quote:Op maandag 29 januari 2007 11:38 schreef hierissiedan het volgende:
[afbeelding]
Een orange M600, hiena wil ik de Iphone van apple
Dat is kankercreepyquote:Op maandag 29 januari 2007 12:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het klinkt misschien gek maar ik heb nog nooit een telefoon gehad. Ik héb er wel een maar ik heb die nog nooit gebruikt.Ik zou dus ook niet weten hoe zo'n ding werkt.
Hoezo dat?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan telefoneren.
voor face to face heb je umts toch? zodat je kan videobellen met elkaar...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb er ook een schurfthekel aan, veel liever face-to-face contact. Maar goed, je ontkomt er soms niet aan, en daarvoor heb je dan een telefoon
Die ziet er op zich wel oke uit. Welk type is het?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:25 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
waardeloze klote telefoon.
moet om de 2 dagen rebooten anders doet ie t gewoon niet.
kan dan niet bellen en ook niet gebeld worden. echt vreselijk idioot.
mja aan de andere kant hij heeft wel pushmail en dat werkt dan wel weer goed.
M600iquote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Die ziet er op zich wel oke uit. Welk type is het?
dan moet je zorgen dat je een leuke telefoon hebt, dan is het geen straf om ernaar te kijken. En met je nieuwe bril zie je hem ook nog weer anders/beter!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, en dat is gratis
Dan kun je een beetje naar je telefoon gaan zitten kijken, da's net zo kut.
sony erikszoon m600iquote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Die ziet er op zich wel oke uit. Welk type is het?
Een harde reset schijnt daarbij wel eens te helpen... (het is en blijft windows, en dat moet je ook een keer in de zoveel tijd alles opnieuw instaleren...)quote:Op maandag 29 januari 2007 14:52 schreef tho_Omas het volgende:
Ik heb een SPVm500 en hij wordt sloooooom.
[afbeelding]
Die heb ik ookquote:
Volgens mij hebben wij dezelfdequote:Op maandag 29 januari 2007 11:20 schreef existenz het volgende:
Eén die belt.
Nou de mijne is overijverig. Zo nu en dan voert ie uit zichzelf een harde reset uit, maarja nog 1 maand en dan kan er een nieuwe komen. Ik heb er spijt van dat ik te lui was om orange in de zomer op te zeggen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:11 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Een harde reset schijnt daarbij wel eens te helpen... (het is en blijft windows, en dat moet je ook een keer in de zoveel tijd alles opnieuw instaleren...)
Je betaald gewoon gespreid. Dat telefoonabbonement dat erbij zit kost je provider een euro per maandquote:Op maandag 29 januari 2007 23:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik geloof er in
(althans, voor mij is het ding gratis)
Wat is het opzeg termijn van orange tegenwoordig. Bij mijn vorige abbo was het 1 maand? Is het nu anders, dan kan ik er alvast rekening mee houden...Overigens na 1 kaar kan je je tel toch simlockvrij maken? Dan wil ik dat alvast doen. Ik ben overigens erg blij met mijn m600 en hoop dat ik er nog een hele tijd mee kan doen. Die iphone vind ik ook erg prachtig maar die zal ik alleen aanschafffen als mijn m600 er mee op houd(wil na het abbo een simkaartje met een goedkoop abbotje erin 100 belminuten voor 3,95 ofzo)quote:Op maandag 29 januari 2007 23:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nou de mijne is overijverig. Zo nu en dan voert ie uit zichzelf een harde reset uit, maarja nog 1 maand en dan kan er een nieuwe komen. Ik heb er spijt van dat ik te lui was om orange in de zomer op te zeggen.
Tegenwoordig is het 3 maanden opzegtermijn zelfs. Simonly is idd verstandig als je telefoon goed werkt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:55 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Wat is het opzeg termijn van orange tegenwoordig. Bij mijn vorige abbo was het 1 maand? Is het nu anders, dan kan ik er alvast rekening mee houden...Overigens na 1 kaar kan je je tel toch simlockvrij maken? Dan wil ik dat alvast doen. Ik ben overigens erg blij met mijn m600 en hoop dat ik er nog een hele tijd mee kan doen. Die iphone vind ik ook erg prachtig maar die zal ik alleen aanschafffen als mijn m600 er mee op houd(wil na het abbo een simkaartje met een goedkoop abbotje erin 100 belminuten voor 3,95 ofzo)
Of ik besluit over 1,5 jaar dat ik een abbo met laptop neem, en dan gaat die sim in mijn m600...
Maar ag ik zie wel...
Heb ik ook nu.... gewoon een goeie zakelijke telefoonquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:19 schreef m-materazzi het volgende:
Ik heb nokia 6230i. Die heeft wel bijna iedereen,maarja.
Ga es doodquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Die ik hierboven postte hebben we nooit gehad maar deze stond eerst boven en vroeger beneden: [afbeelding]
Wat nou?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nou?
Jongetje van 17 die 'stoer' doen.quote:
Ik maak een grapje, gekquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Jongetje van 17 die 'stoer' doen.Godverdomme wat ik ik daar een onwijze hekel aan.
Ik heb niet voor niks meestal een hekel aan jongens onder de 50. Waarom dat hoef ik niet eens uit te leggen denk ik.
![]()
Ik maakte ook een grapje toen ik zei "Ga es dood"...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En waarom gaf je geen antwoord op mijn vraag? Omdat je zelf niet eens weet waarom je op mij regareerde waarschijnlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |