Ja ok, voor zaken als een agenda, woordenboeken en Tomtom kan ik het nog wel begrijpen. Maar filmkijken op je mobiel vind ik lichtjes overdrevenquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:02 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
je hoeft bijvoorbeeld nooit meer met een papieren agenda rond te lopen en kunt hem als mp3 speler gebruiken. tevens is het leuk om in de trein film te kijken als je geen zin hebt om je laptop alleen daarvoor mee te sjouwen. Daarbij gebriuk ik ook tomtom op mijn mobieltje. Ook woordenboeken gebruik ik het ding voor.
klopt ik lees meestal ook boekquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja ok, voor zaken als een agenda, woordenboeken en Tomtom kan ik het nog wel begrijpen. Maar filmkijken op je mobiel vind ik lichtjes overdreven
Hoe zet ik het makkelijkste al mijn contacts etc van de c500 naar de c600 over? Aangezien jij er ook 2 hebtquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:24 schreef Diesz het volgende:
Ik heb de SPV C500 en de SPV C600
[afbeelding]
Links C550 rechts C600
[afbeelding]
C500
Internetten, agenda bijhouden, emailen, navigeren etc etcquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:57 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb een telefoon waar je mee kunt bellen en smsen enzo....Wat moet je in godsnaam met zo'n halve laptop, behalve pimpen
![]()
ActiveSync?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:18 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Hoe zet ik het makkelijkste al mijn contacts etc van de c500 naar de c600 over? Aangezien jij er ook 2 hebt
Neej, daarom heb ik ook geen lollerpw00n nodig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Heb je geen vrienden?
Ga je langs hun deuren om te vragen of ze mee uitgaan? Of heb je een postduif?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neej, daarom heb ik ook geen lollerpw00n nodig.
Waarom zou je geen vrienden hebben als je geen telefoon hebt ?
thuistelefoons jeweet tochquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ga je langs hun deuren om te vragen of ze mee uitgaan? Of heb je een postduif?
Och gek, ik zie ze toch op msn / ik kom ze tegen dus wtf bbq, en uiteraard hebben we ook nog een thuisteleroflquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ga je langs hun deuren om te vragen of ze mee uitgaan? Of heb je een postduif?
Niet huilen kijk maar eens naar mijn mobiel.quote:Op zondag 3 september 2006 16:30 schreef Raimon_ het volgende:
Sony Ericsson w800i,
Alleen mis me achterklepje ,kost 100 euries compleet cover![]()
[afbeelding]
Echt, een hele behuizing kost iets van 50 euro ofzo hoor, geen 100quote:Op woensdag 6 september 2006 09:15 schreef fvivif het volgende:
[..]
Niet huilen kijk maar eens naar mijn mobiel.
[afbeelding]
Ik vind mijn mobiel wel goed zoquote:Op woensdag 6 september 2006 18:38 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Echt, een hele behuizing kost iets van 50 euro ofzo hoor, geen 100![]()
http://cgi.benl.ebay.be/FREI-T6-SONY-ERICSSON-W800I-W800-PINK-GEHAUSE-COVER-NEU_W0QQitemZ220024136043QQihZ012QQcategoryZ36915QQrdZ1QQcmdZViewItemquote:Op woensdag 6 september 2006 09:15 schreef fvivif het volgende:
[..]
Niet huilen kijk maar eens naar mijn mobiel.
[afbeelding]
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:44 schreef jstn het volgende:
[afbeelding]
Vreselijk ding.
9 van de 10 keer is mn batterij al half leeg omdat dat kut ding in mn broekzak filmpjes en fotos gaat zitten maken.
Mja, nog ff mn abbo laten aflopen en daarna géén samsung meer voor mij.. of althans een heel ander model.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |