Dan koop je toch een nieuwe?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:30 schreef 99Problems het volgende:
[afbeelding]
Nokia 1600.
Ik wil een nieuwe.![]()
LG kg800 white.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:27 schreef gfo het volgende:
Nu d500 en morgen ofzo mag ik andere bestellen bij abbo.. kweet alleen nog niet welke ik ga halen.. dus TIPS!
De Nokia N95 dude.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:43 schreef Repeat het volgende:
* Repeat zoekt ook een hendig sjiek modelletje. Neig naar nokia, maar die N series zijn zo fucking duur, dus help me ook even

ik heb em ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:48 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Sinds bijna een maand. Er zat laatst een kras in het schermMaar een nieuw frontje op laten zetten en nu issie weer als nieuw [afbeelding]
Trouwens, valt me wel op dat ik nog niemand met dezelfde telefoon heb gezien.
Heb jij al buddies op je Sensor? Ik nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:10 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
ik heb em ook
sinds 2 maanden ongeveer![]()
Vrouwelijker kan nietquote:
nope... wel een grappig idee die sensor trouwensquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb jij al buddies op je Sensor? Ik niet
En een kuttere telefoon kan ook niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb jij al buddies op je Sensor? Ik niet
[..]
Vrouwelijker kan niet
Ja dat weet ik verder niet, geen ervaring mee. Maar echt verschrikkelijk vind ik het, dat rozequote:Op woensdag 17 januari 2007 12:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
En een kuttere telefoon kan ook niet.![]()
ik vind motorola's anders best goed werken, itt bv samsung met hun anus menu's waar de hele wereld mee rondloopt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
En een kuttere telefoon kan ook niet.![]()
vertel eens ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:17 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
nope... wel een grappig idee die sensor trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |