject heeft nummers die ik meer vind knallenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
de nieuwe (het is ten minste zo ver ik weet de nieuwste) van Abject - Rain is ook erg fijn![]()
Dejectedquote:Op maandag 5 februari 2007 18:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die vind ik niet echt top, Abject heeft nummers die ik meer vind knallen![]()
die gaat echt zwaar tekeer in de auto, alles trilt, kan niet eens fatsoenlijk in de achteruitkijkspigel kijkenquote:
die is ook zeer lekker, die bedoelde ik dus bijvoorbeeldquote:
Is zo binnen. Ben benieuwdquote:Op maandag 5 februari 2007 12:32 schreef mstx het volgende:
dat is hun 1e numeerquote:Op maandag 5 februari 2007 21:25 schreef 16meter het volgende:
Noisecontrollers are cracking your brain, making your sorry ass go fucking insane![]()
![]()
Aliensquote:Op maandag 5 februari 2007 21:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is hun 1e numeerze hebben al mooiere gemaakt
![]()
ik zat te denken aan Feel It (2007), Furybox, Wannabe en Wanna Freak Youquote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Aliens
In the marine
Heerlijke plaatjes!
tvpeeee
Waar waar waarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:06 schreef mstx het volgende:
Dirk-Jan_DJ-Pak_Een_Punt-_SCANTRAXXL004_-Promo_Vinyl-2007-HDF
Mmmm, kan me wel herinneren dat ik ergens een nummertje heb, ook een promo. Maar dat was een andere versie dan die ik kende, dus is dit de normalequote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:23 schreef PartyAnimal87 het volgende:
die staat zeker weer in t gesloten gedeelte van Soundbase
...quote:
heel goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:12 schreef mstx het volgende:
...
niet dat ik hele dagen op dat forum zit en altijd de nieuwste zooi heb, maar ben toch aardig bijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:26 schreef CrustyClown het volgende:
Ziet ernaaruit dat veel remcore en mstx ineens veel vriendjes krijgen op
op forum?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:57 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nu al -2, oeps
Ik ga zaterdag eerst mijn kaartje halen voor HardBass, de line-up van IQ wacht ik nog even af denk. Hoewel de kans toch wel erg groot is dat we daar ook heen gaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:11 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Sodejjuuu wat een masterlijke zet van de noisecontrollers, heb nu al zin in 24 Febr...!![]()
Kaartjes voor InQontrol zijn besteld!![]()
Hoezo niet? Slechte lokatie?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Tjah hardbass lijkt me ook wel wat, mjah weet het niet met dat Zoetermeer...
Njah het gaat er dus om dat ik daar juist niks van weet!quote:
Ik hoorde dat ze hem speciaal voor jou een weekje later bekend zouden makenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
silverdome schijnt toch een goede locatie te zijn? of heb ik de reacties na Technoboy verkeerd begrepeniig wel present en op IQ waarschijnlijk ook wel.. oeee morgen line up
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
Iemand nog naar Try before you die?
Flockers · Partyflock 5 year anniversary! 24 februari 2007quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
Dit is mijn voorlopige agenda in ieder geval:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga trouwens op deze manier naar Sensation Black:
[afbeelding]![]()
.
DefQon ik misschien ook een keertjequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat ik In Qontrol en Sensation Black sowieso meeneem, misschien DefQon.1 ook wel en Qlimax uiteraard ook weer
Sowiesoquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hardbass
InQontrol
DefQon
Qlimax
Misschien nog wat kleinere zoals een audio attack of Euphoria
We gaan toch pas laat naar de snollywood dus we kunnen pieter zijn computer wel gebruikenhet doel heiligt de middelen
Digital Punk - Punk Soul Brothers ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
http://www.mania.nl/20012007/20070120_registration.htm
Wat is dat eerste nummer?![]()
Link?quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Digital Punk - Punk Soul Brothers ?
nou je het zegt, dat zou best eens goed kunnenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
de b-kant van pak een punt zou dat het hardbass anthem zijn? want hij heet ten eerste hardbass en ten tweede zit die hardbass stem er ook in:) of zit ik er naast
En het laatste nummer?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
http://www.mania.nl/20012007/20070120_registration.htm
Wat is dat eerste nummer?![]()
quote:Hardbass
Line up:
LUNA
SHOWTEK
BASS-T
FREDDY FADER
Staat wel in de planning. Moet ff kijken wie ik mee kan krijgenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
Iemand nog naar Try before you die?
nogmaals de vraag mensen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:49 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen...even een vraagje: hoe kom je met het openbaar vervoer het beste bij Silverdome (Hard Bass) als je vanaf station Hengelo komt (dus via Gouda/Utrecht...)??? op de site staat dat ik nog 2 verschillende bussen moet nemen, maar is dat niet te omslachtig? thnx voor de antwoorden
Hijs lekker. Leuke platen keus. Ook heel apart gemixt maar zeker niks op aan te merken, jammer van dat "killing scum" niet lekker ingemixt werd....en ja het allerlaatste nummers is .....tja........ leukquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:47 schreef Rivfader het volgende:
Ik heb net een Hardstyle-mix (DJ-set-achtig) gemaakt, van ongeveer 45 minuten en nu wilde ik jullie vragen om er eens naar te luisteren en me te zeggen wat je/jullie ervan vindt.
Oftewel: tips, suggesties, kritiek, zeik het af enz enz.
Anything's fine! Zolang ik er maar wat mee kan. Dus als je het kut vindt, waarom dan?
Goed, hij staat hier: http://www.megaupload.com/nl/?d=72L7PZ8M
Het is Megaupload, dus die wil nog wel eens wat gedoe geven met wachttijden enz, maar dan moet je even wachten totdat het weer mag van de beste servers.
Cool! Alvast bedankt!
Dat laatste nummer kan echt niet...quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:47 schreef Rivfader het volgende:
Ik heb net een Hardstyle-mix (DJ-set-achtig) gemaakt, van ongeveer 45 minuten en nu wilde ik jullie vragen om er eens naar te luisteren en me te zeggen wat je/jullie ervan vindt.
Oftewel: tips, suggesties, kritiek, zeik het af enz enz.
Anything's fine! Zolang ik er maar wat mee kan. Dus als je het kut vindt, waarom dan?
Goed, hij staat hier: http://www.megaupload.com/nl/?d=72L7PZ8M
Het is Megaupload, dus die wil nog wel eens wat gedoe geven met wachttijden enz, maar dan moet je even wachten totdat het weer mag van de beste servers.
Cool! Alvast bedankt!
http://partyflock.nl/party/85147.htmlquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:02 schreef De_Ananas het volgende:
http://partyflock.nl/party/76071.html
Patserquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:06 schreef mstx het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/85147.html
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hijs lekker. Leuke platen keus. Ook heel apart gemixt maar zeker niks op aan te merken, jammer van dat "killing scum" niet lekker ingemixt werd....en ja het allerlaatste nummers is .....tja........ leuk![]()
Dank!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:04 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dat laatste nummer kan echt niet...
Verder klinkt het erg netjes... De nummertjes zijn niet zo nieuw, maar dat maakt hem misschien juist wel zo mooi... Allemaal knallers!![]()
Nou die eerste kan ik geen hardstyle noemenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:15 schreef CrustyClown het volgende:
Gaan we beetje lopen patsen met hardstyle feestjes. Pff niets beter te doen
http://www.9292ov.nlquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:49 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen...even een vraagje: hoe kom je met het openbaar vervoer het beste bij Silverdome (Hard Bass) als je vanaf station Hengelo komt (dus via Gouda/Utrecht...)??? op de site staat dat ik nog 2 verschillende bussen moet nemen, maar is dat niet te omslachtig? thnx voor de antwoorden
Als Showtek komt welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou die eerste kan ik geen hardstyle noemen
Ze staan op de flyer maar niet op de artiestenlijst van PFquote:
dat verschilt idd nog wel eens van elkaar...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ze staan op de flyer maar niet op de artiestenlijst van PF
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:10 schreef miss.cutie4you het volgende:
Silverdome; ben ik 9 december geweest....jawel; met openbaar vervoer!!!!!( duurde zwaar lang, zwaar k*t dus!! )
Terugweg zijn we via Utrecht gegaan.....dacht ik!
Check gewoon effe NS.nl dan vind je je beste route![]()
Vooruit, heb effe op NS.nl gekeken voor je; Via Gouda of Utrecht!! (ligt eraan hoelaat je wil reizen!!)
Hoe kom je erbij dat je met twee bussen zou moeten reizen!?!?
als ik op www.92920v.nl vanaf station hengelo naar Silverdome doe (van station naar adres dus) dan staat er bij dat ik nog 2 de bus moet nemen, voordat ik vanaf een treinstation bij Silverdome benquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
http://www.9292ov.nl
http://www.ns.nl
Mennnn
Ze moesten hem nog regelen ofzo, weten ze volgende week meer vanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ze staan op de flyer maar niet op de artiestenlijst van PF
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
als ik op www.92920v.nl vanaf station hengelo naar Silverdome doe (van station naar adres dus) dan staat er bij dat ik nog 2 de bus moet nemen, voordat ik vanaf een treinstation bij Silverdome ben
idd eenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze moesten hem nog regelen ofzo, weten ze volgende week meer van
zulke antwoorden heb ik nodig, dankjewel miss.cutie4youquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:54 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Op station Zoetermeer kan je gewoon de pendelbus pakken![]()
You're welcome!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
idd eenwaard...
[..]
zulke antwoorden heb ik nodig, dankjewel miss.cutie4you
waren te krijgen via Dance Tunesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:49 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://www.musicincontrol.nl/index.php?do=livesets
De eerste livesets van X-Qlusive zijn uit!![]()
![]()
![]()
Afgelopen jaren was het echt een klote feest...alleeen maar dance en trance enzo. VOrig jaar een talent area, werd wat hardstyle gedraaid, meteen een dikke vechtpartij...het lijkt in Oisterwijk niet anders te kunnen maarja.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:02 schreef De_Ananas het volgende:
http://partyflock.nl/party/76071.html
Ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:05 schreef Sethje het volgende:
[..]
Afgelopen jaren was het echt een klote feest...alleeen maar dance en trance enzo. VOrig jaar een talent area, werd wat hardstyle gedraaid, meteen een dikke vechtpartij...het lijkt in Oisterwijk niet anders te kunnen maarja.
Zeker vette lineup maar ik denk dat de avond weer bol zal staan van de vechtpartijtjes met dat debiele volk daar.
Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest. Aantal vrienden van me gaan erheen en ik ga denk ik mee. Is dit trouwens van Kloontjes (carnavalsvereniging) of niet?
Nooit iets gehoord van problemenquote:
Eerste uur is gewoon trance ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:49 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://www.musicincontrol.nl/index.php?do=livesets
De eerste livesets van X-Qlusive zijn uit!![]()
![]()
![]()
Die andere 3 uren niet...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Eerste uur is gewoon trance ofzo![]()
Je bent er nooit geweest dusja dan weet je ook niet hoe het zit hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nooit iets gehoord van problemen![]()
Maar gewoon naar Area 2 gaan, Jump en dan misschien Showtek. Dat is wel beter![]()
Hulde.... Die kende ik nog niet!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:29 schreef miss.cutie4you het volgende:
Best chill!!![]()
http://www.allekanalen.nl/live/en-tv-1123.html
Techtrance heet datquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Eerste uur is gewoon trance ofzo![]()
Neequote:Op zondag 11 februari 2007 00:01 schreef hardstyle_babbels het volgende:
zatox_and_activator_-_dont_let_it_go-vinyl-2007
Staat daar dat gouden nummer van mij op?![]()
Sex in the morning bla bla bla?![]()
Pleurisbende...njah ik ga ijverig door met mijn zoektocht door hardstylelandquote:
Naja vrienden van me uit o`wijk hebben er nog nooit problemen gezien maar misschien waren ze er wel, weet ik nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:28 schreef Sethje het volgende:
[..]
Je bent er nooit geweest dusja dan weet je ook niet hoe het zit he![]()
Vorig jaar waren die ongeregeldheden juist in de Jump tent. Maar dat is gewoon een bepaald groepje uit O'wijk die overal ruzie hebben. Eerst moeten ze SHowtek maar eens bevestigen![]()
Gelijk effe bookmarkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:29 schreef miss.cutie4you het volgende:
Best chill!!![]()
http://www.allekanalen.nl/live/en-tv-1123.html
Wat is er mis met de meesterlijke plaat: Bring that shit back (naast het feit dat ie misschien vaak gedraaid word, maar dat is dus terecht)...?quote:Op zondag 11 februari 2007 11:17 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren D-Block & S-te-Fan gezien/gehoord bij Radstake, was wel aardig setje, alleen jammer dat ze Bring That Shit Back draaien en dat ze afsluiten met Oldskool Phenomenon en Catchin'maar goed, Smokin' en Natte Asbak van Chickz On Fire ook gedraaid, dat weegt er natuurlijk wel zwaar tegenop
ik vind Oldskool Phenomenon en Catchin' beetje 'foute hitjes'quote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Wat is er mis met de meesterlijke plaat: Bring that shit back (naast het feit dat ie misschien vaak gedraaid word, maar dat is dus terecht)...?
Oldskool phenomenon ook een heerlijke knaller om mee af te sluiten!
Wat een heerlijk setjequote:Op maandag 5 februari 2007 12:32 schreef mstx het volgende:
Ik vind 'm erg aangenaam juistquote:Op zondag 11 februari 2007 02:17 schreef warezguy05 het volgende:
samen met JAKO de slechtste release van zatox tot nu toe..
vind hem niet echt super...quote:Op maandag 12 februari 2007 15:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg aangenaam juist![]()
ja die rap vocals in Hardstyle vind ik erg goed klinken. Net als dat nummer dat tatanka draaide op XQ Zany.... weet alleen de naam niet. Ook dat was een relax nummerquote:
weet je de vocals nog?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ja die rap vocals in Hardstyle vind ik erg goed klinken. Net als dat nummer dat tatanka draaide op XQ Zany.... weet alleen de naam niet. Ook dat was een relax nummer
Ze waren van enimem, bekend nummer van 'mquote:
Limp Bizkit - Break Stuff.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ze waren van enimem, bekend nummer van 'm
-edit-
nee van Limp Bizkit, haha, ach hetzelfde
http://youtube.com/watch?v=uxiZhv2pwO8&mode=related&search=
Vind ook het orgineel ff lekker.... zeker als je ff depri voeltquote:Op maandag 12 februari 2007 17:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Limp Bizkit - Break Stuff.
Ik weet nog dat dat mijn allereerste mp3'tje was, en hij staat nog steeds op m'n pc.
ken dat nummer niet, dus heb geen titel/artiest voor jequote:Op maandag 12 februari 2007 16:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ze waren van enimem, bekend nummer van 'm
-edit-
nee van Limp Bizkit, haha, ach hetzelfde
http://youtube.com/watch?v=uxiZhv2pwO8&mode=related&search=
Miss wat meer informatie?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:14 schreef miss.cutie4you het volgende:
FuckyDucky; wie weet hoe dat nummer met die chicks op die skippy-ballen heet!?!?!![]()
hehe, hoe flauwquote:Op maandag 12 februari 2007 21:04 schreef Archiee het volgende:
deze kon ik niet voor mezelf houden
http://www.youtube.com/watch?v=x--Qszjz96M
zo mooi :p
De skippyballen zijn blauwquote:
als je nog wat maar info hebt, horen we het graagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:11 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
De skippyballen zijn blauw![]()
Sjit joh, heb het nummer vanmorgen weer gezien.....Maar ja, sliep toen nog half!!
![]()
Sinds gisteren al iddquote:
Da Revolutionists - Postal (Zatox Remix)quote:Op maandag 12 februari 2007 17:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vind ook het orgineel ff lekker.... zeker als je ff depri voelt
ik zal eens even zoeken, vind het lekker klinken in dat filmpjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Da Revolutionists - Postal (Zatox Remix)
Zo heet dat nummer in het eerder genoemde filmpje
damn ik weet wat je bedoelt haha, heb het nummer vanmiddag ook gezien. Even later in de clip beginnen wat dames te turnen right? Het was een lange artist naam met als titel iets van perfection ofzquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:11 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
De skippyballen zijn blauw![]()
Sjit joh, heb het nummer vanmorgen weer gezien.....Maar ja, sliep toen nog half!!
![]()
Mason vs Princess Superstar - Perfect (Exceeder) ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:05 schreef NrSiX het volgende:
[..]
damn ik weet wat je bedoelt haha, heb het nummer vanmiddag ook gezien. Even later in de clip beginnen wat dames te turnen right? Het was een lange artist naam met als titel iets van perfection ofzzit zelf nu ook te zoeken maar kom niet verder
![]()
Moet je inlogge?!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Mason vs Princess Superstar - Perfect (Exceeder) ?
http://www.youtube.com/watch?v=4TUlN1MekF8quote:
inloggen hoeft niet, de inhoud is niet geschikt voor mensen onder de 18, vandaar dat je eerst in moet loggen om jezelf bekend te maken...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Mason vs Princess Superstar - Perfect (Exceeder) ?
die doen het allemaal, zonder dat je in hoeft te loggen, allemaal hetzelfde nummer, denk ook het nummer dat ze zochtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:22 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=4TUlN1MekF8
http://www.youtube.com/watch?v=Oi0svnPGt0U
http://www.youtube.com/watch?v=ZCSYGOlfzLo
http://www.youtube.com/watch?v=TV1Ma9k4hhA
http://www.youtube.com/watch?v=ob9xjwow5UE
http://www.youtube.com/watch?v=xWiTXGavJX8
http://www.youtube.com/watch?v=rg6c63J3K0Q
1 van die dan?
Helemaal niks.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
What $%^&* heeft dit te maken met Hardstyle?
![]()
niks, maar miss.cutie4you zocht hemquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
What $%^&* heeft dit te maken met Hardstyle?
![]()
FAP FAPquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:22 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=4TUlN1MekF8
http://www.youtube.com/watch?v=Oi0svnPGt0U
http://www.youtube.com/watch?v=ZCSYGOlfzLo
http://www.youtube.com/watch?v=TV1Ma9k4hhA
http://www.youtube.com/watch?v=ob9xjwow5UE
http://www.youtube.com/watch?v=xWiTXGavJX8
http://www.youtube.com/watch?v=rg6c63J3K0Q
1 van die dan?
Ik vind ze maar lelijk eigenlijk, die hoofden zien eruit alsof ze 50 jaar oud zijn.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:39 schreef warezguy05 het volgende:
supergaaf. kreeg vavnaovnd te horen dat ik op 1 vd talentstages van Flockers mag draaien![]()
vet man!quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:39 schreef warezguy05 het volgende:
supergaaf. kreeg vavnaovnd te horen dat ik op 1 vd talentstages van Flockers mag draaien![]()
dat wilde ik ook vragenquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
![]()
Congrats,![]()
![]()
wat is je DJ naam?
Thanx....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niks, maar miss.cutie4you zocht hem
Wowie...vet leuk voor je!! Contacten leggen==>quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:39 schreef warezguy05 het volgende:
dat klinkt goedquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:28 schreef warezguy05 het volgende:
Thanks.
ik draai onder de naam Ernestoow en moet waarschijnlijk als 2e in de hardstyle talent-area. wordt ws een setje met harde hardtrance en early hardstyle
ik heb er zin innnnnnnnn
had hem ook net gedownload, vind High Rollerz minder, Scar Ur Face idd goedquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:06 schreef mstx het volgende:
The_Prophet_Feat_Headhunterz_-_Scar_Your_Face__High_Rollerz-(SCAN-RELOAD03-PROMO)-Promo_Vinyl-2007-HB
Scar Ur Face = vet nummertje![]()
De eerste 2 minuten van High Rollerz is idd wat minder, maar daarna is 'ie wel vet hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had hem ook net gedownload, vind High Rollerz minder, Scar Ur Face idd goed(alleen jammer van die simpele vocal
)
maar ja, ben dan ook niet echt fan van The Prophet plaatjes, vaak dezelfde kick...quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:13 schreef mstx het volgende:
[..]
De eerste 2 minuten van High Rollerz is idd wat minder, maar daarna is 'ie wel vet hoor
soort van The Prophet-standaard...quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Leuk liedje alleen jammer van de kickdrum idd. Standaard.
Mr. Puta bijvoorbeeldquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:00 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Showtek gaat ook die kant op naar mijn idee. Vaak 't zelfde geluidje, opbouwtje...
heb je het nu ook over Mr. Puta?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Mjaaaaaaaaa die zijn retegaaf! Alleen wat er daarna komt... Ik had wat anders verwacht!
totaal onverwachts, je denkt dikke melodie enzo, komt zo'n heel vaag gepingelquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nee FTS
Fusion Of Sound is uhm... Vaag!
Ben jij dat? Ik heb ergens nog wat mixjes van je liggen volgens mij...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:28 schreef warezguy05 het volgende:
Thanks.
ik draai onder de naam Ernestoow en moet waarschijnlijk als 2e in de hardstyle talent-area. wordt ws een setje met harde hardtrance en early hardstyle
ik heb er zin innnnnnnnn
klopt!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben jij dat? Ik heb ergens nog wat mixjes van je liggen volgens mij...![]()
![]()
Check...![]()
01_ernestoow_-_goes_crazy_003_(hardbase_radio)-line-05-18-2005.mp3
ernestoow_hardtrance_22-09-2006.mp3
Die heb ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ernestoow_hardtrance_22-09-2006.mp3
Had jij even op en neer gereden, om vervolgens om zaterdag weer op tijd op werk te zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik lees nu net het verslag van eurthquake in parijs met de donkey's, zany vs the prophet en nog veel meer.. baal nu wel een beetje dat ik niet ben geweest, lijkt me wel een aparte ervaring stampne in frankrijk bij je eigen nederlandse helden
zo wilde ik het ook net gaan omschrijvenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
T is harder dan een clap... en vaak wat zachter dan een bass....
Eigenlijk is het een felle bass...
nog mensen naar 1e live-optreden van Noisecontrollers???quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:04 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wij hebben er nog over nagedacht om richting Parijs te gaan......maar![]()
Rijden; geen optie!! (te lam voor)
Trein: ticket a 180 euro![]()
Nope!! NY zuigt big time!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog mensen naar 1e live-optreden van Noisecontrollers???volgende week zaterdag bij New York in Hengelo
hoezo dat dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:30 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Nope!! NY zuigt big time!!
==>Ben alleen aanwezig daaro wanneer The Prophet draaid!!![]()
Omdat het dan WEL gezellie is bij NY!!quote:
ik vind NY voor de rest ook niet veel bijzonders hoor, ik ga er puur heen voor de bovenste 2 zalen, daar weet je gewoon cker dat er goede/harde muziek gedraaid wordquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:11 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Omdat het dan WEL gezellie is bij NY!!![]()
Nee, maar ook vanuit jongere jaren ben ik nooit naar NY gegaan....dus ik heb niets geen binding met die tent....=>Was altijd in Zak te vinden.
NY is dikke 20 minuutjes rijden, naar Zak deden we paar weken terug uurtje overquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:21 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Yups...voor jou wel!! Voor mij is Zak net zo dichtbij!!![]()
wat ik zo op Partyflock zie, zijn er veel kleine jumpstyle feestjes...quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:28 schreef CrustyClown het volgende:
Ben toch wel jalours op jullie. Ik de buurt waar ik vandaan kom (omg Bergen op Zoom) zijn nooit echt goede clubs te vinden... Laat staan Dj's die optreden. Laatste was geloof ik showtek in de zalinaz...
Zeker weten aanwezig...!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog mensen naar 1e live-optreden van Noisecontrollers???volgende week zaterdag bij New York in Hengelo
Hehequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:11 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Omdat het dan WEL gezellie is bij NY!!![]()
Nee, maar ook vanuit jongere jaren ben ik nooit naar NY gegaan....dus ik heb niets geen binding met die tent....=>Was altijd in Zak te vinden.
Ja jumpstyle, maar ben niet zo een jumpstyle fanaatquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ik zo op Partyflock zie, zijn er veel kleine jumpstyle feestjes...
hmmm jah...maar die zijn er dus bijna niet bij jou in de buurtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:37 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ja jumpstyle, maar ben niet zo een jumpstyle fanaat. Maar idd jumpstyle is er erg 'hot'. Maar geef mij maar liever een lekker hardstyle feestje
moet je Radstake niet vergeten (dat is bij mij in de buurt dan, Gelderland inquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:18 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hier heb je toch wel lucky, zak, index, NY, Dieka... Bij elke komt toch 1 keer in de maand wel een mooie hardstyle act...![]()
In Tilburg is af en toe wel iets te doen als je dat niet te ver vindt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:37 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ja jumpstyle, maar ben niet zo een jumpstyle fanaat. Maar idd jumpstyle is er erg 'hot'. Maar geef mij maar liever een lekker hardstyle feestje
I Know Euphoria etc, maar dat is ook niet elke week. Maar in Bergen wilde ze graag een groot entertainment palijs bouwen. Waar je kon bowlen, feesten, zwemmen, een bios bla bla bla. Maar als je zelf uit de streek komt weet je dat het alleen maar onzin is en nooit zal gebeuren. Maar verder is het niet zo een grote ramp hoor. Vermaak me altijd wel op de "grotere" feestjes. Voorlopig staan euphoria, hardbass en Inqontrol in de agenda voor de komende tijdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In Tilburg is af en toe wel iets te doen als je dat niet te ver vindt.
Tilburg!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In Tilburg is af en toe wel iets te doen als je dat niet te ver vindt.
Soms zijn er ook special nights in de Zino en Blitz. Volgens mij is deze week Hardcore D-Day bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:03 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
I Know Euphoria etc, maar dat is ook niet elke week. Maar in Bergen wilde ze graag een groot entertainment palijs bouwen. Waar je kon bowlen, feesten, zwemmen, een bios bla bla bla. Maar als je zelf uit de streek komt weet je dat het alleen maar onzin is en nooit zal gebeuren. Maar verder is het niet zo een grote ramp hoor. Vermaak me altijd wel op de "grotere" feestjes. Voorlopig staan euphoria, hardbass en Inqontrol in de agenda voor de komende tijd
Zoals aanstaand weekendquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Soms zijn er ook special nights in de Zino en Blitz. Volgens mij is deze week Hardcore D-Day bijvoorbeeld.
Leuke regio qua uitgaansgelegenheden bij jullie jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:18 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hier heb je toch wel lucky, zak, index, NY, Dieka... Bij elke komt toch 1 keer in de maand wel een mooie hardstyle act...![]()
Geen ny dus, of is dat smiddags?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond carnaval vieren, misschien morgen naar Zany bij Achterhoek Arena
JAAHHHH heb je um....?!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:05 schreef mstx het volgende:
Sex in the morning, sex at night. Sex in the afternoon is allright.
PM.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:03 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
JAAHHHH heb je um....?!![]()
Heb je misschien een link?!
En nu heb ik dat deuntje al de hele dag in m'n hoofd!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:05 schreef mstx het volgende:
Sex in the morning, sex at night. Sex in the afternoon is allright.
Heheh die vocal blijft ook hangen, 1 van de redenen dat ik hem naar een avondje zak (activator) heb onthouden...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:27 schreef mstx het volgende:
[..]
PM.
[..]
En nu heb ik dat deuntje al de hele dag in m'n hoofd!
Oke ja, maar meer ook niet moet ik zeggen.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Heheh die vocal blijft ook hangen, 1 van de redenen dat ik hem naar een avondje zak (activator) heb onthouden...
Alle tracks op die vinyl klinken wel oke trouwens!!
idd nette setquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
alpha_twins_-_club_fresh_hardhouse_(fresh_fm)-fm-14-02-2007.mp3
wat een lekkere set
Dat NC t-shirt moet ik ook ooit nog eens kopen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren naar Zany @ Achterhoek Arena:
[afbeelding]
ik met Zany:
[afbeelding]
echt niet gezond, was zoop hij veelmaar hij ging wel steeds beter draaien, allemaal dikke platen, allemaal nieuwe zooi, mooi ff meespieken in de booth hoe al die nummers heten
![]()
nee, dat heb ik weer niet gevraagd...maar hij was ook druk met lullen en bier drinkenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:55 schreef CrustyClown het volgende:
Heb je ook gevraagd wanneer hij eens even een Fok meet gaat regelen en gaat draaine
Doet het hier nietquote:Op maandag 19 februari 2007 14:48 schreef warezguy05 het volgende:
eergister setje opgenomen linkje voor de geïnteresseerden
01. Cruz & The White – Technology
02. NuWave - From Heaven
03. Blutonium Boy - Brainshooter
04. Dr Willis & Scott Alert - Go Away (Kamui rmx)
05. DJ Dean - Ballanation (E.D.T. rmx)
06. Stardust - Sound Of Vintage
07. Dana - Catch My Drift (Rave rmx)
08. Romeo Must Die - Inferno
09. Showtek - Choruz
10. The Kgb’s - Fahrenheit (Technoboy rmx)
11. Temper Temper - To Be As One
12. Coone - Chosen One (Brennan Heart rmx)
idd een oldie, maar niet slechtquote:Op maandag 19 februari 2007 23:06 schreef Tomhoog het volgende:
Kennen jullie deze nog nog nog!
The Masochist - Killing scum 2005 remix
PMmetje met de links: is dat een mogelijkheid ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:04 schreef ReMcOrE het volgende:
Noisecontrollers - Gremlins
Noisecontrollers - You Don't Own Me
Noisecontrollers - Against All Odd's
Pau DJ - Addicted 2 Da Bazzline (Newstyle Version)
Noisecontrollers heb ik zelf helaas niet (alleen gehoord...) en kameraad mag ze niet doorsturen van hunquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
PMmetje met de links: is dat een mogelijkheid ?(voornamelijk voor Pau DJ, maar Noisecontrollers roeleren dusdanig dat die ook aantrekkelijk lijken
)
ja dat weet ikquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:46 schreef warezguy05 het volgende:
het is een .rar file he.. uitpakken eerst m.b.v. winrar (winzip)
So I Noticed, Gracias und so weiter..quote:
quote:Sluiting dreigt voor Outland
PRINS ALEXANDER - Justitie dreigt discotheek Outland aan de Prins Alexanderlaan in Prins Alexander te sluiten als nog een keer geluidsoverlast optreedt. Voor overschrijdingen van het geluidsniveau in oktober 2005 en april 2006 eiste de aanklager gisteren bij de economische politierechter de voorwaardelijke sluiting van een maand van de disco.
Daarnaast wilde hij een boete van 5.000 euro. Uitspraak op 5 Maart.
Goede mix btw =]quote:Op maandag 19 februari 2007 14:48 schreef warezguy05 het volgende:
eergister setje opgenomen linkje voor de geïnteresseerden
01. Cruz & The White – Technology
02. NuWave - From Heaven
03. Blutonium Boy - Brainshooter
04. Dr Willis & Scott Alert - Go Away (Kamui rmx)
05. DJ Dean - Ballanation (E.D.T. rmx)
06. Stardust - Sound Of Vintage
07. Dana - Catch My Drift (Rave rmx)
08. Romeo Must Die - Inferno
09. Showtek - Choruz
10. The Kgb’s - Fahrenheit (Technoboy rmx)
11. Temper Temper - To Be As One
12. Coone - Chosen One (Brennan Heart rmx)
dat lijkt me idd flink balen als die dicht moet, zo te zien zijn er heel wat goede feestjes daarquote:
thanksquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:37 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Goede mix btw =]Alleen de overgang @ 52:39 klinkt niet helemaal lekker.
Consider it done...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
kijk hier ook even: Favoriete / Beste hardstyle-track van 2006...
mooie foto'squote:Op donderdag 22 februari 2007 16:56 schreef Sethje het volgende:
Zooo dat was carnaval en het was weer megavet.
3 outdoor parties gehad ( http://partyflock.nl/party/83823.html , http://partyflock.nl/party/71979.html , http://partyflock.nl/party/71980.html) en het was echt gewoon genieten. We hadden een heerlijke set op de wagen. 18 Funktion 1 kasten. Maandag en Dinsdag vanwege die outdoor feestjes van 16 kasten 1 wand gemaakt, echt heerlijk al die decibellen. Ik draaide zelf met 2 pioneers cdj1000 wat ook een genot opzich is.
http://partyflock.nl/album/76518/566523.html
http://www.123video.nl/playvideo.asp?MovieID=18587
http://www.123video.nl/playvideo.asp?MovieID=18753
In de optochten draaide ik wel canravalskrakers, en meezingers. Maar voor de kroegen met de jeugd, en op maandag en dinsdag veelal jump/hardstyle en soms opbouw naar hardcore. Die boxen hebben hun werk wel gedaan hoor, het ging gewoon zo hard, zie je heel dat plein springen op jou beats zeg maar, heerlijk gevoelquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooie foto'sen nog beter filmpjes
heb je de hele tijd hardstyle enzo gedraaid dan? want dan zet je die boxen echt aan het werk
had ff EDIT gedaan met een vraagje, zie mijn post boven de jouwequote:Op donderdag 22 februari 2007 17:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
In de optochten draaide ik wel canravalskrakers, en meezingers. Maar voor de kroegen met de jeugd, en op maandag en dinsdag veelal jump/hardstyle en soms opbouw naar hardcore. Die boxen hebben hun werk wel gedaan hoor, het ging gewoon zo hard, zie je heel dat plein springen op jou beats zeg maar, heerlijk gevoel![]()
Ja het is bij ons zeg maar een wedstrijd wie het hardste gaat tussen de groepen en wij winnen haast altijdquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had ff EDIT gedaan met een vraagje, zie mijn post boven de jouweik las 170 dB, dat is echt veel gek, dat is mie blazen
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja het is bij ons zeg maar een wedstrijd wie het hardste gaat tussen de groepen en wij winnen haast altijd
Nummer is The Last Time van Binum
[A1] Major Bryce & Eddy Kin - Spiderquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]en nog een vraagje: nummer dat je vanaf 1:25 hoort in het 2e filmpje
wederomquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
[A1] Major Bryce & Eddy Kin - Spider
Maar ja het is dus heel de dag deze muziek zo'n beetje, het is een soort FFWD in het klein.
er staat nog niks in de agenda bij hun...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:24 schreef De_Ananas het volgende:
Is er 14/15/16 april iets te doen in de Zak? Dan ben ik in Enschede
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:40 schreef NrSiX het volgende:
Nog mensen die 10 Maart naar Speedcity (Zak!) gaan?
Ofcourse; Zak is altijd goed op zaterdag!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:24 schreef De_Ananas het volgende:
Is er 14/15/16 april iets te doen in de Zak? Dan ben ik in Enschede
Al zenuwachtig voor zaterdag, warez?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:57 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
thanksdie overgang op 53.39 bedoel je? ja kan altijd wat strakker, maar op zich vind ik hem niet heel erg storend
Wat had ik daar graag bij willen zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:56 schreef Sethje het volgende:
Zooo dat was carnaval en het was weer megavet.
3 outdoor parties gehad ( http://partyflock.nl/party/83823.html , http://partyflock.nl/party/71979.html , http://partyflock.nl/party/71980.html) en het was echt gewoon genieten. We hadden een heerlijke set op de wagen. 18 Funktion 1 kasten. Maandag en Dinsdag vanwege die outdoor feestjes van 16 kasten 1 wand gemaakt, echt heerlijk al die decibellen. Ik draaide zelf met 2 pioneers cdj1000 wat ook een genot opzich is.
http://partyflock.nl/album/76518/566523.html
http://www.123video.nl/playvideo.asp?MovieID=18587
http://www.123video.nl/playvideo.asp?MovieID=18753
Mooiquote:
Why not?????quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:33 schreef De_Ananas het volgende:
Ja godver dat kan ik dus niet halen
Naja, ik heb geen fiets/auto ofzo ter beschikking in Enschedequote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Naja, ik heb geen fiets/auto ofzo ter beschikking in Enschede![]()
Of er moet een bus ofzo rijden daarheen en ook 1tje terug![]()
Bus vertrekt geloof ik om 5 uur? Weet ik niet zeker maar dat hoor je wel als je de bus ingaatquote:Jullie kwamen het afgelopen jaar massaal met de bus vanuit Hengelo, Oldenzaal, etc. naar onze locatie.
Brookhuis Oldenzaal gaat nu samen met WaarGaanWeUit.nl ook vanuit Almelo én Enschede élke zaterdag op Megaclub ZAK rijden. En nog steeds supervoordelig!!
Voor twaalf euries wordt je gebracht, gehaald en loop je zo naar binnen bij ZAK voor een altijd fantastische nacht...
Plaats: Enschede
Opstappunt: Holland Casino
Tijd: 23:40
nog niet, maar dat zal vast nog wel komen morgenavondquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:42 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Al zenuwachtig voor zaterdag, warez?.
Ik kom zeker ff langsdroppen omdat ik dan net binnen kom, dus ff kijkje nemenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:13 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
nog niet, maar dat zal vast nog wel komen morgenavond
waar kan ik je aan herkennen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:49 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ja heel veel succes kerel!![]()
en schiet een paar mooie plaatjes voor ons!![]()
Ik heb btw ook gekozen voor noisecontrollers!![]()
Uhm nog geen idee eigenlijk, ben met een hele grote groep lawaaimakers, hehe!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar kan ik je aan herkennen?mij kun je herkennen aan een zwart Noisecontrollers-shirt
ik neem telefoon mee, dus paar mooie foto's+filmpjes komen er wel
ik sta de hele tijd voor de DJ-boothquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Uhm nog geen idee eigenlijk, ben met een hele grote groep lawaaimakers, hehe!![]()
Denk een witte longsleeve met een gewoon t-shirt erover...
Njah we zullen zien dan... Denk dat het wel superdruk is vanavond...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik sta de hele tijd voor de DJ-boothen dus met dat shirt aan, dan moet te herkennen zijn
owja, ik sta ook nog naast iemand met een Noisecontrollers-hemdje
ik ben nu ook de BOBquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Njah we zullen zien dan... Denk dat het wel superdruk is vanavond...
en eigenlijk baal ik een beetje dat ik vanavond de bob ben...!
![]()
Helemaal nu er gister ook nog eens 13 auto's in het centrum van Hengelo zijn afgebrand ofzo!![]()
hoe was het feest dan, hoorde heel veel verschillende reacties, ook best wel negatieve?! bijvoorbeeld van de lange rijen overal en dat er zalen waren die niet doorgingen enzo...quote:Op zondag 25 februari 2007 08:00 schreef warezguy05 het volgende:
ik stond gvd voor n lege zaal te draaien
maar t ging wel aardig
iddquote:Op zondag 25 februari 2007 12:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ach op zich kun je dat wel verwachten op zo'n groot feest met die namen.
Maar hé, een ervaring rijker en 't staat wel vet op je CV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |