quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:30 schreef Agorias het volgende:
razr
Hoe zit het met de camera van die? Beter als de S100 hoop ik?quote:
Ik zal verder niets zeggen, maar:quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:50 schreef Kluupkluup het volgende:
Sagem MyX-8
[afbeelding][afbeelding]
Ik heb hem nu al een jaar en een paar maand maar heb nog geen telefoon gezien (ook niet van de nieuwe '3megapixel'-generatie) die zulke scherpe heldere foto's maakt en zo'n mooi groot en helder scherm heeft.
Kan geen siemens, samsung, nokia of sony aan tippen
Heb je er geen problemen mee dat je er nu niet bijhoort..?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:17 schreef ikke_ook het volgende:
[afbeelding]
Telefoon gebruik ik om te bellen, als ik foto's wil maken pak ik mn fototoestel wel. Deze is supergoedkoop, erg makkelijk in gebruik, alles wat je nodig hebt om te bellen en smsen zit erop, en de accu gaat lekker lang mee door het ontbreken van nutteloze accuverbruikende functies.
Heb die ook gehad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:29 schreef Corksterr het volgende:
[afbeelding]
Geef er dan ook niet echt veel om.
2 megapixels. De foto's zijn wel scherp en er zit een macro stand op. Jammer dat er geen flitser aanwezig is. Maar ja foto's kan je beter met een goeie digicam makenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:38 schreef E- het volgende:
[..]
Hoe zit het met de camera van die? Beter als de S100 hoop ik?
Ik heb de S100
[afbeelding]
Heb jij ook altijd problemen bij het smsen dat als je leestekens wilt invoeren, de T9 de hele tijd uitgeschakeld wordt..?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:59 schreef Ulreazj het volgende:
samsung e730
je hoeft bijvoorbeeld nooit meer met een papieren agenda rond te lopen en kunt hem als mp3 speler gebruiken. tevens is het leuk om in de trein film te kijken als je geen zin hebt om je laptop alleen daarvoor mee te sjouwen. Daarbij gebriuk ik ook tomtom op mijn mobieltje. Ook woordenboeken gebruik ik het ding voor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:57 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb een telefoon waar je mee kunt bellen en smsen enzo....Wat moet je in godsnaam met zo'n halve laptop, behalve pimpen
![]()
Ja ok, voor zaken als een agenda, woordenboeken en Tomtom kan ik het nog wel begrijpen. Maar filmkijken op je mobiel vind ik lichtjes overdrevenquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:02 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
je hoeft bijvoorbeeld nooit meer met een papieren agenda rond te lopen en kunt hem als mp3 speler gebruiken. tevens is het leuk om in de trein film te kijken als je geen zin hebt om je laptop alleen daarvoor mee te sjouwen. Daarbij gebriuk ik ook tomtom op mijn mobieltje. Ook woordenboeken gebruik ik het ding voor.
klopt ik lees meestal ook boekquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja ok, voor zaken als een agenda, woordenboeken en Tomtom kan ik het nog wel begrijpen. Maar filmkijken op je mobiel vind ik lichtjes overdreven
Hoe zet ik het makkelijkste al mijn contacts etc van de c500 naar de c600 over? Aangezien jij er ook 2 hebtquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:24 schreef Diesz het volgende:
Ik heb de SPV C500 en de SPV C600
[afbeelding]
Links C550 rechts C600
[afbeelding]
C500
Internetten, agenda bijhouden, emailen, navigeren etc etcquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:57 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb een telefoon waar je mee kunt bellen en smsen enzo....Wat moet je in godsnaam met zo'n halve laptop, behalve pimpen
![]()
ActiveSync?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:18 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Hoe zet ik het makkelijkste al mijn contacts etc van de c500 naar de c600 over? Aangezien jij er ook 2 hebt
Neej, daarom heb ik ook geen lollerpw00n nodig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Heb je geen vrienden?
Ga je langs hun deuren om te vragen of ze mee uitgaan? Of heb je een postduif?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neej, daarom heb ik ook geen lollerpw00n nodig.
Waarom zou je geen vrienden hebben als je geen telefoon hebt ?
thuistelefoons jeweet tochquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ga je langs hun deuren om te vragen of ze mee uitgaan? Of heb je een postduif?
Och gek, ik zie ze toch op msn / ik kom ze tegen dus wtf bbq, en uiteraard hebben we ook nog een thuisteleroflquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ga je langs hun deuren om te vragen of ze mee uitgaan? Of heb je een postduif?
Niet huilen kijk maar eens naar mijn mobiel.quote:Op zondag 3 september 2006 16:30 schreef Raimon_ het volgende:
Sony Ericsson w800i,
Alleen mis me achterklepje ,kost 100 euries compleet cover![]()
[afbeelding]
Echt, een hele behuizing kost iets van 50 euro ofzo hoor, geen 100quote:Op woensdag 6 september 2006 09:15 schreef fvivif het volgende:
[..]
Niet huilen kijk maar eens naar mijn mobiel.
[afbeelding]
Ik vind mijn mobiel wel goed zoquote:Op woensdag 6 september 2006 18:38 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Echt, een hele behuizing kost iets van 50 euro ofzo hoor, geen 100![]()
http://cgi.benl.ebay.be/FREI-T6-SONY-ERICSSON-W800I-W800-PINK-GEHAUSE-COVER-NEU_W0QQitemZ220024136043QQihZ012QQcategoryZ36915QQrdZ1QQcmdZViewItemquote:Op woensdag 6 september 2006 09:15 schreef fvivif het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:44 schreef jstn het volgende:
[afbeelding]
Vreselijk ding.
9 van de 10 keer is mn batterij al half leeg omdat dat kut ding in mn broekzak filmpjes en fotos gaat zitten maken.
Mja, nog ff mn abbo laten aflopen en daarna géén samsung meer voor mij.. of althans een heel ander model.
Ik doe er ook niks meer aan , nog effe is me abbo afgelopen kan ik er weer een uitkiezen.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:15 schreef fvivif het volgende:
[..]
\quote:Op donderdag 7 september 2006 19:01 schreef Raimon_ het volgende:
[..]
Ik doe er ook niks meer aan , nog effe is me abbo afgelopen kan ik er weer een uitkiezen.
En ik huilde niet, alleen belt rete lastig
![]()
Vooral lastig af en toe dat de accu af en toe er uit valt![]()
Maare wat heb jij er mee gedaan , telefoon werpen soms![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:18 schreef Allochtoon het volgende:
Hoe zet ik het makkelijkste al mijn contacts etc van de c500 naar de c600 over? Aangezien jij er ook 2 hebt
Is een optie, zelf niet geprobeerd om met Active Sync een backup te maken.... Ik heb alles op mijn sim gezet en ook via Jeyo Mobile Companion een backup gemaakt. Je moet wel de verbinding tussen je phone en pc via Active Sync maken.quote:
Bedankt kan verder nog iemand iets vertellen over de Nokia N80 wat is er kut aan en wat goed?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:44 schreef relaxmax het volgende:
bijvoorbeeld hier iets over de N80: http://www.ciao-shopping.nl/Nokia_N80__Review_28343
..dat aspirantgebruikers in de verkeerde topics zeuren om reviews...quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:33 schreef TiM15 het volgende:
[..]
Bedankt kan verder nog iemand iets vertellen over de Nokia N80 wat is er kut aan en wat goed?![]()
mafkeesquote:Op woensdag 13 september 2006 08:45 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
..dat aspirantgebruikers in de verkeerde topics zeuren om reviews...![]()
nogal een bekend probleem bij Ericsson'squote:Op woensdag 13 september 2006 18:52 schreef CingKorn het volgende:
Sony Ericsson
[afbeelding]
Maar is alweer bijna aan vervanging toe, de camera heeft kuren en de joystick is half dood
gelukkig heb ik er een verzekering op
Kut is, dat als je er een beetje veel mee speelt, de batterij vrij snel leeg is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:33 schreef TiM15 het volgende:
[..]
Bedankt kan verder nog iemand iets vertellen over de Nokia N80 wat is er kut aan en wat goed?![]()
Dan koop je toch een nieuwe?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:30 schreef 99Problems het volgende:
[afbeelding]
Nokia 1600.
Ik wil een nieuwe.![]()
LG kg800 white.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:27 schreef gfo het volgende:
Nu d500 en morgen ofzo mag ik andere bestellen bij abbo.. kweet alleen nog niet welke ik ga halen.. dus TIPS!
De Nokia N95 dude.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:43 schreef Repeat het volgende:
* Repeat zoekt ook een hendig sjiek modelletje. Neig naar nokia, maar die N series zijn zo fucking duur, dus help me ook even

ik heb em ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:48 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Sinds bijna een maand. Er zat laatst een kras in het schermMaar een nieuw frontje op laten zetten en nu issie weer als nieuw [afbeelding]
Trouwens, valt me wel op dat ik nog niemand met dezelfde telefoon heb gezien.
Heb jij al buddies op je Sensor? Ik nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:10 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
ik heb em ook
sinds 2 maanden ongeveer![]()
Vrouwelijker kan nietquote:
nope... wel een grappig idee die sensor trouwensquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb jij al buddies op je Sensor? Ik niet
En een kuttere telefoon kan ook niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb jij al buddies op je Sensor? Ik niet
[..]
Vrouwelijker kan niet
Ja dat weet ik verder niet, geen ervaring mee. Maar echt verschrikkelijk vind ik het, dat rozequote:Op woensdag 17 januari 2007 12:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
En een kuttere telefoon kan ook niet.![]()
ik vind motorola's anders best goed werken, itt bv samsung met hun anus menu's waar de hele wereld mee rondloopt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
En een kuttere telefoon kan ook niet.![]()
vertel eens ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:17 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
nope... wel een grappig idee die sensor trouwens
Ik zeg Symbian!quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:20 schreef Repeat het volgende:
ik vind motorola's anders best goed werken, itt bv samsung met hun anus menu's waar de hele wereld mee rondloopt.
In de stad, aan het begin van de langsestraat, zit een of andere telefoonturk die het voor tien euro doetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:01 schreef Ayaxola het volgende:
Heb net een nieuwe gekocht, een Sagem MyV400Maar hij doet het wel perfect eigenlijk, moet em alleen nog even simlock vrij laten maken. Alleen dat is niet zo makkelijk.
Iemand een idee waar dat het beste kan? Zondat dat ie kapot gaat en dergelijke?
gaaf, slim dat ze dat bluetooth berichtjes sturen zo goed verbeterd en uitgevoerd hebben, vroeg me al af waarom dit (nog) niet konquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:48 schreef crossover het volgende:
[..]
klik
Of check hier, in de OP
Nokia applicaties! Welke zijn gaaf?
Ik denk er dus ook aan om deze te nemen. Heeft alles wat je maar kan bedenken. Enige wat me tegen houd is dat hij toch wel een stuk dikker is dan het toestel wat ik nu heb. (en hijs fokking duur!)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:24 schreef About2Break het volgende:
In april mag ik een nieuwe en dan wordt het de Htc Tytn
[afbeelding]
hoelang gaat zo'n batterij mee? Lijkt me dat je die iedere dag wel moet opladen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:32 schreef -Jewcookie- het volgende:
[afbeelding]
Heb deze nu al een aantal jaren en bevalt me nog steeds prima. Top telefoon!![]()
Toch mis ik wel een paar features en dat zijn wifi en zo'n toetsenbordje is toch wel verdomd handing.
[..]
Ik denk er dus ook aan om deze te nemen. Heeft alles wat je maar kan bedenken. Enige wat me tegen houd is dat hij toch wel een stuk dikker is dan het toestel wat ik nu heb. (en hijs fokking duur!)
Ik bel niet zo heel veel en gaat dus redelijk lang mee. Ik laad mijn batterij om de dag op. Alleen standby gaat ie 3 dagen mee. Gebruik je tomtom enzo en redelijk bel gedrag dan moet je hem idd elke avond opladen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:41 schreef Repeat het volgende:
[..]
hoelang gaat zo'n batterij mee? Lijkt me dat je die iedere dag wel moet opladen?
Heb jij nog steeds hetzelfde nummer, of sms ik nu steeds iemand die me niet kentquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:55 schreef saaw het volgende:
mijn roze razor doet het prima hoor
dat ie roze is kan ik verder niet echt wakker over liggen en hij heeft super goede ontvangst en is best handig
buten dat was ie een tientje, dus lekker boeiend
Op De Kamp aan de kant van de ParaDigit zit ook zo'n zaakje, die doet het volgens mij ook.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In de stad, aan het begin van de langsestraat, zit een of andere telefoonturk die het voor tien euro doet
Ik ken dat merk helemaal niet, ziet er wel gaaf uit ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef poepeneesje het volgende:
De I-mate SPL net zoals Dubidub.
[afbeelding]
Super telefoon.
Douw ik er net een geheugekaartje van 2 Gigabyte in, ziet dat ding dat hele kaartje nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef poepeneesje het volgende:
De I-mate SPL net zoals Dubidub.
[afbeelding]
Super telefoon.
Het is een nieuw merk, komt uit de VS, maar echt superstijlvol apparaatjequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ken dat merk helemaal niet, ziet er wel gaaf uit ja.
Dat toetsenbord lijkt wel een beetje op die van motorola.
I-mate is niet echt nieuw. Is al een paar jaar op de markt. Het worden er alleen wat meer nu. De meeste toestellen zijn gemaakt door HTC, maar werden voorheen op de markt gebracht onder verschillende namen. Zoals Qtek, I-mate, de MDA van T-Mobile en SPV van Orange.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:44 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het is een nieuw merk, komt uit de VS, maar echt superstijlvol apparaatje![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
I-mate is niet echt nieuw. Is al een paar jaar op de markt. Het worden er alleen wat meer nu. De meeste toestellen zijn gemaakt door HTC, maar werden voorheen op de markt gebracht onder verschillende namen. Zoals Qtek, I-mate, de MDA van T-Mobile en SPV van Orange.
van tweakers.quote:Normalitair paste i-mate telefoons van HTC aan, met eigen branding e.d., deze telefoon komt uit Azië en is voor het eerst een windows-mobile device door i-mate gemaakt, en deze keer een niet HTC omgebouwde telefoon.
Nee. De I-mate SPL is het eerste toestel dat niet door HTC (voorheen Qtek) wordt gemaakt en uitgebracht door I-mate. Dit toestel is gemaakt door Tech Faith Wireless en uitgebracht door I-mate.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:18 schreef dubidub het volgende:
[..]
[..]
van tweakers.
Dus technisch is Imate wel nieuw, commercieel niet
ik heb mn oude nummer en een nieuwequote:Op woensdag 17 januari 2007 18:34 schreef brainster het volgende:
[afbeelding]
Ik hebt een w800i
[..]
Heb jij nog steeds hetzelfde nummer, of sms ik nu steeds iemand die me niet kent
Vroeger? Ik werkte niet al te lang geleden nog in een telefoonwinkel. 80% van boven de 65 looptdaar nog mee te zeulen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:58 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb mn oude nummer en een nieuwe
gebruik ze om de paar weken andersom, dus kan zijn dat ik een beetje achterloop
ik sms je wel eens vanaf mn nieuwe dan heb je dat nummer ook weer
anyway
ik weet nog wel vroeger dat iedereen met van die enorme pocketline swing dingen liep[afbeelding]
echt bakstenen waren dat![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:53 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Vroeger? Ik werkte niet al te lang geleden nog in een telefoonwinkel. 80% van boven de 65 looptdaar nog mee te zeulen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:00 schreef DWJ111 het volgende:
[..]
kijk, met jou kan ik praten, ik heb er eergister 1 gekocht, nog steeds geen spijt van![]()
Die had ik tot en met medio 2005.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:58 schreef saaw het volgende:
anyway
ik weet nog wel vroeger dat iedereen met van die enorme pocketline swing dingen liep[afbeelding]
de paupers ja, als je hip was had je ook gewoon een nokia.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:58 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb mn oude nummer en een nieuwe
gebruik ze om de paar weken andersom, dus kan zijn dat ik een beetje achterloop
ik sms je wel eens vanaf mn nieuwe dan heb je dat nummer ook weer
anyway
Gevonden!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:42 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Die had ik tot en met medio 2005.
Nu heb ik een Nokia, versie weet ik niet.
tjah koop je toestel dan ook gewoon losquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:48 schreef Soli het volgende:
[afbeelding]
Sony Ericsson W850i
rotding, zit er nog bijna 2 jaar aan vast
Het was niet mijn keus (het was een afdankertje), maar roze is best tof.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:02 schreef Herox het volgende:
Een jongen met die kleur gsm??
Heb je hem serieus daarom gekocht?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:53 schreef my_own het volgende:
Roze nokia 6111, en de sidekick met strasssteentjes.. hebben paris hilton enzo ook allemaal
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:53 schreef my_own het volgende:
Roze nokia 6111, en de sidekick met strasssteentjes.. hebben paris hilton enzo ook allemaal
Dat ding is geweldig, serieus, ik had hem ook, totdat ie uit m'n broek werd gejat toen ik hem niet aanhad...quote:Op zondag 21 januari 2007 14:15 schreef Agrumes het volgende:
[afbeelding]
geen nieuwe totie kapot is ^^ hij is leuk en goed
Ondanks ik het totaal bij je vindt passen, vraag ik mij wel af of je niet beter af was met je MDA Vario?quote:
Daar liep ik oko naar te kijken, maar ik vond hem echt té dik.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:17 schreef RacerDKB het volgende:
Sony Ericsson K800i
[afbeelding]
gratis bij Hi 20 en KPN 20 met 2 jaar
Nee eigenlijk niet echt, en die vario heb ik ook al een jaar niet meer.quote:Op zondag 21 januari 2007 22:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ondanks ik het totaal bij je vindt passen, vraag ik mij wel af of je niet beter af was met je MDA Vario?
idd, lame mensen. Ik heb een SonyEricsson K310i, goedkoop, valbestendig, goed. Als ik foto's wil maken pak ik wel een fototoestel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:47 schreef Repeat het volgende:
mensen die hun telefoon kopen voor de foto's
Goede phone heb je! Ik heb hem ook maar de 3de van links op je afb.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:21 schreef PPAUL het volgende:
[afbeelding]
alleen dan maar eentje en met een lichtblauw achtig goedkoop frontje
Als je echt een prut toestel wilt moet je dat ding kopen. Geluidskwaliteit van 2 blikjes aan een touwtje is nog beter dan dit ding.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:32 schreef Domai het volgende:
![]()
[afbeelding]
Hij belt, hij smst, de batterij gaat lang mee en hij kan tegen een stootje.
De perfecte telefoon!![]()
Het geeft het begrip 'koelkast' een nieuwe betekenisquote:
Ik heb hem niet gekocht, ik heb m gekregen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:19 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Als je echt een prut toestel wilt moet je dat ding kopen. Geluidskwaliteit van 2 blikjes aan een touwtje is nog beter dan dit ding.
Ik ook. Hoe lang doe je met een volle accu? Ik moet hem elke nacht opladen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
razr
Nouja ik heb een sony ericsson k800i en die maakt toch prima foto's hoor beter dan mijn fototoestel. En de camera daarop was toch wel belangerijk voor mij dan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:47 schreef Repeat het volgende:
mensen die hun telefoon kopen voor de foto's
zegt meer wat over je fototoestel danquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Nouja ik heb een sony ericsson k800i en die maakt toch prima foto's hoor beter dan mijn fototoestel. En de camera daarop was toch wel belangerijk voor mij dan.
Tonks is sowieso een kneus. Hij maakt vast allemaal foto's van zijn cavia enzo.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
zegt meer wat over je fototoestel dan
Doe maar niet zo stoer mongooltjequote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:50 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Tonks is sowieso een kneus. Hij maakt vast allemaal foto's van zijn cavia enzo.
Ja nouja ik zeg toch ook niet dat het een geweldig ding is.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
zegt meer wat over je fototoestel dan
Zou je er graag kanker in zien staan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Zo die reactie zagen we niet aankomen. valt nog mee dat er geen kanker in staat.
Volgens je profiel ben je een man?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:08 schreef Asmooh het volgende:
ik krijg deze week de motorola V3i D&G
[afbeelding]
als je alleen maar smilies kan posten, reageer dan niet?quote:
quote:Beroep Krantenbezorger
Studierichting 3 vwo
hahaquote:Op zondag 28 januari 2007 17:59 schreef tonks het volgende:
Die D&G razr is zooo ghetto.
Ik heb de tweede versie ervan, de nokia 6233.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:50 schreef Frederiqueske het volgende:
Ik heb de nokia 6230i met abonnement van vodafone betaald door mun ouders natuurlijkhele fijne telefoon met een fijn menu, makkelijk te bedienen. Een fijne tel gewoon ligt lekker in de hand, past zo in je zak.
[afbeelding]
mooi dingquote:Op zondag 28 januari 2007 19:05 schreef DeDaan het volgende:
Ik heb deze, Ik moest ¤49,95 bijbetalen bij een 2-jarig Hi 25 abbo.
Maar ik kreeg er wel een "gratis" headset bij.[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |