Op naar de 100quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:23 schreef Cee het volgende:
Nummertje 41 al! Het schiet aardig op.
post 'm maar even dan plak ik hem erinquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:23 schreef Sirolf het volgende:
Zojuist in de OP de link naar de chatbox toegevoegd. Blijkbaar net te laat om nog hier in de OP te krijgen.
Kijk maar in de wiki.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
post 'm maar even dan plak ik hem erin
Denk dat ze in ander kamertje bezig zijn..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:24 schreef Againzender het volgende:
Waar ging ioedereen opeens naar kijken? De gasten staan voor de deur?
Yep, die met die sjaalquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:25 schreef TheVulture het volgende:
is Domien er ook vanavond?
Ik denk dat ie een kratje Kaisers aan het halen is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:25 schreef TheVulture het volgende:
is Domien er ook vanavond?
voetbahquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
Oeh.. FC Groningen - Hoerenveen op de tv, dat wordt even multitasken.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
New Radicals. Doet me altijd denken aan good 'old' Wim Rigter.
Jup. Wim Rigter, respect.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
ja, lastig dit. Radio luisteren, voetbal kijken, webcam kijken, posten op het forumquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
Oeh.. FC Groningen - Hoerenveen op de tv, dat wordt even multitasken.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
denk dat je niet de enige bent die dat heeft.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan zeggen ze dat wij mannen neit kunnen multitasken!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, lastig dit. Radio luisteren, voetbal kijken, webcam kijken, posten op het forum
Bier
Denk 't ook niet idd. Geweldig nummer en een nog geweldigere kerel was Wimquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
denk dat je niet de enige bent die dat heeft.....
Zit met verbazing te lezen Hans!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat wij mannen neit kunnen multitasken!![]()
Ik zeg met bier is alles mogelijk!![]()
Met bier op denken mannen alles te kunnenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik beken, ik moest toch ff lachen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Met bier op denken mannen alles te kunnen![]()
grapje hoor
Oorpijn krijg ik van dit gejank.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:40 schreef biggetje het volgende:
verschrikkelijk nummer dit
Mannen kunnen ook best multitasken, maar ze moeten dan gewoon zelf allebei de taken belangrijk vinden. Denk dat dat vaak het probleem is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Met bier op denken mannen alles te kunnen![]()
grapje hoor
Die is wel tofquote:
nee, met bier denk je dat alles mogelijk isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, met bier denk je dat alles mogelijk isDutch courage enzo
Leuk lied zeg!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:48 schreef Againzender het volgende:
Ah, eindelijk weer eens een ouder nummer van Scissor Sisters
Music is the victim is ook een zeer swingend SS nummer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:49 schreef ChatGirl het volgende:
Beter dan Don't feel like dancing dat compleet doodgedraaid is.
Dat flipperenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
Vind het tot op heden weer een prima uitzending, en dan moet de hoofdact nog komen.
Hoewel ik dat, toen het net uit was, een hgeel leuk nummer vond! Net als dit nummer trouwens, staat op mijn CD-voor-lange-autorittenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:49 schreef ChatGirl het volgende:
Beter dan Don't feel like dancing dat compleet doodgedraaid is.
ah, alles is duidelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Er waren problemen bij de AMS-IX (belangrijk i-net knooppunt), vandaar dat FoK! zat te bokken.
Aha, dus het probleem zat niet bij FOK!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Er waren problemen bij de AMS-IX (belangrijk i-net knooppunt), vandaar dat FoK! zat te bokken.
Kortom er was file?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Heb zelf niet verder gekeken dan Fok!, maar ik hoor van anderen dat ze ook problemen hadden met het bereiken van internetsites.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Aha, dus het probleem zat niet bij FOK!Dan hebben er wel meer sites problemen gehad denk ik.
oww dat was er mis!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
ik heb vanavond ook alleen maar hier en op 3FM gekekenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb zelf niet verder gekeken dan Fok!, maar ik hoor van anderen dat ze ook problemen hadden met het bereiken van internetsites.
Nee?quote:
quote:
Ze zouden toch niet de hele tijd die afrikaanse voetbalploeg bedoelen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:57 schreef Againzender het volgende:
Ik denk dat de Kaiser Chiefs pas in het laatste uur komen
wat een conclusie zo rond 9 uur!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:57 schreef Againzender het volgende:
We hebben nog een uurtje te gaan dus dat vermoeden heb ik ook..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:57 schreef Againzender het volgende:
zou het?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:57 schreef Againzender het volgende:
bier he, word je helder vanquote:
owwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan de mensen die wel een idee hadden
Iddquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:48 schreef Againzender het volgende:
Ah, eindelijk weer eens een ouder nummer van Scissor Sisters
spuit 11quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
Idd
I Don't Feel Like Dancing is gewoon doodgedraaid, die hoef ik voorlopig niet meer te horen..
dat waren ze al ff, maar nu zijn ze ook nog eens in het juiste vertrekquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:05 schreef Cee het volgende:
De heren zijn in de building!
quote:Blog Time
2 February 2007, 14:23
I am in a van with Ricky and Nick. We're on our way to Amsterdam. Pnut and Simon are in the crap van.......skit!......We've just landed in a plane.....I don't mean we've actually landed the plane ourselves, although I'm sure I could do it............. as I can do anything.
It was the Meteor awards last night in Dublin.....we didn't win anything.....mostly due to the fact that we wern't nominated for owt. Played ruby (live)....watched everyone else play to backin tracks.........Winehouse has a cool voice though!
Hung out with Simon Pegg...Nick Frost...and Edgar Wright....nice chaps....much funnier on the telly though.
Anyway, in Amsterdam for a day promoting YTAM then off to Berlin tonight....yip a de do da day.
In a bit,
Whitey.
Je hoort gewoon dat ie een beetje zenuwachtig is..quote:
idd...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Het klinkt alsof de Chiefs er zelf weinig zin in hebben
Vind ik altijd jammer aan dit soort dingen, daarom zie ik liever alleen een optreden...quote:
Ik ookquote:
idd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zullen vast moe zijn. Dan is zo'n houding niet eens zo heel erg vreemd.
Dit is idd beterquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
idd.
Maar als een interview niet loopt, kan je altijd nog proberen melig te worden zoals nu
M`n pa kwam al kijken of ze al gingen spelen...jonge! Nu is hij onder de douche, dus nu moeten ze nog even wachten hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:17 schreef Againzender het volgende:
WTF wordt dit met die request??
Dat mocht je niet verder vertellenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:16 schreef biggetje het volgende:
Ohhhh, in de Paradiso eind Mei!!!
of zit dat altijd in muziek van Bjork? Meestal luister ik daar niet naar namelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:17 schreef Againzender het volgende:
ik hoor een klokkenspel!
Ja, dat was een request van The Kaiser Chiefsquote:
en de derde keer op Pinkpop wellicht... hoop ik toch maar heel ergquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:16 schreef biggetje het volgende:
Ohhhh, in de Paradiso eind Mei!!!
Gelukkig hebben ze meer verstand van muziek MAKENquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, dat was een request van The Kaiser Chiefs
laat dat, het loopt net weer soepelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf spoelt snel het forum terug
Live luisteren én kijkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:22 schreef -Hans- het volgende:
HuH ? waarom lopen ze nu allemaal de studio uit.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt net of Veenstra in het koortje staat mee te haahaa'en
om te kijken denk ik??quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:22 schreef -Hans- het volgende:
HuH ? waarom lopen ze nu allemaal de studio uit.
Da's volgens mij echt zo, en echt valsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt net of Veenstra in het koortje staat mee te haahaa'en
iddquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:23 schreef Wheeling het volgende:
jammer dat ze vergeten de webcam te verzetten
Wist niet dat het optreden in een ander kamertje was, vandaar dat ik er een beetje vreemd tegenaan keek.quote:
ja, goied plan! revolutie!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, dat doen ze goed!
ALs we nu de studio inlopen dan kunenn we de show overnemen.![]()
Zou het echtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's volgens mij echt zo, en echt vals
da's altijd in de gangquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wist niet dat het optreden in een ander kamertje was, vandaar dat ik er een beetje vreemd tegenaan keek.
Wel een goed nummer, tiktiktik...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:24 schreef Cee het volgende:
En Fok! staat troosteloos op het scherm naar een lege kiet te staren.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf spoelt snel het forum terug
Hier zijn Vincent en Hans en wij gaan vandaag alleen maar vette hits draaien!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, goied plan! revolutie!
* bier even wegzet *
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:25 schreef TheVulture het volgende:
I predict a Riot... wat mij betreft hun beste nummer
Ruby is beter imhoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:25 schreef TheVulture het volgende:
I second that !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Everyday i love you less and less vind ik toch beter.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Live zijn ze echt ontzettend goed... heb ze nu twee keer live gezien... twee keer op Pinkpop het was echt zo gaafquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:26 schreef Seraphina het volgende:
Ze zijn wel goed live zeg(heb op tv wel iets...ahum...minder goeds gezien nl, mja, zijn momentopnames euf keurs)
Zo erg is dat toch niet ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:29 schreef Wheeling het volgende:
bedankt dat we niet mee mochten kijken mannen![]()
![]()
nou....die luchtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:29 schreef Cee het volgende:
Nou jongens, en, vertel, hoe ruiken ze in 't echt?
Pcies! Er was wel iemand met een camera die daar rondliep toch? Dus wie weet komt er nog wat op de 3fm site. Maar het gaat om het geluid en het klonkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet ?
Een webcam is een leuk extraatje, maar het gaat om het geluid...tis radio
Zijn redenen voor. Vergeten zijn we het iig nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:25 schreef D.Rose het volgende:
waarom schakelen ze niet over naar de cam in de hal?
niet het bekendste van ze, maar iddquote:
ja zekersquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet ?
Een webcam is een leuk extraatje, maar het gaat om het geluid...tis radio
Ah, dat verklaart een hoop! Dank voor de info, goede service zegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:35 schreef Ekdom het volgende:
Optreden was te gek! Het mocht om wat rechten-redenen niet op de webcam, maar de opnames komen snel op 3fm.nl!
ah, vandaar. Maakt niet, het gaat om hjet geluid tenslotte! En we pikken het tzt wel mee van de 3FM sitequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:35 schreef Ekdom het volgende:
Optreden was te gek! Het mocht om wat rechten-redenen niet op de webcam, maar de opnames komen snel op 3fm.nl!
eejjjjjjjjquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:35 schreef Ekdom het volgende:
o, ok...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
misschien kan iemand ff posten over het brandalarm
Bedankt voor de info!! We houden dan de site wel in de gaten!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:35 schreef Ekdom het volgende:
dit is eigenlijk ,best een vaag berichtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:35 schreef MichielV het volgende:
[..]
Zijn redenen voor. Vergeten zijn we het iig niet
- Domien onder Michiel's account-
- Ah. Zie Ekdom! Waarschijnlijk Michiel... -
Gaaf man, kan niet wachten op de opnames!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:35 schreef Ekdom het volgende:
Duidelijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:35 schreef MichielV het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:35 schreef Ekdom het volgende:
Lastig he, zo'n wisseling van de wacht.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:35 schreef MichielV het volgende:
[..]
Michielquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:37 schreef MutZ het volgende:
Thnx Gerard & Domien voor de info
Gewoon een beetje kloons van elkaar zijn jullie nu gewoonquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:35 schreef MichielV het volgende:
[..]
Zou Gerard hier straks ook nog komen posten onder Domiens account?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:37 schreef Seraphina het volgende:
De mannen onder elkaars accounts
Om het makkelijk te houden hahaha
Dat las ik ook laterquote:
Klopt. Ik ben Michiel. Lekker duidelijk weerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:35 schreef MichielV het volgende:
[..]
Bier he,, dat qerkt verheldrendquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:38 schreef Ekdom het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben Michiel. Lekker duidelijk weer![]()
Zou wel leuk zijn om het cirkeltje rond te krijgen jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou Gerard hier straks ook nog komen posten onder Domiens account?
ban!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:38 schreef MutZ het volgende:
Gewoon een beetje kloons van elkaar zijn jullie nu gewoon
Tis idd weer makkelijk uit elkaar te houden... Nu Domien z'n account nog...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:38 schreef Ekdom het volgende:
[..]
Jup, is lastig je vingers gebruiken hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bier he,, dat qerkt verheldrend
Nee. Ik ben Michiel. Jij bent Gerard. Toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:38 schreef Ekdom het volgende:
[..]
He Michiel (*naar avatar kijkt) wat heb je met je haar gedaan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:38 schreef Ekdom het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nee. Ik ben Michiel. Jij bent Gerard. Toch?
Jij was Maricha toch??quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
heb je hier vaker last van?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
'r zatc een vlieg op mijn beeldschermquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:39 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Jup, is lastig je vingers gebruiken he![]()
Het begint nu toch enigszins verwarrend te worden!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nee, Annemiek toch?quote:
Zou het niet stiekem tante Antiroos zijn? Of toch Annemieke?quote:
Hij staat op 'Turn up the bass', deel 21 geloof ikquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het begint nu toch enigszins verwarrend te worden!![]()
Geweldige mix van DJ Sandstorm, dit was een van de betere. Usura - Open Your Mind, die ga ik eens even opsnorren.
quote:
Dank je, maar ik heb hier nog ergens (met de nadruk op ergensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij staat op 'Turn up the bass', deel 21 geloof ik
Ik moet nog even terugluisteren, je staat nog niet in de OP of wel?quote:
goede keuzequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil graag de kippenvelversie van Good Things End
Dat maakt het idd wel erg verleidelijk... Al heb ik dan maar 1 vraag goed, de badeend doet het hemquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:41 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Nee, Annemiek toch?
*gaat volgende week proberen de popquiz te spelen in MetMichiel....Als zelfs D.Rose een badeend heeft...![]()
Denk ik...
Als ik zo vrij mag zijn:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:43 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ik moet nog even terugluisteren, je staat nog niet in de OP of wel?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef Sirolf het volgende:
Nizlopi - Jcb Song lijkt mij toch ook wel weer eens leuk.
En Michiel helpt je meestal wel een puntje scoren dusssss....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat maakt het idd wel erg verleidelijk... Al heb ik dan maar 1 vraag goed, de badeend doet het hem
Dat was ook mijn ideequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat maakt het idd wel erg verleidelijk... Al heb ik dan maar 1 vraag goed, de badeend doet het hem
Ik heb je optreden gisteren gemist, vandaar. En moet wel bijblijven natuurlijkquote:
Count me in!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef Seraphina het volgende:
[..]
En Michiel helpt je meestal wel een puntje scoren dusssss....![]()
dat was niet nodig geweestquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn:
http://www.zshare.net/aud(...)ose_popkwis-mp3.html
Ah, je hebt m'n fax ontvangen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:45 schreef Glacier het volgende:
Dit topic moet vol voor 22.00 hoor ik net in irc
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn:
http://www.zshare.net/aud(...)ose_popkwis-mp3.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |