Op naar de 100quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:23 schreef Cee het volgende:
Nummertje 41 al! Het schiet aardig op.
post 'm maar even dan plak ik hem erinquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:23 schreef Sirolf het volgende:
Zojuist in de OP de link naar de chatbox toegevoegd. Blijkbaar net te laat om nog hier in de OP te krijgen.
Kijk maar in de wiki.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
post 'm maar even dan plak ik hem erin
Denk dat ze in ander kamertje bezig zijn..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:24 schreef Againzender het volgende:
Waar ging ioedereen opeens naar kijken? De gasten staan voor de deur?
Yep, die met die sjaalquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:25 schreef TheVulture het volgende:
is Domien er ook vanavond?
Ik denk dat ie een kratje Kaisers aan het halen is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:25 schreef TheVulture het volgende:
is Domien er ook vanavond?
voetbahquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
Oeh.. FC Groningen - Hoerenveen op de tv, dat wordt even multitasken.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
New Radicals. Doet me altijd denken aan good 'old' Wim Rigter.
Jup. Wim Rigter, respect.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
ja, lastig dit. Radio luisteren, voetbal kijken, webcam kijken, posten op het forumquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
Oeh.. FC Groningen - Hoerenveen op de tv, dat wordt even multitasken.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
denk dat je niet de enige bent die dat heeft.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan zeggen ze dat wij mannen neit kunnen multitasken!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, lastig dit. Radio luisteren, voetbal kijken, webcam kijken, posten op het forum
Bier
Denk 't ook niet idd. Geweldig nummer en een nog geweldigere kerel was Wimquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
denk dat je niet de enige bent die dat heeft.....
Zit met verbazing te lezen Hans!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat wij mannen neit kunnen multitasken!![]()
Ik zeg met bier is alles mogelijk!![]()
Met bier op denken mannen alles te kunnenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik beken, ik moest toch ff lachen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Met bier op denken mannen alles te kunnen![]()
grapje hoor
Oorpijn krijg ik van dit gejank.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:40 schreef biggetje het volgende:
verschrikkelijk nummer dit
Mannen kunnen ook best multitasken, maar ze moeten dan gewoon zelf allebei de taken belangrijk vinden. Denk dat dat vaak het probleem is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Met bier op denken mannen alles te kunnen![]()
grapje hoor
Die is wel tofquote:
nee, met bier denk je dat alles mogelijk isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, met bier denk je dat alles mogelijk isDutch courage enzo
Leuk lied zeg!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:48 schreef Againzender het volgende:
Ah, eindelijk weer eens een ouder nummer van Scissor Sisters
Music is the victim is ook een zeer swingend SS nummer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:49 schreef ChatGirl het volgende:
Beter dan Don't feel like dancing dat compleet doodgedraaid is.
Dat flipperenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
Vind het tot op heden weer een prima uitzending, en dan moet de hoofdact nog komen.
Hoewel ik dat, toen het net uit was, een hgeel leuk nummer vond! Net als dit nummer trouwens, staat op mijn CD-voor-lange-autorittenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:49 schreef ChatGirl het volgende:
Beter dan Don't feel like dancing dat compleet doodgedraaid is.
ah, alles is duidelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Er waren problemen bij de AMS-IX (belangrijk i-net knooppunt), vandaar dat FoK! zat te bokken.
Aha, dus het probleem zat niet bij FOK!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Er waren problemen bij de AMS-IX (belangrijk i-net knooppunt), vandaar dat FoK! zat te bokken.
Kortom er was file?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Heb zelf niet verder gekeken dan Fok!, maar ik hoor van anderen dat ze ook problemen hadden met het bereiken van internetsites.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Aha, dus het probleem zat niet bij FOK!Dan hebben er wel meer sites problemen gehad denk ik.
oww dat was er mis!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
ik heb vanavond ook alleen maar hier en op 3FM gekekenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb zelf niet verder gekeken dan Fok!, maar ik hoor van anderen dat ze ook problemen hadden met het bereiken van internetsites.
Nee?quote:
quote:
Ze zouden toch niet de hele tijd die afrikaanse voetbalploeg bedoelen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:57 schreef Againzender het volgende:
Ik denk dat de Kaiser Chiefs pas in het laatste uur komen
wat een conclusie zo rond 9 uur!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:57 schreef Againzender het volgende:
We hebben nog een uurtje te gaan dus dat vermoeden heb ik ook..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:57 schreef Againzender het volgende:
zou het?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:57 schreef Againzender het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |