of zit dat altijd in muziek van Bjork? Meestal luister ik daar niet naar namelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:17 schreef Againzender het volgende:
ik hoor een klokkenspel!
Ja, dat was een request van The Kaiser Chiefsquote:
en de derde keer op Pinkpop wellicht... hoop ik toch maar heel ergquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:16 schreef biggetje het volgende:
Ohhhh, in de Paradiso eind Mei!!!
Gelukkig hebben ze meer verstand van muziek MAKENquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, dat was een request van The Kaiser Chiefs
laat dat, het loopt net weer soepelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf spoelt snel het forum terug
Live luisteren én kijkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:22 schreef -Hans- het volgende:
HuH ? waarom lopen ze nu allemaal de studio uit.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt net of Veenstra in het koortje staat mee te haahaa'en
om te kijken denk ik??quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:22 schreef -Hans- het volgende:
HuH ? waarom lopen ze nu allemaal de studio uit.
Da's volgens mij echt zo, en echt valsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt net of Veenstra in het koortje staat mee te haahaa'en
iddquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:23 schreef Wheeling het volgende:
jammer dat ze vergeten de webcam te verzetten
Wist niet dat het optreden in een ander kamertje was, vandaar dat ik er een beetje vreemd tegenaan keek.quote:
ja, goied plan! revolutie!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, dat doen ze goed!
ALs we nu de studio inlopen dan kunenn we de show overnemen.![]()
Zou het echtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's volgens mij echt zo, en echt vals
da's altijd in de gangquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wist niet dat het optreden in een ander kamertje was, vandaar dat ik er een beetje vreemd tegenaan keek.
Wel een goed nummer, tiktiktik...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:24 schreef Cee het volgende:
En Fok! staat troosteloos op het scherm naar een lege kiet te staren.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf spoelt snel het forum terug
Hier zijn Vincent en Hans en wij gaan vandaag alleen maar vette hits draaien!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, goied plan! revolutie!
* bier even wegzet *
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:25 schreef TheVulture het volgende:
I predict a Riot... wat mij betreft hun beste nummer
Ruby is beter imhoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:25 schreef TheVulture het volgende:
I second that !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:25 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |