Heheh die vocal blijft ook hangen, 1 van de redenen dat ik hem naar een avondje zak (activator) heb onthouden...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:27 schreef mstx het volgende:
[..]
PM.
[..]
En nu heb ik dat deuntje al de hele dag in m'n hoofd!
Oke ja, maar meer ook niet moet ik zeggen.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Heheh die vocal blijft ook hangen, 1 van de redenen dat ik hem naar een avondje zak (activator) heb onthouden...
Alle tracks op die vinyl klinken wel oke trouwens!!
idd nette setquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
alpha_twins_-_club_fresh_hardhouse_(fresh_fm)-fm-14-02-2007.mp3
wat een lekkere set
Dat NC t-shirt moet ik ook ooit nog eens kopen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren naar Zany @ Achterhoek Arena:
[afbeelding]
ik met Zany:
[afbeelding]
echt niet gezond, was zoop hij veelmaar hij ging wel steeds beter draaien, allemaal dikke platen, allemaal nieuwe zooi, mooi ff meespieken in de booth hoe al die nummers heten
![]()
nee, dat heb ik weer niet gevraagd...maar hij was ook druk met lullen en bier drinkenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:55 schreef CrustyClown het volgende:
Heb je ook gevraagd wanneer hij eens even een Fok meet gaat regelen en gaat draaine
Doet het hier nietquote:Op maandag 19 februari 2007 14:48 schreef warezguy05 het volgende:
eergister setje opgenomen linkje voor de geïnteresseerden
01. Cruz & The White – Technology
02. NuWave - From Heaven
03. Blutonium Boy - Brainshooter
04. Dr Willis & Scott Alert - Go Away (Kamui rmx)
05. DJ Dean - Ballanation (E.D.T. rmx)
06. Stardust - Sound Of Vintage
07. Dana - Catch My Drift (Rave rmx)
08. Romeo Must Die - Inferno
09. Showtek - Choruz
10. The Kgb’s - Fahrenheit (Technoboy rmx)
11. Temper Temper - To Be As One
12. Coone - Chosen One (Brennan Heart rmx)
idd een oldie, maar niet slechtquote:Op maandag 19 februari 2007 23:06 schreef Tomhoog het volgende:
Kennen jullie deze nog nog nog!
The Masochist - Killing scum 2005 remix
PMmetje met de links: is dat een mogelijkheid ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:04 schreef ReMcOrE het volgende:
Noisecontrollers - Gremlins
Noisecontrollers - You Don't Own Me
Noisecontrollers - Against All Odd's
Pau DJ - Addicted 2 Da Bazzline (Newstyle Version)
Noisecontrollers heb ik zelf helaas niet (alleen gehoord...) en kameraad mag ze niet doorsturen van hunquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
PMmetje met de links: is dat een mogelijkheid ?(voornamelijk voor Pau DJ, maar Noisecontrollers roeleren dusdanig dat die ook aantrekkelijk lijken
)
ja dat weet ikquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:46 schreef warezguy05 het volgende:
het is een .rar file he.. uitpakken eerst m.b.v. winrar (winzip)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |