Hmm, ik dacht altijd lager...quote:Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 150 beats per minuut.
ga snel naar de voederbietelsquote:Op zondag 4 februari 2007 02:25 schreef jovink het volgende:
patience take that
wikipedia volgens mijquote:Op zondag 4 februari 2007 03:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Waar komt de quote uit de OP eigenlijk vandaan?
Fixedquote:Op zondag 4 februari 2007 17:01 schreef CrustyClown het volgende:
Waarom mist deel 9 eigenlijk in het rijtje met Vorige Topics
hardstyle_mafia_-_rockin_da_place__go_insane-vinyl-2007quote:Op zondag 4 februari 2007 20:40 schreef 16meter het volgende:
Welke goede releases zijn er de laatste paar weken uitgekomen?
Mijn verzameling ligt weer een beetje achter.
truequote:Op zondag 4 februari 2007 21:16 schreef borisz het volgende:
Goeie plaatEqual_Mindz_-_Hardminded-Vinyl-2007-QMI
was het Live-act? zo ja, waren Ruthless & Vorwerk er, of een of ander gastje???quote:Op maandag 5 februari 2007 01:49 schreef NrSiX het volgende:
tvp, Zak was wel weer gezellig! Jeckyll & Hyde viel tegen.. act van 30 min is aardig weinig maar goed, de muziek is dan ook niet je-van-het =] Heb nog 2 filmpjes, zal ik nog wel ff uploaden.
`quote:Op maandag 5 februari 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was het Live-act? zo ja, waren Ruthless & Vorwerk er, of een of ander gastje???
Nu net aan het beluisterenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:32 schreef mstx het volgende:
Noisecontrollers - Live @ FearFM (04-02-2007)
Ruthless.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was het Live-act? zo ja, waren Ruthless & Vorwerk er, of een of ander gastje???
Je merkt echt dat de Hardstyle melodieuzer wordt. Maar erg aangename setquote:
die vind ik niet echt top, Abject heeft nummers die ik meer vind knallenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
de nieuwe (het is ten minste zo ver ik weet de nieuwste) van Abject - Rain is ook erg fijn![]()
Dejectedquote:Op maandag 5 februari 2007 18:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die vind ik niet echt top, Abject heeft nummers die ik meer vind knallen![]()
die gaat echt zwaar tekeer in de auto, alles trilt, kan niet eens fatsoenlijk in de achteruitkijkspigel kijkenquote:
die is ook zeer lekker, die bedoelde ik dus bijvoorbeeldquote:
Is zo binnen. Ben benieuwdquote:Op maandag 5 februari 2007 12:32 schreef mstx het volgende:
Noisecontrollers - Live @ FearFM (04-02-2007)
dat is hun 1e numeerquote:Op maandag 5 februari 2007 21:25 schreef 16meter het volgende:
Noisecontrollers are cracking your brain, making your sorry ass go fucking insane![]()
![]()
Aliensquote:Op maandag 5 februari 2007 21:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is hun 1e numeerze hebben al mooiere gemaakt
![]()
ik zat te denken aan Feel It (2007), Furybox, Wannabe en Wanna Freak Youquote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Aliens
In the marine
Heerlijke plaatjes!
tvpeeee
Waar waar waarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:06 schreef mstx het volgende:
Dirk-Jan_DJ-Pak_Een_Punt-_SCANTRAXXL004_-Promo_Vinyl-2007-HDF
Mmmm, kan me wel herinneren dat ik ergens een nummertje heb, ook een promo. Maar dat was een andere versie dan die ik kende, dus is dit de normalequote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:23 schreef PartyAnimal87 het volgende:
die staat zeker weer in t gesloten gedeelte van Soundbase
...quote:
heel goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:12 schreef mstx het volgende:
...
niet dat ik hele dagen op dat forum zit en altijd de nieuwste zooi heb, maar ben toch aardig bijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:26 schreef CrustyClown het volgende:
Ziet ernaaruit dat veel remcore en mstx ineens veel vriendjes krijgen op
op forum?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:57 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nu al -2, oeps
Ik ga zaterdag eerst mijn kaartje halen voor HardBass, de line-up van IQ wacht ik nog even af denk. Hoewel de kans toch wel erg groot is dat we daar ook heen gaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:11 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Sodejjuuu wat een masterlijke zet van de noisecontrollers, heb nu al zin in 24 Febr...!![]()
Kaartjes voor InQontrol zijn besteld!![]()
Hoezo niet? Slechte lokatie?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Tjah hardbass lijkt me ook wel wat, mjah weet het niet met dat Zoetermeer...
Njah het gaat er dus om dat ik daar juist niks van weet!quote:
Ik hoorde dat ze hem speciaal voor jou een weekje later bekend zouden makenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
silverdome schijnt toch een goede locatie te zijn? of heb ik de reacties na Technoboy verkeerd begrepeniig wel present en op IQ waarschijnlijk ook wel.. oeee morgen line up
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
Iemand nog naar Try before you die?
Flockers · Partyflock 5 year anniversary! 24 februari 2007quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
Dit is mijn voorlopige agenda in ieder geval:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga trouwens op deze manier naar Sensation Black:
[afbeelding]![]()
.
DefQon ik misschien ook een keertjequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat ik In Qontrol en Sensation Black sowieso meeneem, misschien DefQon.1 ook wel en Qlimax uiteraard ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |