quote:Op maandag 29 januari 2007 11:38 schreef hierissiedan het volgende:
[afbeelding]
Een orange M600, hiena wil ik de Iphone van apple
Dat is kankercreepyquote:Op maandag 29 januari 2007 12:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het klinkt misschien gek maar ik heb nog nooit een telefoon gehad. Ik héb er wel een maar ik heb die nog nooit gebruikt.Ik zou dus ook niet weten hoe zo'n ding werkt.
Hoezo dat?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan telefoneren.
voor face to face heb je umts toch? zodat je kan videobellen met elkaar...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb er ook een schurfthekel aan, veel liever face-to-face contact. Maar goed, je ontkomt er soms niet aan, en daarvoor heb je dan een telefoon
Die ziet er op zich wel oke uit. Welk type is het?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:25 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
waardeloze klote telefoon.
moet om de 2 dagen rebooten anders doet ie t gewoon niet.
kan dan niet bellen en ook niet gebeld worden. echt vreselijk idioot.
mja aan de andere kant hij heeft wel pushmail en dat werkt dan wel weer goed.
M600iquote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Die ziet er op zich wel oke uit. Welk type is het?
dan moet je zorgen dat je een leuke telefoon hebt, dan is het geen straf om ernaar te kijken. En met je nieuwe bril zie je hem ook nog weer anders/beter!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, en dat is gratis
Dan kun je een beetje naar je telefoon gaan zitten kijken, da's net zo kut.
sony erikszoon m600iquote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Die ziet er op zich wel oke uit. Welk type is het?
Een harde reset schijnt daarbij wel eens te helpen... (het is en blijft windows, en dat moet je ook een keer in de zoveel tijd alles opnieuw instaleren...)quote:Op maandag 29 januari 2007 14:52 schreef tho_Omas het volgende:
Ik heb een SPVm500 en hij wordt sloooooom.
[afbeelding]
Die heb ik ookquote:
Volgens mij hebben wij dezelfdequote:Op maandag 29 januari 2007 11:20 schreef existenz het volgende:
Eén die belt.
Nou de mijne is overijverig. Zo nu en dan voert ie uit zichzelf een harde reset uit, maarja nog 1 maand en dan kan er een nieuwe komen. Ik heb er spijt van dat ik te lui was om orange in de zomer op te zeggen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:11 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Een harde reset schijnt daarbij wel eens te helpen... (het is en blijft windows, en dat moet je ook een keer in de zoveel tijd alles opnieuw instaleren...)
Je betaald gewoon gespreid. Dat telefoonabbonement dat erbij zit kost je provider een euro per maandquote:Op maandag 29 januari 2007 23:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik geloof er in
(althans, voor mij is het ding gratis)
Wat is het opzeg termijn van orange tegenwoordig. Bij mijn vorige abbo was het 1 maand? Is het nu anders, dan kan ik er alvast rekening mee houden...Overigens na 1 kaar kan je je tel toch simlockvrij maken? Dan wil ik dat alvast doen. Ik ben overigens erg blij met mijn m600 en hoop dat ik er nog een hele tijd mee kan doen. Die iphone vind ik ook erg prachtig maar die zal ik alleen aanschafffen als mijn m600 er mee op houd(wil na het abbo een simkaartje met een goedkoop abbotje erin 100 belminuten voor 3,95 ofzo)quote:Op maandag 29 januari 2007 23:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nou de mijne is overijverig. Zo nu en dan voert ie uit zichzelf een harde reset uit, maarja nog 1 maand en dan kan er een nieuwe komen. Ik heb er spijt van dat ik te lui was om orange in de zomer op te zeggen.
Tegenwoordig is het 3 maanden opzegtermijn zelfs. Simonly is idd verstandig als je telefoon goed werkt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:55 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Wat is het opzeg termijn van orange tegenwoordig. Bij mijn vorige abbo was het 1 maand? Is het nu anders, dan kan ik er alvast rekening mee houden...Overigens na 1 kaar kan je je tel toch simlockvrij maken? Dan wil ik dat alvast doen. Ik ben overigens erg blij met mijn m600 en hoop dat ik er nog een hele tijd mee kan doen. Die iphone vind ik ook erg prachtig maar die zal ik alleen aanschafffen als mijn m600 er mee op houd(wil na het abbo een simkaartje met een goedkoop abbotje erin 100 belminuten voor 3,95 ofzo)
Of ik besluit over 1,5 jaar dat ik een abbo met laptop neem, en dan gaat die sim in mijn m600...
Maar ag ik zie wel...
Heb ik ook nu.... gewoon een goeie zakelijke telefoonquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:19 schreef m-materazzi het volgende:
Ik heb nokia 6230i. Die heeft wel bijna iedereen,maarja.
Ga es doodquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Die ik hierboven postte hebben we nooit gehad maar deze stond eerst boven en vroeger beneden: [afbeelding]
Wat nou?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nou?
Jongetje van 17 die 'stoer' doen.quote:
Ik maak een grapje, gekquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Jongetje van 17 die 'stoer' doen.Godverdomme wat ik ik daar een onwijze hekel aan.
Ik heb niet voor niks meestal een hekel aan jongens onder de 50. Waarom dat hoef ik niet eens uit te leggen denk ik.
![]()
Ik maakte ook een grapje toen ik zei "Ga es dood"...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En waarom gaf je geen antwoord op mijn vraag? Omdat je zelf niet eens weet waarom je op mij regareerde waarschijnlijk?
Heb dat klote ding ook al 1.5 jaar joystick doet het harstikke brak, gelukkig is me abbo in de zomer afgelopen en kan ik een nieuwe uitzoekenquote:
dattum.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[afbeelding]
Deze telefoon met walkman....erg relaxed
Die heb ik ookquote:Op zondag 4 februari 2007 10:56 schreef dikkekaas het volgende:
[afbeelding]
i iz teh pimpzor, se k310i, infrarood, 15 mb
Deze heb ik ookquote:Op zondag 4 februari 2007 01:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
LG KG800 sinds vorige week...
[afbeelding]
Deze heb ik ook. Beste telefoon ooitquote:Op maandag 29 januari 2007 12:15 schreef Freeloader het volgende:
De Nokia N80
[afbeelding]
Best tevreden mee
Die klip is de lenskapquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:43 schreef Hijacking het volgende:
die clip kun je er toch wel afhalenanders is die gay
als jij het zou willen, kan je em er wel afbreken jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:43 schreef Hijacking het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:43 schreef Hijacking het volgende:
dacht dat het zo'n hippe doe hem aan je broekriem houder clip wasquote:Op zondag 18 februari 2007 21:42 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
als jij het zou willen, kan je em er wel afbreken ja
Ik ook! Echt fijne telefoon, heel mooi scherm, speelt mp3s en een redelijke camera. Ook was ie redelijk goedkoop zo'n 200 euro.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:52 schreef braampie het volgende:
Samsung SHG X-820 voorheen de dunste telefoon...... (8 MM)![]()
nu is er al weer een dunnere van samsung, 5,9 MM dikte![]()
Anyways vrij goedkoop telefoontje en je kan er enorm veel mee
jammer alleen dat er geen SD/Msd in kan....
http://media.prylfeber.se/2006/samsung_SGH-X820.jpg Pics @ link ^^
Die T100 is superfijn! Ik had er ook één, maar die brak doormiddenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:47 schreef greatchampion het volgende:
[afbeelding]
nu tijdelijk deze omdat die bovenste keduk is![]()
[afbeelding]
iddquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:14 schreef Petrulli het volgende:
Verder moet je de telefoon wel heel stil houden om een mooie foto te maken.
W800i heb ik ook nog liggen. Evenals een Samsung C100, Siemens M35 en Siemens C55.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:38 schreef DMarley het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze 2 tot mijn beschikking
Sony Ericsson W850I+Sony Ericsson W800I
Het is inderdaad een pats telefoon.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:29 schreef _christiaan_ het volgende:
Laat ik dan ook mar ff patsen met m'n telefoon:
[afbeelding]
[afbeelding]
En met een Nokia poetsdoekie![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
(voor de niet-kenners: 't is een Nokia 8800 Sirocco Edition)
Tegelijkertijd er een lening voor afgesloten bij meneer Scheringa?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:29 schreef _christiaan_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
2quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:33 schreef Afzuigkap het volgende:
Mijn moeder heeft m'n prepaid over genomen:
[afbeelding]
En ik haar abbo:
[afbeelding]
Maar ik wil een andere en zit te twijfelen tussen:
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
Wat vinden jullie? En alleen een van de vier, geen andere dus.
Ja hij bevalt zeker, hij is niet heel erg snel. Maar niet vervelend langzaam.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:30 schreef kbeurden het volgende:
[..]
Bevalt tie? Ik heb em eergisteren besteld bij t-mobile
Qua specificaties heeft ie niet veel te bieden, is ook meer een zakelijke telefoon. Maar je gebruikt hem toch vooral om te bellen of niet?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:29 schreef _christiaan_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
Jep. Je kan heerlijk telefoontjes aannemen met z'n kogelgelagerde slide. O.a. een reden om dees te nemen. Ik gebruik verder weinig van dat ding, de camera af en toe en de bluetooth GPRS modem (internetten tijdens stroomuitval for the winquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:52 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Qua specificaties heeft ie niet veel te bieden, is ook meer een zakelijke telefoon. Maar je gebruikt hem toch vooral om te bellen of niet?
Wat doe jij in pubquote:Op zondag 11 maart 2007 05:38 schreef compier het volgende:
thuis, crappy motorola mpx200...![]()
hier, Alltel motorola v262
[afbeelding]
nog crappier
Maarja het is allemaal maar tijdelijk![]()
Samsung D600.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:18 schreef gfo het volgende:
wtf moet je met een 8800 als 2e telefoon.. wat heb je dan als eerste telefoon?
Waar gekocht?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:33 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
voor 30 euro vandaag even de motofone als reserve toestel gehaaldnul komma nul opties en mogelijkheden, ja bellen en sms-en (geen sms geheugen) maar hij is wel stevig en strak ontworpen.
Mediamarkt, maar je kunt 'm ook als prepaid kopen via www.t-mobile.nlquote:
Vertu?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:18 schreef gfo het volgende:
wtf moet je met een 8800 als 2e telefoon.. wat heb je dan als eerste telefoon?
dies vet gek.. gaak halen.. voort stappenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:33 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
voor 30 euro vandaag even de motofone als reserve toestel gehaaldnul komma nul opties en mogelijkheden, ja bellen en sms-en (geen sms geheugen) maar hij is wel stevig en strak ontworpen.
mijn uber crappy telefoon postenquote:
De K800i kwam echt 2 weken nadat ik W810i bij abo had genomen uitquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:51 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb een W810i en deze week de K800i gekregen.
De eerste gaat binnen nu en 2 weken in de verkoop.
Hehe das lullig voor je.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:14 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
De K800i kwam echt 2 weken nadat ik W810i bij abo had genomen uit
Jep N73 Music Edition dan...quote:
hmm wat is het verschil? Die kwam NET uit nadat ik de mijne had besteld hahaquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jep N73 Music Edition dan...![]()
[afbeelding]
Met 2GB ipv 1GB
en waarom zou dat niet mogen? lutserquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
was dat nodig om dit topic om hoog te schoppen....
Maar heb een D900
'k had niet eens naar de date gekekenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
was dat nodig om dit topic om hoog te schoppen....
Maar heb een D900
dies wel vet... Hoe heet ie?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:04 schreef Adelante het volgende:
volgende maand in de UK eens kijken of ik deze kan scoren:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe heb je het ding gemold?quote:
Ik doe 2 jaar met m'n telefoons en ik verwacht dat videobellen in de komende 2 jaar toch wat meer mainstream gaat worden. Het is niet veel duurder dan normaal bellen en steeds meer mensen hebben een telefoon die ervoor geschikt is. Tis gewoon lachequote:
Ik stond op een afgelegen plek, wachtend op een lift, toen ik moest uitleggen waar het was viel ie tot 2x toe zomaar uit, toen heb ik hem uit frustratie in tweeën gebrokenquote:
Ik heb al een schijthekel aan de jeugd met een webcam nou komt dat ook nog in opmarsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:45 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik doe 2 jaar met m'n telefoons en ik verwacht dat videobellen in de komende 2 jaar toch wat meer mainstream gaat worden. Het is niet veel duurder dan normaal bellen en steeds meer mensen hebben een telefoon die ervoor geschikt is. Tis gewoon lache![]()
wel chill als je ruzie in de stad hebt gooi je diegene gewoon doodquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:09 schreef Ipho het volgende:
Mijnes:
[afbeelding]
Maar is al veel te oud natuurlijkgeef er niet echt om verder.. Wil een 8800 of een N95 hier naar, nokia natuurlijk!
wtf moet je met 2 camera's zeg...wat een onzin allemaal. Het is een TELEFOON!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:36 schreef Bigs het volgende:
Nu deze:
[afbeelding]
Nokia 6681, bijna 2 jaar oud alweer
Als ik terugkom van vakantie wordt ie vervangen door deze:
[afbeelding]
Samsung SGH-i600
Lekker met 2 camera's, QWERTY keyboard, WLAN en HSDPA 8)
Heb ik ook en bevalt me prima! nog nooit gereboot. ook is ie nie kapot te krijgen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:25 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
waardeloze klote telefoon.
moet om de 2 dagen rebooten anders doet ie t gewoon niet.
kan dan niet bellen en ook niet gebeld worden. echt vreselijk idioot.
mja aan de andere kant hij heeft wel pushmail en dat werkt dan wel weer goed.
Die van mij blijft soms hangen! kun je 2 minuten wachten tot hij weer doorgaat.. heb m inderdaad al eens bijna in 2en gebroken!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik stond op een afgelegen plek, wachtend op een lift, toen ik moest uitleggen waar het was viel ie tot 2x toe zomaar uit, toen heb ik hem uit frustratie in tweeën gebroken
Wreed, hoe bevalt ie?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef KjellB het volgende:
[afbeelding]
Mijn moeder wilde dat ik bereikbaar wasKocht hem voor 5 euro van m'n broer. Het laatste half jaar gebruik ik hem wel steeds meer, dus waarschijnlijk koop ik binnenkort een nieuwe. Wel Pre-paid.
Hij heeft zelfs een adresboek manquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:34 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Goed, maar je kan er dus alleen mee bellen/smsen
Oh, hij heeft zelfs een wekkerfunctie!![]()
Wajo, dik modelquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef KjellB het volgende:
[afbeelding]
Mijn moeder wilde dat ik bereikbaar wasKocht hem voor 5 euro van m'n broer. Het laatste half jaar gebruik ik hem wel steeds meer, dus waarschijnlijk koop ik binnenkort een nieuwe. Wel Pre-paid.
T9 is kut, want er zit geen woordenboek inquote:
Ik gok dat je hem van Finn hebt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef KjellB het volgende:
[..]
T9 is kut, want er zit geen woordenboek inAf en toe moet ik hem openmaken en het toetsenbord terugduwen, want die zakt wel eens weg. M'n inbox is na 7 berichtjes vol.
I'm loving it
van een oude fiets moet je het leren
Who the fuck is Finn?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:37 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik gok dat je hem van Finn hebt.
[afbeelding]
Die ziet er wel leuk uitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:37 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik gok dat je hem van Finn hebt.
[afbeelding]
En dat je geen licht hebt als je filmt en je niet gelijk van sms naar sms kan gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef DT-PiSanG het volgende:
[afbeelding]
Ook al bijna een jaar de K800i in bezit. Kan dus binnenkort m'n abo verlengen en weer een nieuwe aanschaffen, maar de nieuwere telefoons overtuigen mij niet echt (K800i is exact hetzelfde qua specificaties en zelfs lelijker qua design, N95 zijn veel klachten over en is het hoge bedrag niet waard, Samsung overtuigt technisch gezien ook niet) dus denk ik dat deze voorlopig nog blijf houden. Enige nadeel is dat avi's en mpeg's nog niet ondersteund worden.
Geweldig telefoontje!![]()
Die dus.... maar nooit meer, heb hem sinds eind december zilver is er al vanaf en doe niets raars ermee.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
LG KG800 sinds vorige week...
[afbeelding]
die nokiaquote:Op zondag 11 februari 2007 12:21 schreef Adsum het volgende:
Nog steeds de D600 en 9210i
[afbeelding]
Je kan ook het toestel houden, maar het abbo niet verlengen, maar ff 3 maanden wachten en dan een K850i kopen? 5 megapixel cameraquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef DT-PiSanG het volgende:
[afbeelding]
Ook al bijna een jaar de K800i in bezit. Kan dus binnenkort m'n abo verlengen en weer een nieuwe aanschaffen, maar de nieuwere telefoons overtuigen mij niet echt (K800i is exact hetzelfde qua specificaties en zelfs lelijker qua design, N95 zijn veel klachten over en is het hoge bedrag niet waard, Samsung overtuigt technisch gezien ook niet) dus denk ik dat deze voorlopig nog blijf houden. Enige nadeel is dat avi's en mpeg's nog niet ondersteund worden.
Geweldig telefoontje!![]()
handig, 5 megapixelquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan ook het toestel houden, maar het abbo niet verlengen, maar ff 3 maanden wachten en dan een K850i kopen? 5 megapixel cameraen heel veel gb's geheugen
Dat vind ik dus ook.. betaal ik weer 1 of 2 jaar een veel hoger bedrag per maand voor een paar GB en 5 megapixels.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
handig, 5 megapixel
ipv dat ze eens aan kwaliteit ipv kwantiteit gingen werken...
Idd, sony ericsons' camera's zuigen te diep, al geven ze 10 mpixel camera, de kwaliteit komt niet in de buurt bij Nokia of Samsungquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
handig, 5 megapixel
ipv dat ze eens aan kwaliteit ipv kwantiteit gingen werken...
Niet in de buurt van Samsung? Zeker op je hoofd gevallen? Samsung valt echt zwaar tegen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef EricT het volgende:
[..]
Idd, sony ericsons' camera's zuigen te diep, al geven ze 10 mpixel camera, de kwaliteit komt niet in de buurt bij Nokia of Samsung
PISANGquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:49 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
Niet in de buurt van Samsung? Zeker op je hoofd gevallen? Samsung valt echt zwaar tegen!![]()
N73 en K800i kwamen ongeveer tegelijkertijd uit en verschillen onderling weinig van kwaliteit (vind persoonlijk de K800i beter), maar het scheelt echt niet veel.
Nougoed, ieder zijn eigen smaak en keuze he.. Ik vind de K800i tot nu toe 1 van de weinige telefoons van SE die wel mooi is qua design. Ik zelf vind de touch-toetsen, het schuif-systeem, en menu-indeling, en geluidskwaliteit weer matig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:05 schreef EricT het volgende:
[..]
PISANGjust the name weet je
De nieuwste generatie SE cameras zijn redelijk-goed, maar die daarvoor was echt zeer slecht - matig. Daarnaast is het design van SE beetje stijlloos ahhaa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |