quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:30 schreef Agorias het volgende:
razr
Hoe zit het met de camera van die? Beter als de S100 hoop ik?quote:
Ik zal verder niets zeggen, maar:quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:50 schreef Kluupkluup het volgende:
Sagem MyX-8
[afbeelding][afbeelding]
Ik heb hem nu al een jaar en een paar maand maar heb nog geen telefoon gezien (ook niet van de nieuwe '3megapixel'-generatie) die zulke scherpe heldere foto's maakt en zo'n mooi groot en helder scherm heeft.
Kan geen siemens, samsung, nokia of sony aan tippen
Heb je er geen problemen mee dat je er nu niet bijhoort..?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:17 schreef ikke_ook het volgende:
[afbeelding]
Telefoon gebruik ik om te bellen, als ik foto's wil maken pak ik mn fototoestel wel. Deze is supergoedkoop, erg makkelijk in gebruik, alles wat je nodig hebt om te bellen en smsen zit erop, en de accu gaat lekker lang mee door het ontbreken van nutteloze accuverbruikende functies.
Heb die ook gehad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:29 schreef Corksterr het volgende:
[afbeelding]
Geef er dan ook niet echt veel om.
2 megapixels. De foto's zijn wel scherp en er zit een macro stand op. Jammer dat er geen flitser aanwezig is. Maar ja foto's kan je beter met een goeie digicam makenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:38 schreef E- het volgende:
[..]
Hoe zit het met de camera van die? Beter als de S100 hoop ik?
Ik heb de S100
[afbeelding]
Heb jij ook altijd problemen bij het smsen dat als je leestekens wilt invoeren, de T9 de hele tijd uitgeschakeld wordt..?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:59 schreef Ulreazj het volgende:
samsung e730
je hoeft bijvoorbeeld nooit meer met een papieren agenda rond te lopen en kunt hem als mp3 speler gebruiken. tevens is het leuk om in de trein film te kijken als je geen zin hebt om je laptop alleen daarvoor mee te sjouwen. Daarbij gebriuk ik ook tomtom op mijn mobieltje. Ook woordenboeken gebruik ik het ding voor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:57 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb een telefoon waar je mee kunt bellen en smsen enzo....Wat moet je in godsnaam met zo'n halve laptop, behalve pimpen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |