Dat las ik ook laterquote:
Klopt. Ik ben Michiel. Lekker duidelijk weerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:35 schreef MichielV het volgende:
[..]
- Ah. Zie Ekdom! Waarschijnlijk Michiel... -
Bier he,, dat qerkt verheldrendquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:38 schreef Ekdom het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben Michiel. Lekker duidelijk weer![]()
Zou wel leuk zijn om het cirkeltje rond te krijgen jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou Gerard hier straks ook nog komen posten onder Domiens account?
ban!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:38 schreef MutZ het volgende:
Gewoon een beetje kloons van elkaar zijn jullie nu gewoon
Tis idd weer makkelijk uit elkaar te houden... Nu Domien z'n account nog...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:38 schreef Ekdom het volgende:
[..]
Jup, is lastig je vingers gebruiken hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bier he,, dat qerkt verheldrend
Nee. Ik ben Michiel. Jij bent Gerard. Toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:38 schreef Ekdom het volgende:
[..]
He Michiel (*naar avatar kijkt) wat heb je met je haar gedaan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:38 schreef Ekdom het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nee. Ik ben Michiel. Jij bent Gerard. Toch?
Jij was Maricha toch??quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
heb je hier vaker last van?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
'r zatc een vlieg op mijn beeldschermquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:39 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Jup, is lastig je vingers gebruiken he![]()
Het begint nu toch enigszins verwarrend te worden!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nee, Annemiek toch?quote:
Zou het niet stiekem tante Antiroos zijn? Of toch Annemieke?quote:
Hij staat op 'Turn up the bass', deel 21 geloof ikquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het begint nu toch enigszins verwarrend te worden!![]()
Geweldige mix van DJ Sandstorm, dit was een van de betere. Usura - Open Your Mind, die ga ik eens even opsnorren.
quote:
Dank je, maar ik heb hier nog ergens (met de nadruk op ergensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij staat op 'Turn up the bass', deel 21 geloof ik
Ik moet nog even terugluisteren, je staat nog niet in de OP of wel?quote:
goede keuzequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil graag de kippenvelversie van Good Things End
Dat maakt het idd wel erg verleidelijk... Al heb ik dan maar 1 vraag goed, de badeend doet het hemquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:41 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Nee, Annemiek toch?
*gaat volgende week proberen de popquiz te spelen in MetMichiel....Als zelfs D.Rose een badeend heeft...![]()
Denk ik...
Als ik zo vrij mag zijn:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:43 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ik moet nog even terugluisteren, je staat nog niet in de OP of wel?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef Sirolf het volgende:
Nizlopi - Jcb Song lijkt mij toch ook wel weer eens leuk.
En Michiel helpt je meestal wel een puntje scoren dusssss....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat maakt het idd wel erg verleidelijk... Al heb ik dan maar 1 vraag goed, de badeend doet het hem
Dat was ook mijn ideequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat maakt het idd wel erg verleidelijk... Al heb ik dan maar 1 vraag goed, de badeend doet het hem
Ik heb je optreden gisteren gemist, vandaar. En moet wel bijblijven natuurlijkquote:
Count me in!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef Seraphina het volgende:
[..]
En Michiel helpt je meestal wel een puntje scoren dusssss....![]()
dat was niet nodig geweestquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn:
http://www.zshare.net/aud(...)ose_popkwis-mp3.html
Ah, je hebt m'n fax ontvangen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:45 schreef Glacier het volgende:
Dit topic moet vol voor 22.00 hoor ik net in irc
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn:
http://www.zshare.net/aud(...)ose_popkwis-mp3.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |