Hmm, ik dacht altijd lager...quote:Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 150 beats per minuut.
ga snel naar de voederbietelsquote:Op zondag 4 februari 2007 02:25 schreef jovink het volgende:
patience take that
wikipedia volgens mijquote:Op zondag 4 februari 2007 03:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Waar komt de quote uit de OP eigenlijk vandaan?
Fixedquote:Op zondag 4 februari 2007 17:01 schreef CrustyClown het volgende:
Waarom mist deel 9 eigenlijk in het rijtje met Vorige Topics
hardstyle_mafia_-_rockin_da_place__go_insane-vinyl-2007quote:Op zondag 4 februari 2007 20:40 schreef 16meter het volgende:
Welke goede releases zijn er de laatste paar weken uitgekomen?
Mijn verzameling ligt weer een beetje achter.
truequote:Op zondag 4 februari 2007 21:16 schreef borisz het volgende:
Goeie plaatEqual_Mindz_-_Hardminded-Vinyl-2007-QMI
was het Live-act? zo ja, waren Ruthless & Vorwerk er, of een of ander gastje???quote:Op maandag 5 februari 2007 01:49 schreef NrSiX het volgende:
tvp, Zak was wel weer gezellig! Jeckyll & Hyde viel tegen.. act van 30 min is aardig weinig maar goed, de muziek is dan ook niet je-van-het =] Heb nog 2 filmpjes, zal ik nog wel ff uploaden.
`quote:Op maandag 5 februari 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was het Live-act? zo ja, waren Ruthless & Vorwerk er, of een of ander gastje???
Nu net aan het beluisterenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:32 schreef mstx het volgende:
Noisecontrollers - Live @ FearFM (04-02-2007)
Ruthless.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was het Live-act? zo ja, waren Ruthless & Vorwerk er, of een of ander gastje???
Je merkt echt dat de Hardstyle melodieuzer wordt. Maar erg aangename setquote:
die vind ik niet echt top, Abject heeft nummers die ik meer vind knallenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
de nieuwe (het is ten minste zo ver ik weet de nieuwste) van Abject - Rain is ook erg fijn![]()
Dejectedquote:Op maandag 5 februari 2007 18:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die vind ik niet echt top, Abject heeft nummers die ik meer vind knallen![]()
die gaat echt zwaar tekeer in de auto, alles trilt, kan niet eens fatsoenlijk in de achteruitkijkspigel kijkenquote:
die is ook zeer lekker, die bedoelde ik dus bijvoorbeeldquote:
Is zo binnen. Ben benieuwdquote:Op maandag 5 februari 2007 12:32 schreef mstx het volgende:
Noisecontrollers - Live @ FearFM (04-02-2007)
dat is hun 1e numeerquote:Op maandag 5 februari 2007 21:25 schreef 16meter het volgende:
Noisecontrollers are cracking your brain, making your sorry ass go fucking insane![]()
![]()
Aliensquote:Op maandag 5 februari 2007 21:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is hun 1e numeerze hebben al mooiere gemaakt
![]()
ik zat te denken aan Feel It (2007), Furybox, Wannabe en Wanna Freak Youquote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Aliens
In the marine
Heerlijke plaatjes!
tvpeeee
Waar waar waarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:06 schreef mstx het volgende:
Dirk-Jan_DJ-Pak_Een_Punt-_SCANTRAXXL004_-Promo_Vinyl-2007-HDF
Mmmm, kan me wel herinneren dat ik ergens een nummertje heb, ook een promo. Maar dat was een andere versie dan die ik kende, dus is dit de normalequote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:23 schreef PartyAnimal87 het volgende:
die staat zeker weer in t gesloten gedeelte van Soundbase
...quote:
heel goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:12 schreef mstx het volgende:
...
niet dat ik hele dagen op dat forum zit en altijd de nieuwste zooi heb, maar ben toch aardig bijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:26 schreef CrustyClown het volgende:
Ziet ernaaruit dat veel remcore en mstx ineens veel vriendjes krijgen op
op forum?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:57 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nu al -2, oeps
Ik ga zaterdag eerst mijn kaartje halen voor HardBass, de line-up van IQ wacht ik nog even af denk. Hoewel de kans toch wel erg groot is dat we daar ook heen gaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:11 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Sodejjuuu wat een masterlijke zet van de noisecontrollers, heb nu al zin in 24 Febr...!![]()
Kaartjes voor InQontrol zijn besteld!![]()
Hoezo niet? Slechte lokatie?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Tjah hardbass lijkt me ook wel wat, mjah weet het niet met dat Zoetermeer...
Njah het gaat er dus om dat ik daar juist niks van weet!quote:
Ik hoorde dat ze hem speciaal voor jou een weekje later bekend zouden makenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
silverdome schijnt toch een goede locatie te zijn? of heb ik de reacties na Technoboy verkeerd begrepeniig wel present en op IQ waarschijnlijk ook wel.. oeee morgen line up
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
Iemand nog naar Try before you die?
Flockers · Partyflock 5 year anniversary! 24 februari 2007quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
Dit is mijn voorlopige agenda in ieder geval:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga trouwens op deze manier naar Sensation Black:
[afbeelding]![]()
.
DefQon ik misschien ook een keertjequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat ik In Qontrol en Sensation Black sowieso meeneem, misschien DefQon.1 ook wel en Qlimax uiteraard ook weer
Sowiesoquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hardbass
InQontrol
DefQon
Qlimax
Misschien nog wat kleinere zoals een audio attack of Euphoria
We gaan toch pas laat naar de snollywood dus we kunnen pieter zijn computer wel gebruikenhet doel heiligt de middelen
Digital Punk - Punk Soul Brothers ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
http://www.mania.nl/20012007/20070120_registration.htm
Wat is dat eerste nummer?![]()
Link?quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Digital Punk - Punk Soul Brothers ?
nou je het zegt, dat zou best eens goed kunnenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
de b-kant van pak een punt zou dat het hardbass anthem zijn? want hij heet ten eerste hardbass en ten tweede zit die hardbass stem er ook in:) of zit ik er naast
En het laatste nummer?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
http://www.mania.nl/20012007/20070120_registration.htm
Wat is dat eerste nummer?![]()
quote:Hardbass
Line up:
LUNA
SHOWTEK
BASS-T
FREDDY FADER
Staat wel in de planning. Moet ff kijken wie ik mee kan krijgenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
Iemand nog naar Try before you die?
nogmaals de vraag mensen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:49 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen...even een vraagje: hoe kom je met het openbaar vervoer het beste bij Silverdome (Hard Bass) als je vanaf station Hengelo komt (dus via Gouda/Utrecht...)??? op de site staat dat ik nog 2 verschillende bussen moet nemen, maar is dat niet te omslachtig? thnx voor de antwoorden
Hijs lekker. Leuke platen keus. Ook heel apart gemixt maar zeker niks op aan te merken, jammer van dat "killing scum" niet lekker ingemixt werd....en ja het allerlaatste nummers is .....tja........ leukquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:47 schreef Rivfader het volgende:
Ik heb net een Hardstyle-mix (DJ-set-achtig) gemaakt, van ongeveer 45 minuten en nu wilde ik jullie vragen om er eens naar te luisteren en me te zeggen wat je/jullie ervan vindt.
Oftewel: tips, suggesties, kritiek, zeik het af enz enz.
Anything's fine! Zolang ik er maar wat mee kan. Dus als je het kut vindt, waarom dan?
Goed, hij staat hier: http://www.megaupload.com/nl/?d=72L7PZ8M
Het is Megaupload, dus die wil nog wel eens wat gedoe geven met wachttijden enz, maar dan moet je even wachten totdat het weer mag van de beste servers.
Cool! Alvast bedankt!
Dat laatste nummer kan echt niet...quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:47 schreef Rivfader het volgende:
Ik heb net een Hardstyle-mix (DJ-set-achtig) gemaakt, van ongeveer 45 minuten en nu wilde ik jullie vragen om er eens naar te luisteren en me te zeggen wat je/jullie ervan vindt.
Oftewel: tips, suggesties, kritiek, zeik het af enz enz.
Anything's fine! Zolang ik er maar wat mee kan. Dus als je het kut vindt, waarom dan?
Goed, hij staat hier: http://www.megaupload.com/nl/?d=72L7PZ8M
Het is Megaupload, dus die wil nog wel eens wat gedoe geven met wachttijden enz, maar dan moet je even wachten totdat het weer mag van de beste servers.
Cool! Alvast bedankt!
http://partyflock.nl/party/85147.htmlquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:02 schreef De_Ananas het volgende:
http://partyflock.nl/party/76071.html
Patserquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:06 schreef mstx het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/85147.html
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hijs lekker. Leuke platen keus. Ook heel apart gemixt maar zeker niks op aan te merken, jammer van dat "killing scum" niet lekker ingemixt werd....en ja het allerlaatste nummers is .....tja........ leuk![]()
Dank!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:04 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dat laatste nummer kan echt niet...
Verder klinkt het erg netjes... De nummertjes zijn niet zo nieuw, maar dat maakt hem misschien juist wel zo mooi... Allemaal knallers!![]()
Nou die eerste kan ik geen hardstyle noemenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:15 schreef CrustyClown het volgende:
Gaan we beetje lopen patsen met hardstyle feestjes. Pff niets beter te doen
http://www.9292ov.nlquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:49 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen...even een vraagje: hoe kom je met het openbaar vervoer het beste bij Silverdome (Hard Bass) als je vanaf station Hengelo komt (dus via Gouda/Utrecht...)??? op de site staat dat ik nog 2 verschillende bussen moet nemen, maar is dat niet te omslachtig? thnx voor de antwoorden
Als Showtek komt welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou die eerste kan ik geen hardstyle noemen
Ze staan op de flyer maar niet op de artiestenlijst van PFquote:
dat verschilt idd nog wel eens van elkaar...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ze staan op de flyer maar niet op de artiestenlijst van PF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |