LG kg800 white.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:27 schreef gfo het volgende:
Nu d500 en morgen ofzo mag ik andere bestellen bij abbo.. kweet alleen nog niet welke ik ga halen.. dus TIPS!
De Nokia N95 dude.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:43 schreef Repeat het volgende:
* Repeat zoekt ook een hendig sjiek modelletje. Neig naar nokia, maar die N series zijn zo fucking duur, dus help me ook even

ik heb em ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:48 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Sinds bijna een maand. Er zat laatst een kras in het schermMaar een nieuw frontje op laten zetten en nu issie weer als nieuw [afbeelding]
Trouwens, valt me wel op dat ik nog niemand met dezelfde telefoon heb gezien.
Heb jij al buddies op je Sensor? Ik nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:10 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
ik heb em ook
sinds 2 maanden ongeveer![]()
Vrouwelijker kan nietquote:
nope... wel een grappig idee die sensor trouwensquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb jij al buddies op je Sensor? Ik niet
En een kuttere telefoon kan ook niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb jij al buddies op je Sensor? Ik niet
[..]
Vrouwelijker kan niet
Ja dat weet ik verder niet, geen ervaring mee. Maar echt verschrikkelijk vind ik het, dat rozequote:Op woensdag 17 januari 2007 12:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
En een kuttere telefoon kan ook niet.![]()
ik vind motorola's anders best goed werken, itt bv samsung met hun anus menu's waar de hele wereld mee rondloopt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
En een kuttere telefoon kan ook niet.![]()
vertel eens ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:17 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
nope... wel een grappig idee die sensor trouwens
Ik zeg Symbian!quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:20 schreef Repeat het volgende:
ik vind motorola's anders best goed werken, itt bv samsung met hun anus menu's waar de hele wereld mee rondloopt.
In de stad, aan het begin van de langsestraat, zit een of andere telefoonturk die het voor tien euro doetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:01 schreef Ayaxola het volgende:
Heb net een nieuwe gekocht, een Sagem MyV400Maar hij doet het wel perfect eigenlijk, moet em alleen nog even simlock vrij laten maken. Alleen dat is niet zo makkelijk.
Iemand een idee waar dat het beste kan? Zondat dat ie kapot gaat en dergelijke?
gaaf, slim dat ze dat bluetooth berichtjes sturen zo goed verbeterd en uitgevoerd hebben, vroeg me al af waarom dit (nog) niet konquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:48 schreef crossover het volgende:
[..]
klik
Of check hier, in de OP
Nokia applicaties! Welke zijn gaaf?
Ik denk er dus ook aan om deze te nemen. Heeft alles wat je maar kan bedenken. Enige wat me tegen houd is dat hij toch wel een stuk dikker is dan het toestel wat ik nu heb. (en hijs fokking duur!)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:24 schreef About2Break het volgende:
In april mag ik een nieuwe en dan wordt het de Htc Tytn
[afbeelding]
hoelang gaat zo'n batterij mee? Lijkt me dat je die iedere dag wel moet opladen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:32 schreef -Jewcookie- het volgende:
[afbeelding]
Heb deze nu al een aantal jaren en bevalt me nog steeds prima. Top telefoon!![]()
Toch mis ik wel een paar features en dat zijn wifi en zo'n toetsenbordje is toch wel verdomd handing.
[..]
Ik denk er dus ook aan om deze te nemen. Heeft alles wat je maar kan bedenken. Enige wat me tegen houd is dat hij toch wel een stuk dikker is dan het toestel wat ik nu heb. (en hijs fokking duur!)
Ik bel niet zo heel veel en gaat dus redelijk lang mee. Ik laad mijn batterij om de dag op. Alleen standby gaat ie 3 dagen mee. Gebruik je tomtom enzo en redelijk bel gedrag dan moet je hem idd elke avond opladen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:41 schreef Repeat het volgende:
[..]
hoelang gaat zo'n batterij mee? Lijkt me dat je die iedere dag wel moet opladen?
Heb jij nog steeds hetzelfde nummer, of sms ik nu steeds iemand die me niet kentquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:55 schreef saaw het volgende:
mijn roze razor doet het prima hoor
dat ie roze is kan ik verder niet echt wakker over liggen en hij heeft super goede ontvangst en is best handig
buten dat was ie een tientje, dus lekker boeiend
Op De Kamp aan de kant van de ParaDigit zit ook zo'n zaakje, die doet het volgens mij ook.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In de stad, aan het begin van de langsestraat, zit een of andere telefoonturk die het voor tien euro doet
Ik ken dat merk helemaal niet, ziet er wel gaaf uit ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef poepeneesje het volgende:
De I-mate SPL net zoals Dubidub.
[afbeelding]
Super telefoon.
Douw ik er net een geheugekaartje van 2 Gigabyte in, ziet dat ding dat hele kaartje nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef poepeneesje het volgende:
De I-mate SPL net zoals Dubidub.
[afbeelding]
Super telefoon.
Het is een nieuw merk, komt uit de VS, maar echt superstijlvol apparaatjequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ken dat merk helemaal niet, ziet er wel gaaf uit ja.
Dat toetsenbord lijkt wel een beetje op die van motorola.
I-mate is niet echt nieuw. Is al een paar jaar op de markt. Het worden er alleen wat meer nu. De meeste toestellen zijn gemaakt door HTC, maar werden voorheen op de markt gebracht onder verschillende namen. Zoals Qtek, I-mate, de MDA van T-Mobile en SPV van Orange.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:44 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het is een nieuw merk, komt uit de VS, maar echt superstijlvol apparaatje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |