Ik doe er ook niks meer aan , nog effe is me abbo afgelopen kan ik er weer een uitkiezen.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:15 schreef fvivif het volgende:
[..]
Niet huilen kijk maar eens naar mijn mobiel.
\quote:Op donderdag 7 september 2006 19:01 schreef Raimon_ het volgende:
[..]
Ik doe er ook niks meer aan , nog effe is me abbo afgelopen kan ik er weer een uitkiezen.
En ik huilde niet, alleen belt rete lastig
![]()
Vooral lastig af en toe dat de accu af en toe er uit valt![]()
Maare wat heb jij er mee gedaan , telefoon werpen soms![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:18 schreef Allochtoon het volgende:
Hoe zet ik het makkelijkste al mijn contacts etc van de c500 naar de c600 over? Aangezien jij er ook 2 hebt
Is een optie, zelf niet geprobeerd om met Active Sync een backup te maken.... Ik heb alles op mijn sim gezet en ook via Jeyo Mobile Companion een backup gemaakt. Je moet wel de verbinding tussen je phone en pc via Active Sync maken.quote:
Bedankt kan verder nog iemand iets vertellen over de Nokia N80 wat is er kut aan en wat goed?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:44 schreef relaxmax het volgende:
bijvoorbeeld hier iets over de N80: http://www.ciao-shopping.nl/Nokia_N80__Review_28343
..dat aspirantgebruikers in de verkeerde topics zeuren om reviews...quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:33 schreef TiM15 het volgende:
[..]
Bedankt kan verder nog iemand iets vertellen over de Nokia N80 wat is er kut aan en wat goed?![]()
mafkeesquote:Op woensdag 13 september 2006 08:45 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
..dat aspirantgebruikers in de verkeerde topics zeuren om reviews...![]()
nogal een bekend probleem bij Ericsson'squote:Op woensdag 13 september 2006 18:52 schreef CingKorn het volgende:
Sony Ericsson
[afbeelding]
Maar is alweer bijna aan vervanging toe, de camera heeft kuren en de joystick is half dood
gelukkig heb ik er een verzekering op
Kut is, dat als je er een beetje veel mee speelt, de batterij vrij snel leeg is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:33 schreef TiM15 het volgende:
[..]
Bedankt kan verder nog iemand iets vertellen over de Nokia N80 wat is er kut aan en wat goed?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |