Tegenwoordig is het 3 maanden opzegtermijn zelfs. Simonly is idd verstandig als je telefoon goed werkt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:55 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Wat is het opzeg termijn van orange tegenwoordig. Bij mijn vorige abbo was het 1 maand? Is het nu anders, dan kan ik er alvast rekening mee houden...Overigens na 1 kaar kan je je tel toch simlockvrij maken? Dan wil ik dat alvast doen. Ik ben overigens erg blij met mijn m600 en hoop dat ik er nog een hele tijd mee kan doen. Die iphone vind ik ook erg prachtig maar die zal ik alleen aanschafffen als mijn m600 er mee op houd(wil na het abbo een simkaartje met een goedkoop abbotje erin 100 belminuten voor 3,95 ofzo)
Of ik besluit over 1,5 jaar dat ik een abbo met laptop neem, en dan gaat die sim in mijn m600...
Maar ag ik zie wel...
Heb ik ook nu.... gewoon een goeie zakelijke telefoonquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:19 schreef m-materazzi het volgende:
Ik heb nokia 6230i. Die heeft wel bijna iedereen,maarja.
Ga es doodquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Die ik hierboven postte hebben we nooit gehad maar deze stond eerst boven en vroeger beneden: [afbeelding]
Wat nou?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nou?
Jongetje van 17 die 'stoer' doen.quote:
Ik maak een grapje, gekquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Jongetje van 17 die 'stoer' doen.Godverdomme wat ik ik daar een onwijze hekel aan.
Ik heb niet voor niks meestal een hekel aan jongens onder de 50. Waarom dat hoef ik niet eens uit te leggen denk ik.
![]()
Ik maakte ook een grapje toen ik zei "Ga es dood"...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En waarom gaf je geen antwoord op mijn vraag? Omdat je zelf niet eens weet waarom je op mij regareerde waarschijnlijk?
Heb dat klote ding ook al 1.5 jaar joystick doet het harstikke brak, gelukkig is me abbo in de zomer afgelopen en kan ik een nieuwe uitzoekenquote:
dattum.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[afbeelding]
Deze telefoon met walkman....erg relaxed
Die heb ik ookquote:Op zondag 4 februari 2007 10:56 schreef dikkekaas het volgende:
[afbeelding]
i iz teh pimpzor, se k310i, infrarood, 15 mb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |