idd, lame mensen. Ik heb een SonyEricsson K310i, goedkoop, valbestendig, goed. Als ik foto's wil maken pak ik wel een fototoestel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:47 schreef Repeat het volgende:
mensen die hun telefoon kopen voor de foto's
Goede phone heb je! Ik heb hem ook maar de 3de van links op je afb.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:21 schreef PPAUL het volgende:
[afbeelding]
alleen dan maar eentje en met een lichtblauw achtig goedkoop frontje
Als je echt een prut toestel wilt moet je dat ding kopen. Geluidskwaliteit van 2 blikjes aan een touwtje is nog beter dan dit ding.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:32 schreef Domai het volgende:
![]()
[afbeelding]
Hij belt, hij smst, de batterij gaat lang mee en hij kan tegen een stootje.
De perfecte telefoon!![]()
Het geeft het begrip 'koelkast' een nieuwe betekenisquote:
Ik heb hem niet gekocht, ik heb m gekregen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:19 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Als je echt een prut toestel wilt moet je dat ding kopen. Geluidskwaliteit van 2 blikjes aan een touwtje is nog beter dan dit ding.
Ik ook. Hoe lang doe je met een volle accu? Ik moet hem elke nacht opladen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
razr
Nouja ik heb een sony ericsson k800i en die maakt toch prima foto's hoor beter dan mijn fototoestel. En de camera daarop was toch wel belangerijk voor mij dan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:47 schreef Repeat het volgende:
mensen die hun telefoon kopen voor de foto's
zegt meer wat over je fototoestel danquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Nouja ik heb een sony ericsson k800i en die maakt toch prima foto's hoor beter dan mijn fototoestel. En de camera daarop was toch wel belangerijk voor mij dan.
Tonks is sowieso een kneus. Hij maakt vast allemaal foto's van zijn cavia enzo.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
zegt meer wat over je fototoestel dan
Doe maar niet zo stoer mongooltjequote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:50 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Tonks is sowieso een kneus. Hij maakt vast allemaal foto's van zijn cavia enzo.
Ja nouja ik zeg toch ook niet dat het een geweldig ding is.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
zegt meer wat over je fototoestel dan
Zou je er graag kanker in zien staan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Zo die reactie zagen we niet aankomen. valt nog mee dat er geen kanker in staat.
Volgens je profiel ben je een man?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:08 schreef Asmooh het volgende:
ik krijg deze week de motorola V3i D&G
[afbeelding]
als je alleen maar smilies kan posten, reageer dan niet?quote:
quote:Beroep Krantenbezorger
Studierichting 3 vwo
hahaquote:Op zondag 28 januari 2007 17:59 schreef tonks het volgende:
Die D&G razr is zooo ghetto.
Ik heb de tweede versie ervan, de nokia 6233.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:50 schreef Frederiqueske het volgende:
Ik heb de nokia 6230i met abonnement van vodafone betaald door mun ouders natuurlijkhele fijne telefoon met een fijn menu, makkelijk te bedienen. Een fijne tel gewoon ligt lekker in de hand, past zo in je zak.
[afbeelding]
mooi dingquote:Op zondag 28 januari 2007 19:05 schreef DeDaan het volgende:
Ik heb deze, Ik moest ¤49,95 bijbetalen bij een 2-jarig Hi 25 abbo.
Maar ik kreeg er wel een "gratis" headset bij.[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |