Jouw moeder afgelopen nachtquote:
De camera en het trilmotortje hebben het begeven ineens, volgens mij hebben ze dat ding met een hamer gerepareerd ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:22 schreef ThaKiller het volgende:
Je moet ook niet gaan zwemmen met die digen, dat werkt ook niet.
Al 2x geprobeerd, is me 1x toegezegd, maar dat bleek een valse toezegging omdat de naam en e-mail die ze me gaven voor de afhandeling niet bestonden ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:26 schreef Frappelsien het volgende:
Een nieuwe eisen?
[13.gif]quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:39 schreef Broekpaling het volgende:
Pwnd[14.gif]
[11.gif]quote:
Qtek 8020quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:44 schreef j0rrit het volgende:
Welke Qtek heb je? De 9100?
Mijn HTC Wizard/T-Mobile MDA Vario/Qtek 9100/Orange SPV M-3000 doet het nog probleemloos na alweer ruim een jaar gebruiken!
Jammer dat er geen andere fatsoenlijke telefoons zijn met Windows Mobile dan de toestellen van HTC. En ik wil wel Windows Mobile blijven gebruiken als ik een nieuwe telefoon koop.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:55 schreef Sjowhan het volgende:
Q-tek is de sweex onder telefoons met windows. Niet aan beginnen dus.
?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
QtekAlls met een eigenschap van het toestel in de naam
.
Sorry, ik wist niet beter toen ik hem kocht, die fout maak ik niet nog eensquote:
Je hebt nog iMate en Asus. iMate zou ik sowieso niet vertouwen want die plakken gewoon labels op vage toestellen van bedrijfjes als TechFaithWireless enz. Ik ben heel benieuwd hoe dat nou met garantie af gaat lopen. Asus is daarnaast hier amper verkrijgbaar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jammer dat er geen andere fatsoenlijke telefoons zijn met Windows Mobile dan de toestellen van HTC. En ik wil wel Windows Mobile blijven gebruiken als ik een nieuwe telefoon koop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |