Het was niet mijn keus (het was een afdankertje), maar roze is best tof.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:02 schreef Herox het volgende:
Een jongen met die kleur gsm??
Heb je hem serieus daarom gekocht?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:53 schreef my_own het volgende:
Roze nokia 6111, en de sidekick met strasssteentjes.. hebben paris hilton enzo ook allemaal
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:53 schreef my_own het volgende:
Roze nokia 6111, en de sidekick met strasssteentjes.. hebben paris hilton enzo ook allemaal
Dat ding is geweldig, serieus, ik had hem ook, totdat ie uit m'n broek werd gejat toen ik hem niet aanhad...quote:Op zondag 21 januari 2007 14:15 schreef Agrumes het volgende:
[afbeelding]
geen nieuwe totie kapot is ^^ hij is leuk en goed
Ondanks ik het totaal bij je vindt passen, vraag ik mij wel af of je niet beter af was met je MDA Vario?quote:
Daar liep ik oko naar te kijken, maar ik vond hem echt té dik.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:17 schreef RacerDKB het volgende:
Sony Ericsson K800i
[afbeelding]
gratis bij Hi 20 en KPN 20 met 2 jaar
Nee eigenlijk niet echt, en die vario heb ik ook al een jaar niet meer.quote:Op zondag 21 januari 2007 22:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ondanks ik het totaal bij je vindt passen, vraag ik mij wel af of je niet beter af was met je MDA Vario?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |